Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuudella on myös positiivinen puoli

Vierailija
09.03.2018 |

Herkkänä ja helposti kuormittuvana ihmisenä arvostan sitä, ettei minulla ole perheestä koituvaa kiirettä. Kun pääsen töistä, voin tehdä loppupäivän ihan mitä tahansa haluan. Voin olla yksin tai tavata kavereita, harrastaa tai olla harrastamatta, tehdä kotitöitä tai olla tekemättä. Tämä on mahtava tunne, josta en halua koskaan luopua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 v.

En tosin ole ap. Lol

Vierailija
4/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkänä ja helposti kuormittuvana ihmisenä arvostan sitä, ettei minulla ole perheestä koituvaa kiirettä. Kun pääsen töistä, voin tehdä loppupäivän ihan mitä tahansa haluan. Voin olla yksin tai tavata kavereita, harrastaa tai olla harrastamatta, tehdä kotitöitä tai olla tekemättä. Tämä on mahtava tunne, josta en halua koskaan luopua.

Samaa mieltä, mutta vanhana se sitten kostautuu.. 

Vierailija
5/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

33.

Vierailija
6/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kostautuisi?

Vierailija
7/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuollainen ja se on huono juttu, koska luulen joskus haluavani lapsia. En tiedä kuinka hyvin kestäisin sitä ettei saa omaa rauhaa. En osaa oikein suuttua ja menettää näkyvästi hermojani, joten en osaa edes aavistaa millä lailla se rauhan puute sitten purkautuisi.

Vierailija
8/9 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kostautuisi?

Totta. Ei ole kostautunut. T. 3

Vierailija
9/9 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tuollainen ja se on huono juttu, koska luulen joskus haluavani lapsia. En tiedä kuinka hyvin kestäisin sitä ettei saa omaa rauhaa. En osaa oikein suuttua ja menettää näkyvästi hermojani, joten en osaa edes aavistaa millä lailla se rauhan puute sitten purkautuisi.

Äitini oli tuollainen.

Älä hanki lapsia, ole kiltti.