Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri istuu meillä ja pelaa kännykällä kokoajan

Vierailija
09.03.2018 |

Ei juurikaan puhu jos ei itse puhu, on vaan kännykällä ja möllöttää. Tuntuu että en ole enään kiinnostava hänen mielestään, tulin nyt itsekin palstalle hetkeksi :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen peli se kokoaja on?

2/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ehdottaa hänelle että lähdettäis ulos lenkille tai rupattelisitte yhdessä niitä näitä kalan päitä ilman puhelinta. Sillein ettei hän suutu. tai kysyt että mitä kiinnostavaa on puhelimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8154 kirjoitti:

Voisitko ehdottaa hänelle että lähdettäis ulos lenkille tai rupattelisitte yhdessä niitä näitä kalan päitä ilman puhelinta. Sillein ettei hän suutu. tai kysyt että mitä kiinnostavaa on puhelimessa?

Juu mutta en halua häntä loukata

Vierailija
4/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen kaveri, katkaisin häneen välit. Ei ollut kiinnostunut seurastani.

Tee sinä Ap samoin, kaveria ei kiinnosta olla kanssasi.

Vierailija
5/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä8154 kirjoitti:

Juu mutta en halua häntä loukata

Kaverisi käytös on tökeröä. Sinun pitäisi olla loukkaantunut.

Vierailija
6/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käskisin mennä kotiinsa jos joku peli tai sometus on niin tärkeää.

Vierailija
7/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi enää kylään. Pelatkoon kotonaan. Epäilemättä häiritset hänen peliään.

Vierailija
8/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? En kyllä kutsuisi toiste. En ole ikinä kuullut tuollaisesta, olen varmaan liian vanha.

Vierailija
9/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tollanen ”kaveri”. aina piti pelata tai somettaa tai tekstata/puhua miehensä kanssa. Ihme jengiä... ei olla enää väleissä.

Vierailija
10/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kerran tuollainen vieras. Aikanaan oltiin ihan kavereitakin. Sit mentiin naimisiin, meidän miehet tutustuivat toisiinsa ja sovittiin, että tuo toinen perhe tulevat kylään. Minusta aloite tuli ihan heiltä päin. Ajattelin, että kiva elvyttää vanha kaverisuhde taas, kuka tietää, jos vaikka meistä tulisi ihan ystäviäkin.

Mutta niinhän se vierailu meni, että miehet juttelivat omia juttujaan, kävivät tietsikalla lukemassa jotain tilastoja ja vaihtoivat kokemuksia. Me naiset istuttiin sohvalla ja tuo toinen vaimo oli koko ajan kiinni puhelimessaan. Ei siinä oikein osannut edes jutella, kun tuntui, että häiritsee toisen somettamista. Enpä kutsunut enää kylään. Tuli selväksi kerrasta, ettei toisella ole halua elvyttää vanhaa kaveruutta.

Sääli tilanne, sillä miehet tulevat hyvin toimeen keskenään. Ja minä olen kiinnostunut samoista asioista kuin nuo miehet. Meillä kahdella perheellä on paljon yhteistä, mutta yksi vaimo mököttää puhelimensa ääressä, joten mitään kahden perheen tiimi -idylliä ei saa väkisin rakennettua.

Vierailija
11/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yksi entinen kaveri joka näppäili kännyä koko ajan, vieraisilla ja ravintolassa. Asia tuli selväksi, seura ei kiinnosta.

Vierailija
12/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mun ”kaveri” on just tollanen. Roikui vierailun ajan somessa...näin myös vaikka itse kutsuu itsensä kylään.

Juttele siinä nyt sit.

Vierailija
13/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan puhu jos ei itse puhu, on vaan kännykällä ja möllöttää. Tuntuu että en ole enään kiinnostava hänen mielestään, tulin nyt itsekin palstalle hetkeksi :/

Käske se kotiinsa ja toivota takas sitten kun osaa jättää kännykkänsä eteiseen.

Vierailija
14/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo sellast bestist.

Vierailija
15/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii.

Vierailija
16/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta valot ja sano että sä meet nyt nukkumaan eiköhän ymmärrä jos ei aivan teini ole 😊

Vierailija
17/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista nuorten naisten ajanvietto on nykyisin. Ei someriippuvaisten kanssa kannata viettää aikaa

Vierailija
18/18 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri kanssa aina räplää kännykkää. Sanon aina, että laita se puhelin pois. Yleensä hän vastaa, että katsoo vaan äkkiä yhden jutun. Siihen sanon, että katso myöhemmin. En tiedä mitä hän puuhaa, sillä ei ole somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän