Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taksikuskeille ehdotuksia tekevät naiset

50+M
09.03.2018 |

Miehenä minua ihmetyttää lukea aika ajoin taksikuskeille ehdotuksia tekevistä humalaisista naisista. Tavallisesti näissä jutuissa puhutaan nimenomaisesti vanhemmista naisista eli keski-ikäisistä tai sitä vanhemmista. Ymmärtääkseni nämä naiset ovat tulossa jostakin ravintolasta tai muusta tilaisuudesta, jossa heillä on mahdollisuus tavata eri-ikäisiä miehiä ja valita heistä joku seksikumppaniksi, mutta jostain syystä he mieluummin tekevät myöhemmin epätoivoisia seksiehdotuksia taksikuskeille, kuin lähtevät miehen mukaan ravintolasta. Aina kun luen näistä taksikuskeille tehtävistä ehdotuksista, tulen väistämättä miettineeksi, onko seksiehdotuksen tekijänä kenties ollut juuri se nainen, jota olen aikaisemmin illalla ravintolassa tanssittanut ja jonka kanssa olen jutellut. Ja varmasti en ole ollut ravintolan ainoa mies, joka on naista tanssittanut ja kosiskellut mukaansa. Jotenkin vain tuntuu niin typerältä tämä asia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muistaakseni 20v kun panin taksikuskia, ei siinä, kivan iso. Että älä yleistä. ;)

Vierailija
2/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirintää. Ja törkeää käytöstä. Taksi on kuskin työpaikka ja jokainen ihminen ansaitsee saada tehdä rauhassa työtään. 

N. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäpenni on tullut säästettyä:D

Vierailija
4/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorehko taksikuski ja ehdotelleista naisasiakkaista kaikki paitsi yksi on ollut lähempänä omaa ikää.

En ole tosin ole koskaan tarttunut tarjoukseen.

Vierailija
5/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat juuri niitä, jotka jäivät ilman, tai sitten haluavat jonkun selväpäisen syystä tai toisesta.

Asiatonta joka tapauksessa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ravintolassa useinkaan tanssitettu tai kosiskeltu, mutta pari taksia on ehdotellut.

Vierailija
7/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näissä ehdottelijoissa niitä tulevia tai nykyisiä Gambian matkaajia?