Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
721/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään S-marketin kassa epäili minua aina varkaaksi kun kävin kyseisessä kaupassa. Käski kerran jopa antaa olkalaukkuni hänelle tutkittavaksi.

En oikeasti keksi tähän nyt mitään muuta syytä kuin sen että olen nuorehko. Ei hän muilta kyllä tarkastanut laukkuja silloin kun minulta tarkasti, mutta muut hänen kassallaan asioivat olivatkin selkeästi minua vanhempia.

Ystäväni kanssa kävimme kerran myös meikkiosastolla ja katselin siinä jotain tuotetta niin sama nainen sieltä tuli ja sanoi että "maksatte ne myös sitten", eikä siis kyse ollut siitä että olisimme availleet tuotteita. Meni sanomaan vielä vartijalle että pitää meitä silmällä.

Joten jep... sen verran loukkaavaa käytöstä etten ole kyseisessä kaupassa enää asioinut. En ole koskaan varastanut mitään.

Vierailija
722/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki jotka boikotoitte huonon asiakaspalvelun takia: älä tule Ouluun! Täällä et voi käydä sitten missään, koska joka ikisessä paikassa on maailman surkein aspa.

Asuin 2000-luvun alussa Oulussa kolmen vuoden ajan ja allekirjoitan lainaamani väitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kirpputorilla lopetin myymisen ja käymisen koska joka ainoa kerta tavaraa varastettiin vaikka siellä oli valvontakamerat [ja asiakaspalvelu oli muutenkin huonoa] , selvisi sitten että kirppiksen omistaja oli multa varastanut tavaraa [oli tehnyt sitä myös muille] nykyään siellä on uusi omistaja, mutta siltikin jotenkin vaikea mennä sinne enään.

Vierailija
724/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

The Body Shop on L'Oréalin omistama. Hyvähän se on olla "eläinkokeeton" kun eläinkokeet suorittaa toisella nimellä :')

Body shopilla on nykyään eri omistaja ! L'orealin takia joduin boikotoimaan Body shoppia viime vuodet.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005364196.html

Minua ei edes kiinnosta kuka omistaa Body Shopin nykyään. Itse aloin boikotoimaan sitä ketjua silloin, kun alkuperäisen myynnin jälkeen alkoi vuosi vuodelta vain hinnat nousta, laatu huonontua ja lähes kaikki tuotteet joista olin pitänyt katosi yksitellen. Jäljellä oli enää täysin poskettomasti hinnoiteltua sekundaa siinä vaiheessa kun lakkasin käymästä.

Vierailija
725/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaan, jolloin oli vielä paperiset lääkereseptit, minulla oli lääkäriltä resepti vahvaan kipulääkkeesen. Menin sitä eräästä pienehköstä apteekista hakemaan ja kun ojensin reseptiä happamalle farmaseuttiakalle, sen reaktio oli ”Miten tää on kirjoitettu mustalla kynällä?” ”Mistä oot saanut tämän?” Hieman ihmeissäni sanoin, että olen sen lääkäriltä saanut. Farmaseutti katsoi tosi halveksivasti ja mitään sanomatta lähti takahuoneeseen reseptin kanssa puhelua ilmeisesti sairaalaan soittamaan. Hetken kuluttua tuli takaisin ja tuuppasi lääkkeen käteen mitään sanomatta. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään selitystä mistä oli kyse. Epäili ilmeisesti nuoren ikäni vuoksi, että lääkeresepti on väärennetty. Se oli viimeinen kerta kun asioin paikassa.

Vierailija
726/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin Citymarketini kauppiaan lenkillä ainakin 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. En ole tuon jälkeen enää asioinut hänen kaupassaan.

Äidin kanssa ei saa käydä lenkillä? Huh huh.

Vierailija
727/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullintorin apteekki Tampereella. Tapauksesta on yli viisi vuotta aikaa. Lääkäri oli määrännyt minulle nukahtamisvaikeuksiin 30kpl 20mg Tenoxeja. Annoin reseptin vanhemmalle naisfarmaseutille, joka kävi noutamassa lääkepurkin. Kun hän antoi laittoi purkin tiskille, hän tokaisi, että tämä resepti jää sitten tänne. Sanoin naiselle, että eikä jää, koska tarvitsen sitä mahdollisesti reseptin uusimiseen. Nainen väitti, että tätä reseptiä ei voi uusia. Koska tiesin, että nainen valehtelee, kysyin kovalla äänellä, onko täällä apteekin esimiestä paikalla. Keski-ikäinen miesproviisori tuli pian kassalle ja kysyi minulta, onko tässä jokin ongelma.  Kerroin, että tämä nainen yrittää ottaa resptini pois ja väittää, että sitä ei voi uusia. Mies sanoi säikähtäneen näköiselle naiselle, että hän voi hoitaa asian kanssani.  Mitään ongelmaa ei tosiaan ollut, vaan sain sekä lääkkeet että reseptin mukaani. Esimies vielä pahoitteli vielä naisen käytöstä ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Tilanteesta jäi kuitenkin itselleni sen verran ikävä jälkimaku, että tuon jälkeen en ole kyseisessä apteekissa asioinut.

Vierailija
728/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alusvaatekaupassa miespuolisen kaverini kanssa. Kaikki meni ensin oikein mukavasti ja myyjäkin oli ystävällinen. Jossakin vaiheessa hän tituleerasi kaveriani poikaystäväkseni ja korjasin hänelle sitten että kyseessä on vain kaveri. Tämän jälkeen jostain kumman syystä tunnelma jäätyi täysin. Myyjä ei paljoa enää puhunut ja jos jotain kysyin hän tiuski ärtyneesti. Lopulta jotain ostinkin mutta siinäkään ei edes kiitosta sanottu tai silmiin katsottu. En ole enää ko. kaupassa käynyt.

Vierailija
729/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen eräässä pikkukaupassa sen jälkeen kun olin kassalla ostamassa jäätelöä lapselleni (6v) . Pojalla on ollut painon kanssa ongelmia, mutta meillä ei syödä herkkuja kuin jotain pientä kerran viikossa ja lisätty liikuntaa koko perheen voimin niin on paino alkanut normalisoitua. Niin tosiaan tämä myyjä alkoi haukkua mua ja 'läskiä' lastani ja että kuinka kehtaan noin läskille kersalle ostaa kun 'näkee että syöny paljon tuokin karkkia' ym. Jäi jäätelö sinne. Voitte kuvitella että oli todella vaikea saada itkuun purskahtanutta lasta rauhoittumaan. Sen jälkeen ei olla siellä käyty ja vaikka valitus tehtiin niin edelleen tää akka on siellä myyjänä.

Vierailija
730/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen pohjoissuomalaiseen naamiais- ja pilailutarvikekauppaan en kyllä enää suostu astumaan jalallanikaan. Liiketila on ihan liian pieni ja pursuaa lattiasta kattoon tavaraa, joten siellä saa tosiaan tuntea olevansa kuin norsu posliinikaupassa. Lisäksi siellä on kummallisia sääntöjä, että joka puolella liikettä ei saa kiertää eikä kaikkia tavaroita saa itsenäisesti katsella vaan myyjän pitää tulla kädestä pitäen näyttämään mitä on valikoimassa. Eikä kyse ole mistään helposti särkyvistä arvoesineistä vaan ihan parin euron jutuista... No, pahinta on kyllä se myyjien piikikäs asenne. Toruvat aikuisasiakkaitakin niinkuin tuhmia lapsia jos astuu jalallakaan vahingossa "kielletylle alueelle" tai edes liikahtaa väärään suuntaan. Kerran piti hankkia sieltä suunnilleen lukkojen taakse pistettyjä naamiaistarvikkeita niin ahdisti kyllä tehdä ostopäätöstä samalla kun äkäinen myyjä herkeämättä valvoo vieressä siihen malliin etten nyt vaan riko tai varasta mitään?! Ja siis ihan siististi pukeutuva ja rauhallisesti käyttäytyvä aikuinen ihminen olen. :D

Vierailija
731/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki jotka boikotoitte huonon asiakaspalvelun takia: älä tule Ouluun! Täällä et voi käydä sitten missään, koska joka ikisessä paikassa on maailman surkein aspa.

Asuin 2000-luvun alussa Oulussa kolmen vuoden ajan ja allekirjoitan lainaamani väitteen.

Asunut Oulussa vuodesta 1997 ja vain muutaman yksittäisen kerran on ollut Aspan kanssa ongelmia.

Vierailija
732/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä lukeeko tämän kommentin kirjoittaja tätä ketjua enää, mutta mulla voisi olla yksi selitys tälle kassan tokaisulle. Olen itse kassalla töissä.  Niissä kaikissa lahjakorteissa ja maksusitoumuksissa on omat, joissakin hieman monimutkaisetkin kassaankirjaamistavat. Meillä ainakin niitä harvemmin tulee muulloin kuin juuri joulun alla, joten niitä täytyy aina vähän mietiskellä ja joskus jopa vilkaista ohjelappusta. Voihan olla että tämä myyjä ei ole tarkoittanut että "taas joku köyhä", vaan että taas tämmöinen erilainen kassatapahtuma. Tietenkään ei saa näyttää asiakkaalle että ne monimutkaiset laput v***ttaa mutta ei hän välttämättä ajatellut että olet joku spurgu. Hän saattoi jopa sanoa sen sille toiselle kassalle, jotta hän pysyy lähettyvillä jos sinua palveleva henkilö ei nyt osaisikaan lyödä sitä lahjakorttia kassaan.

Vierailija
733/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon taksi, kuski haisi likaiselle, ei nostanut takapuolta ovea avatakseen, ei nostellut laukkuja, parkkeerasi surutta pelastustielle pariin otteeseen ja se laiskuus miten vain istutaan ratin takana eikä viitsitä vaivautua mitenkään. Kerran jouduin tupakoivan kuskin kyytiin, auto haisi hirveälle. Seuraavalla kerralla soitan kovaselle.

Vierailija
734/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullintorin apteekki Tampereella. Tapauksesta on yli viisi vuotta aikaa. Lääkäri oli määrännyt minulle nukahtamisvaikeuksiin 30kpl 20mg Tenoxeja. Annoin reseptin vanhemmalle naisfarmaseutille, joka kävi noutamassa lääkepurkin. Kun hän antoi laittoi purkin tiskille, hän tokaisi, että tämä resepti jää sitten tänne. Sanoin naiselle, että eikä jää, koska tarvitsen sitä mahdollisesti reseptin uusimiseen. Nainen väitti, että tätä reseptiä ei voi uusia. Koska tiesin, että nainen valehtelee, kysyin kovalla äänellä, onko täällä apteekin esimiestä paikalla. Keski-ikäinen miesproviisori tuli pian kassalle ja kysyi minulta, onko tässä jokin ongelma.  Kerroin, että tämä nainen yrittää ottaa resptini pois ja väittää, että sitä ei voi uusia. Mies sanoi säikähtäneen näköiselle naiselle, että hän voi hoitaa asian kanssani.  Mitään ongelmaa ei tosiaan ollut, vaan sain sekä lääkkeet että reseptin mukaani. Esimies vielä pahoitteli vielä naisen käytöstä ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Tilanteesta jäi kuitenkin itselleni sen verran ikävä jälkimaku, että tuon jälkeen en ole kyseisessä apteekissa asioinut.

No huhhuh, on tainnut tuo farmaseutti nappailla asiakkaiden unilääkkeet omiin suihin tai myynyt ne narkeille eteenpäin, jos on jollekin toiselle onnistunut noin tekemään...

Vierailija
735/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Danske Bank. Lainatarjousta sovitellessa pankin edustajamies kysyi puhelinhaastattelussa todella arvostelevaan ja ivalliseen sävyyn esimerkiksi työtilanteestani. "Eikö ammattikunnalle x löydy Helsingistä töitä kun Tampereelle pitää muuttaa?" Öö meillä on ihan syy muuttoon, se luki siinä lainahakemuksessa jos ehdit siihen perehtyä...

Vierailija
736/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadium, Jyväskylä. Kävelin ilman mitään kantamuksia kaupan läpi koskematta mihinkään tuotteeseen, poislähtiessä portti piippasi kun joku toinen asiakas heilui siinä kaupan sisällä, portin lähellä jonkun rätin kanssa. Myyjä tuli hakemaan minut kadulta takaisin kauppaa. Eipä piipannut portti enää. Eipä pyytänyt myyjä anteeksi aiheetonta käytöstään. Eipä tarvi mennä enää. 

Vierailija
737/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tarvitse lähteä minnekään takahuoneeseen vartijan kanssa selvittämään mitään. Älkää suostuko. Ovat täysin mielivaltaista porukkaa, kuten aikaisemmista viesteistä on jo selvinnyt. Asia selvitetään liikkeen puolella, jos ei onnistu pyytäkää vaikka poliisi paikalle. Jos lähdette takahuoneeseen tai vartijan koppiin, leimaannutte automaattisesti muiden asiakkaiden silmissä varkaiksi.

Vierailija
738/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista Prismasta. Olin lasten kanssa ruokaostoksilla. Kuljin kassan hälytinporttien läpi ja ne piippasivat. Kassa ei epäillyt minua varkaudesta, vaan kysyi onko minulla uusi takki. Olin edellisenä päivänä ostanut Tokmannilta sadetakin. Hän pyysi minua riisumaan takin ja sanoi tarkistavansa onko siinä hälytin. No siinä oli sellainen kiinteä lappu, pesulapun kaltainen ommeltuna kiinni sisäsaumaan. Hän leikkasi sen irti enkä tietenkään enää aiheuttanut hälytystä. Eli tarkistakaa takkinne kun ostatte, se pitää ilmeisesti itse leikata irti jos ei kaupassa sellaista huomata. Mitään hälytystä en aiheuttanut tokmannilta poistuessani, enkä Prismaan mennessäni.

Samalla lailla oli käynyt kun olin itse lapsena istunut ostoskärryissä isäni kanssa kaupassa. Vartija oli hyökännyt paikalle ja vaatinut isääni takahuoneeseen selvittämään epäiltyä varkautta. Ei isäni suostunut, kun tiesi ettei mitään ollut varastanut. Selvisi sitten että omassa uudessa collegepuvussani oli vastaavat hälyttimet. Puvusta laikattiin siinä kassalla laput irti, asia selvä. Hän minulle tuon on opettanut että koskaan ei lähdetä mihinkään vartijoiden kanssa jos tietää että mitään ei ole tehnyt.

821

Vierailija
739/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kaupan omistaja paljastui ihan sivusta kuulemani perusteella yhdeksi törkeimmistä rasisteista, joita olen livenä eläissäni nähnyt. Eipä tarvinnut asioida siellä toista kertaa, ja olin tyytyväinen, kun pulju meni vasaran alle.

Vierailija
740/4975 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilan pitäjä kielsi minua jättämästä polkupyörääni kahvilan ikkunan eteen. En tiedä miksi halusi pitää ikkunan edustan tyhjänä kun ikkunassa oli vain verho. En käy tuossa paikassa koskaan koska pyöräilyä ei pitäisi mielestäni estää tai hankaloittaa. Polkupyöräni on ihan edustavan näköinen ettei siitä pitäisi kiikastaa.

Olisiko syynä se ,että joskus on polkupyörä kaatunut ja ikkuna hajonnut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme