Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1481/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla annoin kerran eräälle myymälävastaavalle/mikälie palautetta, että voi vitsi, että teillä ei ole koskaan niitä tarjoustuotteita, joita mainostavat. Vastaus oli "sellaista se on" ja selän kääntö.

En ole sen koomin käynyt kyseisessä liikkeessä. Sellaista se on.

Tuo on hemmetin ikävä tilanne sille myymälävastaavalle. Tunnen suurta sympatiaa/empatiaa, saman kokeneena. Isoissa ketjuissa on erilaisen valikoiman myymälöitä, isoja ja pieniä. Pienet myymälät on aina niitä kärsijöitä kun alkaa uusi kampanja. Tarjoustuotteista menee isoille myymälöille valtaosa ja jos jotain jää, pienetkin mlät niitä saavat muutaman kappaleen. Myymälävastaava myisi niitä enemmän kuin mielellään mutta jää aina nuolemaan näppejään ja joutuu kuukausi toisensa jälkeen selittelemään pettyneille asiakkaille että eipä taaskaan riittänyt tarjoustuotteita meille myyntiin. Turhauttaa ja suututtaa tuottaa asiakkaille aina uusi pettymys kun tietää että nämä ei enää tule takaisin kun aina myydään eioota. Toki sen voisi aina selittää uudestaan, mutta satoja kertoja, ei kukaan jaksa.

'

Asianhan voisi selittää jotenkin muuten kuin sanomalla "sellaista se on" ja kääntää selkä. Voisi vaikka sanoa, että meille ei toimitettu tavaraa/toimitettiin vain muutama pakkaus. Mainoslehtisiinkin voisi ihan hyvin painaa mitä myymälöitä tarjous koskee. Tokmannihan tekee tätä jo esim. rakennustarvikkeiden osalta.

Kannattaa lukea kommentit ihan viimeistä lausetta myöten :D

Luin viestisi ihan viimeistä välimerkkiä myöten ja vielä toiseen kertaan eikä minun viestini sinulle siltikään muutu. Myyjällä menee ihan sama aika siihen sanooko hän, että tuotetta ei nyt lähetetty meille enempää, pahoitteluni, vai sanooko myyjä, että sellaista se on ja kääntää selkänsä asiakkaalle.

Huonostipa tunnette lakia. Jos tarjous on julkaistu, pitää asiakkaan saada ko. tuotetta tai saada jokin korvaus.

Se on myyvän liikkeen vastuulla varmistaa, että tuotteita riittää kampanja-ajaksi. Jos kampanjassa ei ole kerrottu että tuotetta on vain rajallinen määrä, ja asiakas tulee paikalle hakemaan kampanjatuotetta, ja se on loppu, sitten kaupan pitää antaa asiakkaalle mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan tai annettava vastaava tuote tilalle. Tai sitten turhasta käynnistä on korvattava matkakulut asiakkaalle.

Puolustakaa oikeuksianne!

Kuvitteletko etteikö mainoksissa lue pienellä präntillä että tarjous voimassa ajalla x-x tai siihen asti kun tavaraa riittää

Nuo ohjeet eivät ole minun vaan ihan laissa ja kuluttajaviranomaisen neuvomina.

Jos ketjuliikke mainostaa tarjousta eikä varaa kunnollista määrää tarjouskampanjan tuotteita joka liikkeeseen, hänen varmasti pitäisi ilmoittaa tästä jo mainoksessa. Muutenhan hän juoksuttaa asiakkaita turhaan oman epäpätevyytensä takia.

huoh... hyvää päivää kirvesvartta.

en sanonut etteikö tietosi ohjeista olisi oikeassa, vaan kysyin että kuvitteletko tosiaan ettei liikkeet ilmoita mainoksissaan että tuotteita on rajattu määrä tai että tarjous on voimassa tiettyjen ehtojen nojalla.

Hyvää päivää kirvesvartta ihan itsellesi. Menikö ohi että "myyvän liikkeen vastuulla varmistaa, että tuotteita riittää kampanja-ajaksi".

Jos liike myy aina jotain tuotetta niin ettei sitä riitä kampanja-ajaksi tai että ketjuliikkeen eri myymälöihin tuotteita ei riitä, niin tuohan on vain lain kiertämistä. Eli siinä syrjitään aina tiettyjä asiakkaita. Parempihan olisi rajoittaa määrää per asiakas, ettei yksi ainut rohmu vie kaikkia.

Jos ko. liikkeen joka ainoa tarjouskampanja on tyyliin "kunnes tuote loppuu", sitten se ei ole enää normaalia tarjouskampanjointia vaan monenlaista lain harmaalla alueella olevaa kikkailua ja vähintäänkin hyvän kauppatavan vastaista toimintaa.

Tokmannihan on tunnettu siitä, että vaikka olet tarjouksen aloituspäivän aamuna ennen aukeamista rykimässä ovenkahvaa, niin silti mystisesti tarjoustuotteet ovat jo loppu kun liike aukeaa.

Ei oo yks eikä kaks kertaa kun näin on käynyt Vantaalla.

Vierailija
1482/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydessäni eräässä kaupassa myyjät olivat etuoven edessä tupakalla, katsoivat "mitä tuokin täällä tekee" -tyyliin. Kiitos oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Toisessa myyntiliikkeessä käydessäni naismyyjä jutteli tiskin edessä olleen miesjoukon kanssa, he olivat kokoontuneet  sinne kahville. Vaivalloisesti huuteli keskustelun lomasta minulle että mikäs sulla ja kysyessäni oliko tuotetta huusi takaisin eioota. Siinä kaupassa minun on ollut pakko käydä myöhemminkin mutta en mene sinne mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla annoin kerran eräälle myymälävastaavalle/mikälie palautetta, että voi vitsi, että teillä ei ole koskaan niitä tarjoustuotteita, joita mainostavat. Vastaus oli "sellaista se on" ja selän kääntö.

En ole sen koomin käynyt kyseisessä liikkeessä. Sellaista se on.

Tuo on hemmetin ikävä tilanne sille myymälävastaavalle. Tunnen suurta sympatiaa/empatiaa, saman kokeneena. Isoissa ketjuissa on erilaisen valikoiman myymälöitä, isoja ja pieniä. Pienet myymälät on aina niitä kärsijöitä kun alkaa uusi kampanja. Tarjoustuotteista menee isoille myymälöille valtaosa ja jos jotain jää, pienetkin mlät niitä saavat muutaman kappaleen. Myymälävastaava myisi niitä enemmän kuin mielellään mutta jää aina nuolemaan näppejään ja joutuu kuukausi toisensa jälkeen selittelemään pettyneille asiakkaille että eipä taaskaan riittänyt tarjoustuotteita meille myyntiin. Turhauttaa ja suututtaa tuottaa asiakkaille aina uusi pettymys kun tietää että nämä ei enää tule takaisin kun aina myydään eioota. Toki sen voisi aina selittää uudestaan, mutta satoja kertoja, ei kukaan jaksa.

'

Asianhan voisi selittää jotenkin muuten kuin sanomalla "sellaista se on" ja kääntää selkä. Voisi vaikka sanoa, että meille ei toimitettu tavaraa/toimitettiin vain muutama pakkaus. Mainoslehtisiinkin voisi ihan hyvin painaa mitä myymälöitä tarjous koskee. Tokmannihan tekee tätä jo esim. rakennustarvikkeiden osalta.

Kannattaa lukea kommentit ihan viimeistä lausetta myöten :D

Luin viestisi ihan viimeistä välimerkkiä myöten ja vielä toiseen kertaan eikä minun viestini sinulle siltikään muutu. Myyjällä menee ihan sama aika siihen sanooko hän, että tuotetta ei nyt lähetetty meille enempää, pahoitteluni, vai sanooko myyjä, että sellaista se on ja kääntää selkänsä asiakkaalle.

Huonostipa tunnette lakia. Jos tarjous on julkaistu, pitää asiakkaan saada ko. tuotetta tai saada jokin korvaus.

Se on myyvän liikkeen vastuulla varmistaa, että tuotteita riittää kampanja-ajaksi. Jos kampanjassa ei ole kerrottu että tuotetta on vain rajallinen määrä, ja asiakas tulee paikalle hakemaan kampanjatuotetta, ja se on loppu, sitten kaupan pitää antaa asiakkaalle mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan tai annettava vastaava tuote tilalle. Tai sitten turhasta käynnistä on korvattava matkakulut asiakkaalle.

Puolustakaa oikeuksianne!

Kuvitteletko etteikö mainoksissa lue pienellä präntillä että tarjous voimassa ajalla x-x tai siihen asti kun tavaraa riittää

Nuo ohjeet eivät ole minun vaan ihan laissa ja kuluttajaviranomaisen neuvomina.

Jos ketjuliikke mainostaa tarjousta eikä varaa kunnollista määrää tarjouskampanjan tuotteita joka liikkeeseen, hänen varmasti pitäisi ilmoittaa tästä jo mainoksessa. Muutenhan hän juoksuttaa asiakkaita turhaan oman epäpätevyytensä takia.

huoh... hyvää päivää kirvesvartta.

en sanonut etteikö tietosi ohjeista olisi oikeassa, vaan kysyin että kuvitteletko tosiaan ettei liikkeet ilmoita mainoksissaan että tuotteita on rajattu määrä tai että tarjous on voimassa tiettyjen ehtojen nojalla.

Hyvää päivää kirvesvartta ihan itsellesi. Menikö ohi että "myyvän liikkeen vastuulla varmistaa, että tuotteita riittää kampanja-ajaksi".

Jos liike myy aina jotain tuotetta niin ettei sitä riitä kampanja-ajaksi tai että ketjuliikkeen eri myymälöihin tuotteita ei riitä, niin tuohan on vain lain kiertämistä. Eli siinä syrjitään aina tiettyjä asiakkaita. Parempihan olisi rajoittaa määrää per asiakas, ettei yksi ainut rohmu vie kaikkia.

Jos ko. liikkeen joka ainoa tarjouskampanja on tyyliin "kunnes tuote loppuu", sitten se ei ole enää normaalia tarjouskampanjointia vaan monenlaista lain harmaalla alueella olevaa kikkailua ja vähintäänkin hyvän kauppatavan vastaista toimintaa.

myyjäliike saamyydä myös pienempiä eriä, vaikka miten olisi kampanja-aika vaikka vuoden. Ihan laillisesti.

Vierailija
1484/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos markkinoinnissa on kerrottu, että tuotetta on saatavilla vain tietty kappalemäärä, myyjällä ei ole erän loputtua velvollisuutta antaa kuluttajalle mahdollisuutta ostaa tuotetta myöhemmin tarjoushintaan tai velvollisuutta myydä vastaavaa tuotetta tilalle." lähde kkv

Vierailija
1485/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt samalla, loistavalla kampaajalla teini-ikäisestä saakka (nyt olen kolmekymppinen), mutta nyt viimeisimmän hinnankorotuksen myötä taidan siirtyä jonkun muun asiakkaaksi. Mulla vaan ei osa-aikatyössä käyvänä ole varaa maksaa 46 euroa siitä, että pitkien hiusten latvat tasataan. Aivan järjetön hinta, varsinkin kun marketin yhteydessä olevassa parturi-kampaamossa veloitetaan samasta hommasta 15 euroa (ns. pikafixaus, vartin homma, ei sisällä pesua tai muuta extraa mutta ajaa asiansa). Harmittaa, kun varsinkin tällaisena aikana mielelläni tukisin yrittäjää ja hän on todella herttainen ihminen.

Kerro kampaajalle tilanteestasi

Uskoisin että mielellään leikkaa entisellä hinnalla

Kuinka usein niitä latvoja pitää tasottaa

Kasvaako tukka tyyliin COUSIN IT (addams family)

Kampaaja tietää kyllä, että olen vähävarainen. Ei kai kukaan nyt myy palvelua yhdelle halvemmalla ja toisille kalliimmalla.

Kasvatan hiuksia, joten pari-kolme kertaa vuodessa käyn siistimässä latvoja. Silti en voi enkä edes halua maksaa siitä noin paljon.

t. Se jota lainasit

Vierailija
1486/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti väitti minun rootanneen puhelimen(en edes tiennyt mitä tuo tarkoitti), jotta niiden ei tarvinnut korvata viallista puhelinta vaikka takuuta oli jäljellä.

Vierailija
1487/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburger ja Kesko on mustalla listalla. Olen (pitkäaikais)työtön. En tue toimintaa, jonka tarkoituksena on minun oloni kurjistaminen: toimarien/omistajien puheet. Haluaisin myös liittää Nordean listaan, ja varmaan kohta liitänkin.

Vierailija
1488/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos markkinoinnissa on kerrottu, että tuotetta on saatavilla vain tietty kappalemäärä, myyjällä ei ole erän loputtua velvollisuutta antaa kuluttajalle mahdollisuutta ostaa tuotetta myöhemmin tarjoushintaan tai velvollisuutta myydä vastaavaa tuotetta tilalle." lähde kkv

Mutta määrä pitää olla määritelty siten, että kuluttajalla on mahdollisuus arvioida, onko tuotetta jäljellä hänen tullessaan kaupoille.

Pelkkä "rajoitettu erä" tms ei riitä.

Vierailija
1489/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kookengässä on yli-innokas (mies) myyjä. Hän melkein hyökkää päälle ja hehkuttaa jos minkälaista kenkää. Lapselle oltiin ostamassa talvikenkiä, niin myyjä suosittelee ihan mitä sattuu tennareita.

Myyjä kirjaimellisesti hyppelee hyllyjen väleissä ja mä en edes pysy siinä vauhdissa mukana :D kuulostaa huvittavalta, mutta se on oikeasti todella äsyttävää.

Viimeinen niitti oli se, että vein lapseni kengän korjattavaksi. Siitä oli siis pohja lähtenyt vähän irti (juuri ostetut 100€ kengät niin vähän harmitti). Esitettyä asiani sama yli-innokas myyjä rupeaa HUUTAMAAN minulle ja opastamaan, että lapelle pitää opettaa kuinka kengät otetaan pois jalasta! Siis oikeasti huusi niin, että kaikki liikkeessä olevat kääntyivät katsomaan.. samalla hän näytti itse, että kuinka se kenkä pitää jalasta ottaa pois. Tähän haluan sanoa, että lapsi ei ole missään vaiheessa mitenkään riuhtonut kenkiä pois jalasta vaan ihan avannut kaikki nauhat ja ottanut varovasti kengän käsillä eikä toisella jalalla (olin näin opastanut, koska olivat kalliit kengät)

En ymmärrä, että miksi pitää huutaa! Olisi voinut asiansa sanoa normaalilla äänellä, mutta nyt vain nolasi minut. Muutenkin kommentti oli mielestäni asiaton

Miksi ostaa lapselle jotkut 100€ kengät? Järki hoi!

Siksi, että ne ovat yleensä aitoa käsiteltyä nahkaa ja lestiinkin on varmasti panostettu ergonomisesti! Jalka on tärkeä asia!

Vierailija
1490/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

Minulla on kampaajana nykyään Lähi-idästä tullut nainen. Osaa suomeksi kaikki työhön liittyvät asiat mutta ei mitään muuta. Täydellinen tilanne. Toivottavasti ei jatkossa ala hölöttämään jos oppii paremmin suomea.

Mikä siinä on että asiakkaat eivät halua keskustella juuri kampaajien kanssa? Kyllä sitä kaikkialla muualla, asiakaspalvelutilanteissa höpötellään kaikenlaista turhanpäiväistä, niin että jopa jonoa muodostuu taakse.. hämmästelen, miten tuo kommentti voi saada 1,4 tuhatta yläpeukkua ja vain 25 alapeukkua. 

Vierailija
1491/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanaamio.

Myyjä tiuski eikä suostunut palvella, vaikka olin ainut asiakas. Olisin tarvinnut apua erään tuotteen valitsemiseen. Raha kyllä kelpasi eli kassalla palveltiin. Olisi pitänyt vain häipyä eikä ostaa mitään. 

Oli vieläpä aika paha paikka itselleni, koska olin kerännyt rohkeutta jo kaupan ulkopuolella siihen, että uskaltaisin kysyä apua. 

Vierailija
1492/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin samalla kampaajalla pari vuotta, mutta lopetin kuin seinään. Keväällä tämä kampaaja jokaisella kampaamo-kerrallani ihmetteli ääneen asiakkaita, jotka eivät osta lahjakortteja eivätkä hiustuotteita kampaajilta. Tuli aina sellainen painostettu olo. Nyt korona-aikaan se kuulemma ei ole liikaa vaadittu että tukee kampaajia rahallisesti. Teki mieli sanoa että otapa se pää pois perseestä. Ei kampaajat ole ainoita, jotka ovat koronan takia omia tulojansa menettäneet.

Vierailija
1493/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ravintolassa tarjoilija puuttui lastemme kännykän käyttöön. Kännykät pitää kuulemma olla pois silloinkin, kun odotetaan ruokaa. Minusta se asia ei kuulu hänelle. Lapset istuivat siis nätisti ja aikuiset juttelivat omiaan, ei ollu mitenkään levotonta tai äänet täysillä (heillä oli kuulokkeet).

Sen jälkeen tuli vähän ikävä olo ja lapset koki asian nöyryyttävänä. Oltiin kuitenkin annettu lupa olla kännykällä kunnes ruoka saapuu, kun haluttiin mennä syömään lasten mielestä tylsään paikkaan.

Ruoka oli hyvää, mutta tunnelma aika ikävä, joten ei kiitos enää.

Toivottavasti annoitte lasten pitää kännykät ettekä taipuneet tarjoilijan painostuksen.

Jos kyseessä kunnon ravintola, niin olen kyllä henkilökunnan puolella tässä asiasa.

Paremmat ravintolat tekevät paljon työtä luodakseen kaikille asiakkaille hyvää ruokaa, viehättävän ilmapiirin ja arjesta poikkeavan kokemuksen. Jos joku porukka istuu siellä someilemassa - sori- kuin tolvanat, niin kyllähän se tuo paikan atmosfääriä alas. Ja milloin ne lapset sitten oppivat olemaan aikuisesti ja seurustelemaan, ellei heille sitä opeteta?

Jos perheenne ei osaa käyttäytyä, eikä halua kasvattaa lapsiaan käyttäytymään, miksi edes tungette pilaamaan muiden ravintolailtaa parempiin paikkoihin? Menkää hyvät ihmiset sinne Mäkkäriin suosiolla.

Lapsethan olivat hiljaa eivätkä häirinneet ketään. Kukahan tässä tolvana on?

Jos paikassa toivotaan, ettei puhelimet ole päällä eikä niitä käytetä, totta kai se koskee lapsiakin. Ja toisaalta, onhan se noloa jos hienossa ravintolassa istutaan kuulokkeet päässä. Tarjoilijakin joutuu sitten aina odottamaan että asiakas palautuu sieltä netin syövereistä ja riisuu kuulokkeet ja tutustuu menuun.

Kyse ei ole vain melusta. Mieti itse jos olisi paikan omistaja ja haluat pitää paikan tason hyvänä ja ilmapiirin sellaisena että keskitytään ruokaan ja seurusteluun eli sellaisena että ravintola vetoaa asiakaskuntaasi.

Esimerkiksi Ranskassa asiaa on tutkittu ja jopa 70% tasokkaiden ravintoloiden asiakkaista vastustaa puhelinten käyttöä.

Työnantajan ominaisuudessa ravintolan omistaja ei myöskään halua että puhelimen käyttö on sallittua ihan miten vaan, koska hänhän ei halua työntekijöidensäkään roikkuvan puhelimella työaikana eikä asiakkaiden puhelimenkäytön hidastavan ja vaikeuttavan ravintolan palvelua.

Miten sinä asiakkaiden puhelinrajoituksilla perustelet työntekijöiden puhelinrajoituksia?

Lasten puhelimen käyttö ravintolassa ei mitenkään hidasta palvelua, se on ravintolan henkilökunta (tarjoijat ja keittöhenkilökunta)  joka sitä palvelua hidastaa. Jos lapset ovat hiljaa ravintoloissa, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Jos joku ravintola haluaa kieltää kännyköiden käytön asiakkailta tiloissaan, siitä pitää etukäteen ilmoittaa eikä alkaa nohittelemaan maksavia asiakkaita ja PILATA heidän iltansa tai ravintolahetkensä.

Mä en kestä enää tätä palstaa.

Vierailija
1494/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut syyt, mätsäsin asiakaspalvelijan tinderissä, myöhemmin peruin treffimme (ekat, ei oltu tapailtu muuta kuin kassalla) huonolla tekosyyllä koska lähdinkin ulos toisen miehen kanssa. En kehtaa käydä asioida enää sillä kassalla tai koko kaupassa.

Vierailija
1495/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla kävin ainoan kerran, meni vaihtoon. Koko käynnin ajan huokaili ja kertoi moneen kertaan kuinka hankalat hiukset minulla on. Hirveän paksut ja niitä on paljon. Pitää selvittää ja ihan kamalaa värjätä. Väriäkin menee paljon. Repi tukkaa ja päänahkaa. Juu. Kiitos tiedosta. Lopputulos näytti just niin hyvältä kuin käsittely tuntui ja valittamisesta kuului.

Vierailija
1496/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sokos n. 15v sitten. Kysyin kosmetiikka osastolla myyjältä erään tarjoustuotteen sijaintia kun ei ollut aikaa alkaa itse etsimään. Kääntyessäni näin edessäni olleen peilin kautta että tämä erittäin töykeästi kysymykseeni vastannut myyjä ilveili perääni. Olin siis jo selin häneen. En ole sen kerran jälkeen käynyt. Terveisiä vaan sinne Manskulle, en tule ostoksille vaikka ohi kävelen 2 kertaa päivässä.

Vierailija
1497/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja puhui koko ajan ja oli luvalla sanottuna tyhmä. En kestänyt. Kampaaja tupakoi ja kädet haisi ihan kamalalta.

Kosmetologi painosti ostamaan tuotteitaan.

Vierailija
1498/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

.

.

Mikä siinä on että asiakkaat eivät halua keskustella juuri kampaajien kanssa? Kyllä sitä kaikkialla muualla, asiakaspalvelutilanteissa höpötellään kaikenlaista turhanpäiväistä, niin että jopa jonoa muodostuu taakse.. hämmästelen, miten tuo kommentti voi saada 1,4 tuhatta yläpeukkua ja vain 25 alapeukkua. 

Kaikissa muissa asiakaspalvelutilanteissa pääsee pakoon, jos keskustelu menee liian henkilökohtaiseksi. Kampaajalta ei voi karata. Toinen ongelma on se, että jos kampaajat juoruavat edellisten asiakkaiden asioita minulle, he todennäköisesti juoruavat myös minun asioita ei seuraaville asiakkaille.

Vierailija
1499/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä eräässä pienessä kaupassa jossa myytiin sivussa myös tietokoneita. Tästä on jo paljon aikaa mutta pyysin yrittäjää tekemään tarjouksen pöytätietokonepaketista. Hän tiuskaisi "mitä siinä sitten pitäis olla?". No mitä nyt tietokoneessa pitää olla: keskusyksikkö, näyttö, näppis ja hiiri, virtajohtokin olis kiva :D Ei tehnyt tarjousta koskaan. Pyysin toisen kerran, sama juttu, ei vieläkään tehnyt. Totesin mielessäni että ok, ei halua minulle myydä. Menin sitten kilpailijalle  ja ostin 1000€ paketin, käteismaksulla. Myyjä esitteli pitkään eri malleja ja oli niin herttaisen ystävällinen nuorimies että tuli ostettua parempi kuin ehkä olisin tarvinnutkaan ja vielä tulostinkin lisäksi.  Kone kestikin kyllä 7v ilman mitään ongelmia. Myöhemmin tarvitsin uuden värikasetin tulostimeen ja kysyin voisiko yrittäjä/pomo tilata sopivan kun ei valikoimissa ollut just sitä mallia. Suuttui kun kuuli että olin ostanut koneen muualta. Taisin aika monta kuukautta odottaa enkä saanut sitä tarjousta häneltä. Aika pian sitten vaihdoin työpaikkaakin kun kohtelu oli tuon tasoista. Usein pyöritin kauppaa yksin ja kun lopetin siellä, koko kauppa suljettiin. Kannattikohan?

Vierailija
1500/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Kaikissa muissa asiakaspalvelutilanteissa pääsee pakoon, jos keskustelu menee liian henkilökohtaiseksi. Kampaajalta ei voi karata. Toinen ongelma on se, että jos kampaajat juoruavat edellisten asiakkaiden asioita minulle, he todennäköisesti juoruavat myös minun asioita ei seuraaville asiakkaille.

Sama tapa oli myös erään kaupungin julkisella hammaslääkärillä ja -hoitajalla. Lapsena sai kuunnella aina edellisen asiakkaan perheongelmat ja juorut. Tiesi että kun itse lähtee tuolista niin seuraava kuulee kaiken minusta ja perheestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi