Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
601/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!

Puuttuiko myyjältä korva?

Vierailija
602/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!

Puuttuiko myyjältä korva?

??????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan tarjoilja niisti oikein kuuluvasti nenänsä kassan vieressä ja heti seuraavaksi reins, käsiä pesemättä, järjestelemään salaatteja. En enää koskaan käynyt tässä lounas ravintolassa.

Ravintola jossa saa palevelua vaan englanniksi. Ymmärrän toki englantia ja ymmärrän että ei kaikki voi osata suomea, mutta mun mielestä nyt vaan asiakaspalvelussa Suomessa pitäisi osata suomea. Ei enää Fafa's ravintolaan.

Vierailija
604/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.

Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.

Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.

En käy siellä enää ikinä.

Toi on ihan oma vikasi, ei kauppaa voi laittaa vastuuseen värin onnistumisesta

Myyjä myymällä myi sen värin mulle..kai siinä jo joku vastuu tulee?

Vierailija
605/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen asuntoni ulkopuolella, sillä minua ahdistaa niin paljon.

T: Eristäytynyt ilman elämäniloa

Vierailija
606/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen boikotoinut Palefacea jo noin 13 vuotta. En kuuntele hänen kappaleitaan (eli kanava vaihtuu heti, jos Paleface on äänessä), en käy tilaisuuksissa, joissa hänen kerrotaan olevan paikalla, enkä lue hänestä kertovia juttuja.

Syynä on se, että 2000-luvun alussa kuuntelemassani paikallisradiossa soitettiin tauoilla kanavaa puffaavia artistien lausuntoja. Palefacen osuus oli suunnilleen tällainen: "Don't be a mother-fucker, listen to my music".

Protestini on hiljainen ja pienimuotoinen, eikä Paleface ole siitä varmaankaan edes tietoinen, mutta minulle se tuottaa edelleen tyydytystä.

Siis mikä tuossa lauseessa oli boikotoinnin arvoista? Se että sanoi vieraalla kielellä ruman sanan radiossa? :D

Vierailija
607/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään Nissenissä oli tosi ihmeellistä palvelua. Halusin ostaa silmälasit, joiden malli ei juuri nyt ole kovin trendikäs (silti suosikkimallini ja olen käyttänyt samanlaisia laseja jo kauan). Myyjä alkoi venkoilla vastaan ja melkein kieltäytyi myymästä tuota mallia minulle, kun "tuollaiset ei kyllä nyt ole muotia, jos katsoisit näitä muita malleja nyt kuitenkin". Mitä järkeä olla myyjä jos ei myy sitä mitä asiakas haluaa??

Vierailija
608/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamo, isompi firma.

Minua ei tervehditty lainkaan, menin ja esittäydyin ja kerroin että olin soittanut ja varannut korjauksen, annoin autoni avaimet ja kysyin arviota kauanko hommaan menee, eli milloin voin tulla hakemaan. Kysyin ja selvitin kaikki asiat itse, työntekijät vain möllöttivät. Lupasivat soittaa kun auto on valmis, joten menin lähistölle kauppaan pyörimään. Tunnin päästä huomasin että autoni näkyy taas korjaamon pihassa, ts. oli valmis haetavaksi. Kukaan ei kuitenkaan soittanut. Menin sitten itse hakemaan auton, kukaan ei taaskaan puhunut minulle. Avain heitettiin tiskin yli ja sanottiin summa. Maksoin ja lähdin. Kokemuksen jälkeen olen käyttänyt pienissä korjaamoissa, jossa minuun suhtaudutaan asiakkaana, eikä välttämättömänä pahana.

N31

Vierailija
609/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mut heitettiin ulos kenkäkaupassa. Myyjä/omistaja, kehoitti lähtemään ulos samantien kun pääsin sisälle.

Mä en ymmärrä, ikinä en ollut perseillyt siellä tai mitään, mut kenkiä en saanut.

Mä en koskaan, en edes aikuisena enää mennyt sinne. Nyt sitä liikettä ei enää ole, oli Itäkeskuksen hansasillalla vuosikausia.

Vierailija
610/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei tervehditty lainkaan, menin ja esittäydyin ja kerroin että olin soittanut ja varannut korjauksen, annoin autoni avaimet ja kysyin arviota kauanko hommaan menee, eli milloin voin tulla hakemaan. Kysyin ja selvitin kaikki asiat itse, työntekijät vain möllöttivät. Lupasivat soittaa kun auto on valmis, joten menin lähistölle kauppaan pyörimään. Tunnin päästä huomasin että autoni näkyy taas korjaamon pihassa, ts. oli valmis haetavaksi. Kukaan ei kuitenkaan soittanut. Menin sitten itse hakemaan auton, kukaan ei taaskaan puhunut minulle. Avain heitettiin tiskin yli ja sanottiin summa. Maksoin ja lähdin. Kokemuksen jälkeen olen käyttänyt pienissä korjaamoissa, jossa minuun suhtaudutaan asiakkaana, eikä välttämättömänä pahana.

N31

Sait nopeasti autosi. Useinkaan ei ole näin, vaan ottavat muita väliin. Siinä mielessä palvelu toimi. Lisäksi voiko olettaa, että ihminen osaa sekä korjata autoja ja olla hyvä asiakaspalvelija. Kaikki ei tule aina samassa paketissa.

Vierailija
611/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Sait nopeasti autosi. Useinkaan ei ole näin, vaan ottavat muita väliin. Siinä mielessä palvelu toimi. Lisäksi voiko olettaa, että ihminen osaa sekä korjata autoja ja olla hyvä asiakaspalvelija. Kaikki ei tule aina samassa paketissa.

Työ tuli kyllä tehtyä ihan hyvin, aika pieni toimenpide oli kyllä. Tervehtiminen, kiitos ja hei on kyllä aika perusjuttua. Muissa korjaamoissa minulta on kysytty tai kerrottu asioita, ei jätetty lillumaan tyhjänpäälle.

Vierailija
612/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä hitto noita vartijoita vaivaa, kun seurataan ilman syytä ja hätistellään ulos kaupasta? Etenkin tuo jälkimmäinen.. Menin kerran hakemaan nopsasti sipsipussin kun alkoi tehdä sipsejä mieli ja olin  hädintuskin päässyt kauppaan, kun yrmyilmeinen vartija ilmoitti että me muuten suljemme kohta. Ymmärrän, jos joku syöksyy sinne viisi minuuttia ennen sulkemisaikaa, mutta puoli tuntia? 

Niin tai sitten vartija informoi asiakkaita sulkeutumisajasta täysin asiallisesti ja hyvää tarkoittaen, mutta sinä vain päätät ottaa siitä nokkiisi. Tuskin sulla oli otsassa kyltti "haen vain sipsipussin", monilla kestää kauppareissuissa ylikin sen puoli tuntia.

Vierailija
613/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymässä yhdessä marketissa, koska siellä on töissä ihminen, joka esitti kaveria ja yritti selän takana ja sittemmin ihan suoraankin monta vuotta iskeä puolisoni, puhui minulle sävyyn "et ole riittävän hyvä sille!!!" ja selitti minusta kaikenlaista potaskaa ympäri naapurustoa. En halua asioida koko siinä rakennuksessa, missä se marketti on, missä tuo ihminen on töissä.

Yhdessä hiekkapuhallusfirmassa lakkasin asioimasta, koska siellä oli todella tympeä myyjä. Myös Motonetissa on ollut "mene pois täältä tyhmä nainen!" -tyylistä palvelua, minkä takia en sielläkään kovin mielelläni asioi.

Erään kampaamon hylkäsin kokonaan, kun pyysin hiustenvärjäystä mustaksi ja kampaaja laittoi ne blondiksi, koska "sopii paremmin" (kysymättä lupaa!!). Olin käynyt siellä monta vuotta. Myös malliinleikkauksissa oli toistuvasti ongelmia; pyysin jotain ja tämä kampaajatättähäärä tekikin sitten aivan jotain muuta.

Onhan näitä ollut..

Vierailija
614/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen tottunut saamaan kaikkialla hyvää palvelua, vaikka olen nuori nainen. Mutta Gigantti on aina oma lukunsa, voin kertoa kokemuksen, jonka jälkeen lopetin siellä asioinnin kokonaan.

Oltiin poikaystävän kanssa jo pidempi aika katseltu mulle tablettia opiskeluihin ja oltiin jääty pohtimaan kahden Lenovon mallin välillä, jotka molemmat olisivat sopineet tarpeisiini ja olivat lähes saman hintaisia. Koneissa oli kuitenkin eri prosessori, eikä tutkimuksista huolimatta päästy itse selvyyteen että kumpi kannattaa ostaa, joten ajateltiin mennä liikkeeseen ja luottaa heihin. Noh, liikkeessä meitä tuli palvelemaan noin saman ikäinen nuori mies ja kysyttiinkin sitten suoraan kysymyksemme, että näistä laitteista ollaan kiinnostuneita, mikä on ero ja kumpi on parempi. Tämäpä ei myyjälle käynyt vaan hän alkoin esitellä meille tuplasti kalliimpaa Huawein laitetta, josta en todellakaan ollut kiinnostunut. Kaiken lisäksi myyjä esitteli tämän suosikki laitteensa ominaisuuksia esittelemällä sillä netistä Iltalehden etusivua: "Katsokaa kuinka nopeesti tää tätä lataa!". Totesin myyjälle siinä sitten että Huawei ei kiinnosta vaan halutaan vaan tietää kummassa Lenovon laitteista on parempi prosessori. Silloin myyjä ratkaisi tilanteen lukemalla laitteiden esittelytaulusta niiden tekniset tiedot meille, kommentoimatta itse mihinkään suuntaan. Tässä vaiheessa poikaystävänikin meinasi jo hermostua ja toisti juuri kysymäni kysymyksen prosessoreista, koska ollaan totuttu että hän miehenä saattaa elektroniikkaliikkeissä saada hieman parempaa palvelua. Mutta tässäkin vaiheessa myyjä vain luki esittelytaulusta prosessorien nimet ja kysyi kumpi laitetaan. Totesin itse sitten että taidamme nyt lähteä vielä tutkimaan muiden liikkeiden tarjontaa, jolloin myyjä astui ahdistavasti seisomaan eteeni tukkien käytävän ja totesi: "Miks lähtee muualle, kun tässä on asiantunteva myyjä?". Siinä vaiheessa oltiin poikaystävän kanssa niin pölmistyneitä, että todettiin vain lähtevämme nyt, vaikka tilanteessa olisi selkeästi ollut esimiehen kutsumisen aika. 

Tän jälkeen ei olla kumpikaan Gigantissa enään käyty ja kaikista hauskinta oli että myyjä olisi voinut meille vaan valehdella että kalliimmassa Lenovon laitteessa olisi parempi prosessori ja olisimme ostaneet sen. Tai, jos ei oikeasti tiennyt laitteista mitään, niin olisi voinut kysyä muilta myyjiltä jotka olivat vapaina.

Suuri osa Gigantin myyjistä otetaan sinne töihin ihan pystymetsästä. Monilla ei oikeasti ole tuotteista muuta tietoa kuin ne esittelytekstit, ja se on sit kiinni niiden omasta kiinnostuksesta, ovatko selvillä tuotteiden ominaisuuksista sen syvällisemmin.

Vierailija
615/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on eräs vanhempi naishenkilö joka ei tunne käsitettä asiakaspalvelu..Harmi sillä ruoka on ihan ok. Mutta epäasiallisen kohtelun jälkeen äänestän jaloillani.

Vierailija
616/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa kysyttiin kerran: "Onko sulla varmasti varaa näihin lääkkeisiin?" ja siinä piti melkein kaivaa setelinippu tiskiin ennen kuin suostuivat edes hakemaan ne reseptilääkkeet siihen eteeni. En asioinut siellä enää, eikä kukaan tuttunikaan, kun kerroin tämän.

Vierailija
617/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Hanko Sushi. Rakastan sushia ja kyseisessä ketjussa ne on kyllä erittäin hyviä, mutta asiakaspalvelu sen verran epäystävällistä etten ole vuoden 2014 jälkeen kehdannut astua kyseiseen puljuun. Kävin siellä useasti ja joka kerta tuli tunne etten ole tervetullut. Woltin kautta olen sitten pari kertaa heiltä tilannut. Tietysti on mahdollista että palvelu on melkein neljän vuoden aikana parantunut, mutten viitsi ottaa enää riskiä.

Vierailija
618/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Savoyn palvelu ja ruoka olivat ennen niin hyviä,ihanat tarjoilijarouvat olivat maailman ystävällisimpiä. Joskus söimme silakoita,joskus rapuja ja joskus veimme ystäviäkin samppanja-illalliselle.Vaan uusi pääkokki,(anteeksi,keittiömestari/Chef..)laittoi kaiken uusiksi. Alkoi kokin vierailu pöytään kertomaan minkä vihannan vuoren etelärinteellä tämä lammas oli laiduntanut ja minkä laakson puronvarressa tämä artisokka eli nuoruutensa. Ruokarauhamme pilattiin emmekä ole pian 10 vuoteen vaivautuneet paikalle,ravintoloitahan Stadissa riittää..

Vierailija
619/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdessä meikkikaupassa ja en halunnut ostaa yhtä tuotetta nii se myyjä suuttu :D en muka pärjää ilman sitä tuotetta, juuh. Mielummin ostan sen tuotteen toisesta kaupasta kun tuolta.

Vierailija
620/4975 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotta hakenut Helsingissä kampaajaa,joka osaisi tehdä tyylikkään hiustenleikkauksen. Olen kokeillut kaikki hienoimmat ja kalleimmat mestat,olen heittänyt hukkaan tuhansia euroja ja kuunnellut kymmenien kehuvan,miten taitavia ”hiusmuotoilijoita” ja taiteilijoita he ovat. Eräskin omasta mielestään suuri tähti Korkeavuorenkadulla tuhahti toivomuksilleni,että ”minähän tässä olen asiantuntija”. Nykyään katson myös kuinka kampaaja hoitaa itseään ja omia hiuksiaan,sehän kertoo jo paljon. Jos kampaajalla ei ole hyvä tyylitaju,ei hän sitä itse tiedä. No, eipä hätää,nykyään leikkuutan tukkani Tukholmassa ja ikinä ei hiuksistani ole saatu näin loistavaa lopputulosta. Eikä tarvitse kuunnella höpinöitä ja jäkätystä,kuinka ”se julkkis ja tää julkkis just kävi mulla laitettavana”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme