Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
641/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Keskitin ostokseni kärkkäiselle, koska kärkkäistä asiattomasti boikotoidaan useiden firmojen taholta. Boikotoijat laitoin omalta puoleltani boikottiin. Moni on tehnyt samoin.

Vierailija
642/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joissain kaupoissa sain ihme palvelua tai en palvelua ollenkaan ja noihin liikkeisiin en ole sen jälkeen astunut. Aina ei ole nuorilla varaa ostaa kaikkea, he haluavat myös katsella ja tutkiskella. Silti ei tarvitse käyttäytyä töykeästi tai olla huomioimatta. He ovat kumminkin tulevia asiakkaita. Rahani vien nykyään ihan muualle kuin niihin missä nenänvartta pitkin katsotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki jotka boikotoitte huonon asiakaspalvelun takia: älä tule Ouluun! Täällä et voi käydä sitten missään, koska joka ikisessä paikassa on maailman surkein aspa.

Vierailija
644/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketju. Halpuutus.

Vierailija
645/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ketju. Halpuutus.

Ja se näkyy. Prismaan en mene. Niin surkeaksi mennyt kun nykyään joutuu jonottamaankin. Ennen se oli vain k-kaupan vitsaus. Ja hevi-osasto on ihan surkee, mitä ihmettä?

Vierailija
646/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen kauppahallissa eräs lihaliike. Tuotteet ja palvelut ovat aina olleet hyviä, mutta erään kerran olin asioimassa ulkomaalaisen miespuolisen ystäväni kanssa (itse olen nainen). Tämä mies (tummaihoinen) oli lupautunut opettamaan minulle afrikkalaista ruoanlaittoa, joka alkoi siitä että kävimme yhdessä hankkimassa tarvittavat raaka-aineet. Ystäväni kertoi myyjälle mitä kaikkea tarvitsemme, ostimme jonkun verran erilaisia lihoja. Kun tuli maksun aika, siirryin maksupäätteelle (tottakai minä maksoin itselleni jäävät ruoka-aineet). Miesmyyjä maksaessani kommentoi, että "voi voi, laitetaanko sinut maksamaan nämä kaikki". Että otti päähän. Myyjä varmaan luuli, että olen joku rahallisesti hyväksikäytettävä onneton naikkonen, vaikka siitä ei tosiaan ollut kyse. Hämmennyin niin, että en saanut sanaa suustani. Jälkeenpäin olen harmitellut, että en osannut siinä hetkessä sanoa myyjälle jotain nasevaa.

Vierailija
647/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkanaama kirjoitti:

Jotkut apteekit ovat sellaisia, että niissä on kahden tai kolmen farmaseutin muuri odottamassa parin metrin päässä sisäänkäynnistä. Kun olet saanut hätnäppää oven auki, hyökkää jo ensimmäinen iholle kiinni "tarttetko apua"-mantransa kanssa. No v1tTu en, ihan ajattelin itse hakea paketin maitohappobakteereita hyllystä. Todella ärsyttävää ja vaivaannuttavaa. Pari pahinta apteekkia boikotissa tuon takia, esim. Rovaniemen Ilopilleri.

Kerran tällaselle, oli nuori mies, aloin taajaan kertomaan emätintulehduksesta ja kohtalaisen hiljaiseksi meni. Kumma juttu, senhän olisi pitänyt auttaa, eikö se ollut sen duuni? Joku ilkihenki muhun meni...

Vierailija
648/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi kun ylihintaisia tuotteita/kauppoja. Olen saanut erittäin harvoin huonoa asiakaspalvelua, luulen sen johtuvan siitä että olen itsekkin ystävällinen, uskallan pyytää apua/tarkennusta/oikaisua jne.

Vierailija
649/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen lähes kaikkia pikaruokaloita monesta syystä. Heseä siksi, että joka kerta siellä asioidessani olen saanut palaneen sämpylän ja pilaantuneen makuista majoneesia. Subwayssä on liian hankala tilata, myyjä pomppii asiakkaasta ja paikasta toiseen, lataa täytteitä samoilla hanskoilla eri annoksiin huomioimatta allergia vaaraa.

Mäkkärissä käyn vain autokaistan takia, vaikka annoksista välillä löytyykin kaikkea epäilyttävää..

Vierailija
650/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.atso p.eiliin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena menin vaateliike Haloselle tarkoituksena ostaa uuteen työhöni soveltuva jakku tai jakkupuku. Hetken pyörittyäni kaupassa, kerroin myyjälle tarpeestani. Hän katsoi minua happamasti päästä varpaisiin ja sanoi, että ”Meillä ei ole sinunkokoisellesi yhtään mitään sopivaa.” Olin toki hoikka, mutta kuitenkin ihan keskipituinen. Kävelin järkyttyneenä ulos. En ole ostanut tapauksen jälkeen mistään Haloselta yhtään mitään.

Oletko kuullut vää.ristyneestä ke.honkuvasta.

Olen myyjänä vaatekaupassa.

Päivittäin sinun kaltaisesi l.äskit vievät m koon vaatteita koppiin ja rikkovat.

Myös l.ihavista erittyvä hi.ki yhdessä talkin kanssa p.ilaa vaatteita

Ota nyt iltalääkkeet. Heti.

Vierailija
651/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen boikotoinut muutamaa thaihierontapaikkaa. Niissä palvelu ei ole ollut hintansa väärttiä.

Näiden taso vaihtelee valtavasti. Vaikea löytää hyvää vakiopaikkaa.

Kyllä näin on. Vaikka maksat normaalihinnan, ei joka paikassa saa kunnon palvelua loppuun asti. Onnetonta vemputusta.

Voi sinua raukkaa, kun kiittämätön nainen ei ole innoissaan työstä joka on varmasti vastenmielistä, mutta jota on pakko tehdä että pystyy lähettämään perheelle rahaa.

Miesparka.

Jaa, vastenmielistä? Ei kai kukaan sinne mene palveltavaksi, jos se olisi vastenmielistä.

Vierailija
652/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen boikotoinut muutamaa thaihierontapaikkaa. Niissä palvelu ei ole ollut hintansa väärttiä.

Kyllä näin on. Vaikka maksat normaalihinnan, ei joka paikassa saa kunnon palvelua loppuun asti. Onnetonta vemputusta.

paljonko kerta maksaa?saako olla alasti?

Kerta maksaa 30-40e/puolituntia. Saa.

Vierailija
653/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt läheisen etnisen ravintolan palveluja sen jälkeen, kun kerran kuumana kesäpäivänä yllätin ravintolan työntekijän istumassa pikku shortseissaan ruoanlaittotasolla. Ei kai tuo kovin vaarallista ole, mutta jotenkin mielikuva paikasta kääntyi hetkessä epämiellyttäväksi.

Vierailija
654/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua raukkaa, kun kiittämätön nainen ei ole innoissaan työstä joka on varmasti vastenmielistä, mutta jota on pakko tehdä että pystyy lähettämään perheelle rahaa.

Miesparka.

Mikä vikana? Rahalla saa kontaktin aikuiseen naiseen.

Vierailija
655/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En boikotoi kun ylihintaisia tuotteita/kauppoja. Olen saanut erittäin harvoin huonoa asiakaspalvelua, luulen sen johtuvan siitä että olen itsekkin ystävällinen, uskallan pyytää apua/tarkennusta/oikaisua jne.

Olipa kuitenkin sulta harvinaisen ylimielinen kommentti. Ihan kuin epäystävällinen tai törkeä palvelu sun mielestä aina olisi asiakkaan vika, kun näin näppärästi syyllistät huonoista kokemuksista sen kokijaa.

Saan minäkin 99% hyvää palvelua, harvemmin on ollut valittamista. Ymmärrän myös että myyjilläkin on huonompia päiviä ja kaikki ei vain mene niin kuin Strömmössä.

Näin ollen jos yhdessä liikkeessä saa järkyttävän epäkohteliasta tai jopa törkeää palvelua, niin kyllä silloin on sillä asiakaspalvelijalla se peiliin katsominen. En millään saata uskoa, että kymmenissä muissa paikoissa asiallisen palvelun ollessa normi, näissä muutamissa paikoissa vika olisi minun huonossa käytöksessäni. Asia olisi toki eri jos jatkuvasti joka paikassa törmäisi niin sanotusti huonoon palveluun, silloin voisi miettiä onko omassa asenteesta parantamisen varaa. Mutta jos nyt vertaa mielessään esimerkiksi käyneensä vuosien aikana 100 ravintolassa joissa on mennyt ihan hyvin vs 1 ravintola, jossa on oltu törkeitä, niin kyllä olen melko varma että vika on siinä ravintolassa, omistajassa tai sen henkilökunnassa. Varsinkin jos samasta paikasta kuulee muiltakin vastaavia kokemuksia.

Vierailija
656/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ripsiteknikko haukkuu toisten teknikoiden tekemiä ripsiä

Vierailija
657/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkanaama kirjoitti:

Jotkut apteekit ovat sellaisia, että niissä on kahden tai kolmen farmaseutin muuri odottamassa parin metrin päässä sisäänkäynnistä. Kun olet saanut hätnäppää oven auki, hyökkää jo ensimmäinen iholle kiinni "tarttetko apua"-mantransa kanssa. No v1tTu en, ihan ajattelin itse hakea paketin maitohappobakteereita hyllystä. Todella ärsyttävää ja vaivaannuttavaa. Pari pahinta apteekkia boikotissa tuon takia, esim. Rovaniemen Ilopilleri.

No itse menin pieneen apteekkiin, jossa työskenteli farmaseutti ja lääketeknikko tms. myyjä joka ei siis saa kertoa tuotteista tarpeeksi. Olin ostamassa ulostuslääkettä, koska en ollut päiviin kyennyt ulostamaan. Menin suolihyllylle katselemaan ja tämä myyjä tuli kyselemään tarvitsenko apua. Kyllä kiitos, mikäs näistä olisi tehokkain valmiste kun neljään päivään en ole ulostanut? - Minä en voi näistä kertoa, mutta käyn HAKEMASSA farmaseutin. Tässä kohtaa hän ottaa yhden askeleen kohti reseptitiskiä ja HUUTAA "MARJO (nimi muutettu) HEI! TUUTKO KERTOMAAN MIKÄ NÄISTÄ ULOSTUSLÄÄKKEISTÄ ON PARAS KUN HÄNELLÄ EI OLE SUOLI TOIMINUT NELJÄÄN PÄIVÄÄN!!" 

No ei siinä, farmaseutti oli asiallinen ja asiantunteva, mutta kaikki apteekissa asioivat saivat tietää mistä kärsin. Itselleni ei tosin ole mikään ongelma keskustella ulostusasioista, mutta luulin että siellä kunnioitettaisiin hieman yksityisyyttä :D 

Vierailija
658/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kuitenkin sulta harvinaisen ylimielinen kommentti. Ihan kuin epäystävällinen tai törkeä palvelu sun mielestä aina olisi asiakkaan vika, kun näin näppärästi syyllistät huonoista kokemuksista sen kokijaa.

Saan minäkin 99% hyvää palvelua, harvemmin on ollut valittamista. Ymmärrän myös että myyjilläkin on huonompia päiviä ja kaikki ei vain mene niin kuin Strömmössä.

Näin ollen jos yhdessä liikkeessä saa järkyttävän epäkohteliasta tai jopa törkeää palvelua, niin kyllä silloin on sillä asiakaspalvelijalla se peiliin katsominen. En millään saata uskoa, että kymmenissä muissa paikoissa asiallisen palvelun ollessa normi, näissä muutamissa paikoissa vika olisi minun huonossa käytöksessäni. Asia olisi toki eri jos jatkuvasti joka paikassa törmäisi niin sanotusti huonoon palveluun, silloin voisi miettiä onko omassa asenteesta parantamisen varaa. Mutta jos nyt vertaa mielessään esimerkiksi käyneensä vuosien aikana 100 ravintolassa joissa on mennyt ihan hyvin vs 1 ravintola, jossa on oltu törkeitä, niin kyllä olen melko varma että vika on siinä ravintolassa, omistajassa tai sen henkilökunnassa. Varsinkin jos samasta paikasta kuulee muiltakin vastaavia kokemuksia.

Lasken myös huonoksi palveluksi sen, jos palvelun taso riippuu pärstäkertoimesta, iästä tai vaatetuksesta. Joskus on tullut törmättyä ilmiöön, jossa esimerkki nuorelle (n. 20v) ei ole suostuttu myymään mitään, vaikka toinen seisoo lompakko kourassa kassalla tuotteiden kanssa. (Tämä kävi esimerkiksi mun kaverille 15 vuotta sitten. Voin sanoa että tänä päivänä tuo sama nainen on erittäin hyvätuloinen, mutta ei todellakaan astu jalallakaan kyseiseen sisustusliikkeeseen).

Itse taas esimerkiksi Sokoksen meikkiosastolla olen muutamalle myyjälle ilmaa, jos menen suoraan töistä suihkun kautta meikittömänä, pyöräilyyn sopivat vaatteet ylläni. Samat kaksi naista kyllä ovat mielinkielin kun menee paremmin tällättynä ostoksille. Sokos ei tosin ole mulla boikotissa. Siellä on myös hyviä asiakaspalvelijoita, jotka ovat aina yhtä ystävällisiä ja näiden kahden takia en ala heitä boikotoimaan.

Vierailija
659/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkaa ottamaan päähän paikkakunnan markettien käytävillä vaanivat sähkökauppiaat jne. Aina on joku jätkä ottamassa kontaktia "Saanko esittää kysymyksen?" Nykyään vastaan: "Et saa!"  Viimeksi kiirehdin linja-autolle ja jo kaukaa näkyi häiskä, joka katsoi oikeudekseen hivuttautua tielleni asiakkaille tarkoitetulla käytävällä, myyntipaikkansa oli siinä sivummalla. Sanoin lähemmäs päästyäni, että "Pois tieltä, minulla on kiire!" Onneksi älysi väistää, koska muuten olisin kävellyt päälle.

Vierailija
660/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut sellaisissa partureissa käynnin, joissa 20min leikkuu maksaa 35€.

Tähän sortui jo ammoisina aikoinaan halvaksi silloin mieltämäni Hair Store.

Tuntuu että parturit kilpaa nostavat hintojaan tyyliin 10 pinnaa joka vuosi.

Olen varmaan jotenkin kateellinen tai jotain, mutta jos parturin tuntiveloitus huitelee satasessa, niin huh huh.

Tolla rahalla saa jo kuorma-auton kuskeineen ja jää vielä kahvirahaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi