Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
341/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla samantyyppisiä kokemuksia kys. paikasta...ihmeväkee sielläki töissä..ja hieroja joka saa paikat entistä enemmän jumiin...

Vierailija
342/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa käymisen lopetin, kun sain kuulla kantavani kuraa konttorin lattialle. Paitsi että lopetin konttorissa käymisen, siirsin tilini ja sijoitukseni toiseen pankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Marita Vanamon asuntovuokraamosta jäi hyvin kummallinen kokemus. Olen tummapiirteinen ja käytän paljon tummia pitkiä hameita ja isoja koruja, vaikka olen ihan kantis. Ensin soitin sinne ja hän sanoi puhelimeen "Ei tänne soittaa kannata, tule käymään" Menin käymään, katsoi minua hitaasti päästä varpaisiin ja sanoi "Tuollaisille en vuokraa mitään"

Johtuneeko sitten siitä että luuli minua romaniksi (kai tämä on jollekin pätevä syy?), tiedä häntä mutta jalallanikaan en ole sen jälkeen siihen puljuun astunut.

Vierailija
344/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ahdistavasta asiakaspalvelusta mieleen että Lush on kiva myymälä, mutta ahdistaa vähän kun tuntuu että liikkeen 6-8 myyjää tulee jokainen vuorollaan kysymään ja selittämään jotain, vaikka sanoo että kiitos katselen vain ja kysyn sitte, liike on kuitenkin niin pieni että luulisi muidenkin näkevän/kuulevan että en tarvitse apua. Eihän se niiden myyjien vika ole ja tosi mukavia ovat mutta vähän häiritsee..

Vierailija
345/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Body Shop EI KUULU enää L'orealille, vaan sen nykyään omistaa Natura Cosmeticos. Jo toka viesti (tai ties kuinka mones, kun en koko ketjua ole lukenut) missä virheellisesti kerrotaan väärin.

Pienellä googletuksella olisi tämäkin virheellinen tiedon jakaminen vältetty.

Vierailija
346/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käytti pehkotukkaisen poikamme parturissa. Lopputuloksesta ei lainkaan huomannut, että parturissa oli käyty. Mummikin ihmetteli, että ettekö nyt vieläkään ole vieneet lasta parturiin. Tein reklamaation ja saimme uuden leikkauksen ja pojan naaman taas näkyviin. Silti siinä kävi niin, että lakkasimme siellä asioimasta, kun koko juttu tuntui niin älyttömältä. Tukassa kun ei tosiaan ollut mielestäni mitään eroa lähtötilanteeseen, joten parturin järjenjuoksusta jäi vakava epäilys.

Ymmärrän tavallaan harmistumisen, mutta eikö miehesi osannut avata suutaan ja kertoa parturille, että voisi leikata vielä lyhyemmäksi, eikä vain katsoa vierestä, kun parturi tekee huolimatonta työtä? Ei parturit/kampaajat ole mitään ajatustenlukijoita. Joskus he leikkaavat varovaisesti, kun toiset eivät halua kovin näkyvää tulosta, kun taas toisilta saa ottaa ronskilla kädellä. Kannattaa opetella kertomaan mitä haluaa.

Itse kommunikoin koko ajan kampaajan kanssa, että vieläkö leikataan ja miten leikataan, enkä istu tuolissa apaattisena ja jälkikäteen päivittelisin, kun ei tullutkaan toivottua lopputulosta.

Vierailija
347/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lähimmän kauppamme grillistä kolme kertaa raa`aksi jäänyttä kanaa. Nyt on kauppa boikotissa, menen mieluummin kauemmas kun ällöttää tuollainen huolimattomuus.

Vierailija
348/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kotiparturin, ja kävin siellä hieman edullisemman hinnan takia. Kampaaja oli ihan mukava, mutta ihan hirveän hidas - tasatessaan hiuksiani hän aina lopetti leikkaamisen, jos halusi alkaa höpöttää omista asioistaan. Minua ei kampaajalla juttelu haittaa, mutta ärsytti, kun hän ei voinut samalla jatkaa leikkaamista. Hän ei myöskään osannut kerrostaa hiuksiani - koitin samaista parturia nelisen kertaa, ja pesun jälkeen hiukseni lässähtivät joka kerta raskaana alas. Vaihdoin kampaajaa, ja hän oletti, että olin viimeksi värjännyt ja leikkauttanut hiukseni harjoittelijalla.

Ei kai tapahtunut Tampereella?

Sikäläinen ystäväni nimittäin kertoi samaa, leikkaaminen kesti pienen ikuisuuden juuri tuon takia kun kampaajalla oli tarve avautua, eikä hän samalla kyennyt tekemään työtään. Ehdotin ystävälleni, että laskuttaisi kampaajalta psykoterapiasession hinnan.

Sama henkilö oli aiemmin käynyt leikkaamassa ystäväni isän hiuksia kotona. Yksin asuvalle eläkeläismiehelle palvelu kyllä sopi, kun ei ollut kiire minnekään ja mukavaa vain että on juttukaveri. Eikä tuloksen kanssa niin turhantarkkaa myöskään.

Ehkä parturi-kampaajien pitäisi erikoistua enemmän, tai ainakin kertoa palvelustaan tarkemmin. Voisi olla erikseen ne, joiden palveluun sisältyy rupattelutuokio, ja toiset taas voisivat mainostaa hiljaista palvelua.

Vierailija
349/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Salon Plazan S-Marketissa käymisen varmaan jo vajaa kymmenen vuotta sitten töykeiden ja epäystävällisten vartijoiden takia. Olin tuolloin tavallinen, normaalin siisti nuori aikuinen nainen, mutta esim. kaupan sulkeutumisajan koittaessa kymmenen minuutin kuluttua ja ollessani itse ostoskierrokseni loppupäässä vartija tuli puhuttelemaan todella töykeästi, että mene jo kassoille. Sävy oli aina ainakin minulle puhuttaessa ylimielinen ja töykeä, niin kuin olisi puhuteltu jotain myymälävarasjonnea, ja yksi vartija lähti kerran inttämään kanssani siitä, paljonko kello on (vartija ilmoitti "me suljetaan nyt", vaikka kello yhdeksään oli oikeasti vielä reilusti aikaa). Vartijat myös seurailivat ostoskeskuksen pihalle asti ihmisiä ja minulta kerran kysyivät ulkona paperit, kun olin ostanut alkoholia. Pullot olivat siis laukussani, en heilunut pullo kourassa pihalla (ja kai avaamattomia pulloja saa kuljettaa miten lystää?). Olin täysi-ikäinen, mutta eiköhän tämän varmistaminen kuulu kassoille ostotapahtuman yhteydessä?

En ole enää asioinut tuollaisessa myymälässä, jossa annetaan vartijoiden häiriköidä asiakkaita ja puhutella näitä epäystävällisesti ja epäammattimaisesti. Muissa Salon seudun päivittäistavarakaupoissa olen saanut aina oikein ystävällistä ja miellyttävää asiakaspalvelua, eivätkä vartijat ole olleet missään myymälässä jatkuvasti asiakkaiden kintereillä.

Vierailija
350/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvät ihmiset ette avaa suutanne, jos palvelu ei miellytä. Mieheni oli leikkauksen jälkeen vielä lääketokkurassa, mutta silti hän sanoi napakasti sairaanhoitajalle: "Laita suojahanskat kätees, ennen kuin kosket haavaani!"  Hoitaja oli meinannut ensin kokeilla vaan kädellä, vuotaako pahasti. Tämä tuli mieleen, kun se äiti kertoi, ettei hammaslääkäri ollut pessyt käsiään vaan sorkki likaisilla suojaamattomilla sormillaan lapsen suuta. Äiti, komenna reippasti, kun huomaat jotain vastaavaa! Sinähän maksat palvelusta, vaadi sitä.

Vierailija
351/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Stockmannilla käymisen sen jälkeen, kun siviilivartija seurasi minua viereiseen vaatekauppaan ja suureen ääneen syytti minua varastamisesta. Hän vei minut sitten Stockan takahuoneeseen tutkittavaksi. Kävin sinä päivänä junaa odotellessa Stockan meikkiosastolla katsomassa eräitä uutuushuulipunia, mallailin paria tester-puikkoa ihoani vasten peilin edessä ja totesin ettei sävyt olleetkaan oikein sopivat. Siirryin siitä läheiseen vaateliikkeeseen, jos sieltä olisi löytänyt jotain ostettavaa.

Olin siellä takahuoneessa tutkittavana aika pitkään ja jouduin riisuutumaan osittain. Reppu ja siellä olleet matkavaatteet, mm. alusvaatteet ja matkakosmetiikka (halpoja ja selvästi käytettyjä marketti-ihonhoitotuotteita) syynättiin tarkkaan ja kaikesta kysyttiin, että mistä oikein olen ostanut ne. Lopulta se vartijakin tajusi etten ollut todellakaan varastanut mitään ja pääsin pois. (Kuka edes varastaisi jonkun huulipunan testerin???). Myöhästyin siitä junasta tietysti ja piti ostaa uusi lippu junaan, joka lähti vasta pari tuntia myöhemmin. Kirjoitin asiasta heidän asiakaspalveluun aika ytimekkään palautteen ja vastaukseksi sain vain pahoittelut.

Tapahtui kymmenisen vuotta sitten Tampereella ja vieläkin ketuttaa. Harmittaa etten silloin hiljaisena opiskelijatyttönä mennyt heti suoraan sinne tavaratalon asiakaspalveluun ja vaatinut vähintään korvausta siitä junalipusta. Vieläkin vähän ahdistaa käydä kaupoissa, sillä olin silloinkin ihan siististi pukeutunut tavan tallaaja, enkä vaan tajua minkä takia he luulivat että olisin varastanut jotain.

Kuinkahan suureen ääneen se syytös tuli, ja oliko se oikeasti edes syytös, vai vain julkituotu epäily?

On minutkin myymälävarkaudesta epäiltynä pysäytetty: Eurokankaassa olin etsimässä kangasta, joka sopisi yhteen erään keskeneräisen ompelutyöni kanssa, ja tietysti minulla oli se keskeneräinen työ laukussa mukana ja vertailin kankaita siihen ja lopuksi sujautin takaisin laukkuuni. Ymmärrän että myymäläetsivän epäilys heräsi, selvitin asian ystävällisesti sen kummemmin pulttia ottamatta, ja lopuksi vielä vakuuttelin erehdyksestään kovin nololle etsivälle, ettei se mitään. Enkä lopettanut liikkeessä käymistä.

Samoin tuo yhteydenottosi asiakaspalveluun, toitko esiin, että haluaisit korvauksen junalipusta, jonka jouduit aiheettomaksi osoittautuneen epäilyksen takia hankkimaan? Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että liikkeen olisi kuulunut sinulle se korvata.

Melkein aina ystävällinen rauhallinen käytös toimii paremmin kuin kiukkuaminen.

Vierailija
352/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Ikävä kyllä olen perinyt esivanhemmiltani maalaistollukan ulkonäkögeenit. Pyrin kyllä pukeutumaan korrektisti suurimman osan ajasta mutta esim. viikonloppuna on usein kiire hoitaa monta asiaa ja vähimmällä pääsee meikkaamatta ja laittamalla tukan poninhännälle. Sen lisäksi päälle t-paita, collegehousut, lenkkarit ja parka.

Kysyn usein myyjiltä tietoja tuotteista ihan asiallisesti, en haise pahalta jne. Moni viittoo kädellään että ”tuoltapäin se löytyy” ja osa toteaa härskisti ettei tuote ole heidän kauppansa valikoimissa vaikka sitä on esitelty viimeisimmässä mainoksessa. Minä kaivoin kerran mainoksen esiin ja kysyin, että miksi kauppias on sitten laittanut mainoksen tuotteesta, jota ei ole otettu kaupan valikoimaan? Yleensä vastaus on sitten tyyliin ”en tiedä” jne. Eihän sellaisessa kaupassa voi tulla kauppoja eli pakko lähteä pois ja ostaa netistä kun ei kerran minulle paikallisesta kaupasta tuotetta raskita myydä.

Toisella kerralla minun piti hankkia vaatteet matkaa varten ja valitsin sellaisia, ettei mikään itku pääsisi jos matkalaukku katoaisi suhteellisen rikollisessa maassa. Kun laitoin vaatekasan tiskille myyjä totesin koko kasan maksavan paljon jos aion ottaa jokaisen valitsemani tuotteen. Pidin kieleni kurissa mutta päätin, etten toisten mene saman puljun kauppoihin. Hapan myyjä piristyi siinä vaiheessa kun maksoin ostokseni Amex Platinumillani. Silloin hän alkoi pakata kamppeita hyvinkin reippaasti ja toivotti oikein hyvää päivänjatkoa minulle.

Mitä olen oppinut? Asiakasta pitäisi kyllä palvella riippumatta siitä kuinka juntin näköinenhän nyt sattuukaan olemaan. En minä ilkeyttäni kysele kaupassa tai lado tiskille tavaraa myyjän kiusaksi ettei hän pystyisi jatkamaan juttuaan työkaverinsa kanssa.

Onneksi olkoon..not

Et ole voittanut naamalotossa

Ostit mitä hyvänsä NÄYTÄT KÖYHÄTÄ MAALAISTALLUKALTA!

Säästä itseäsi ja asio TOKMANNILLA...siellä olet KUningas!

Sait sitten omaa pahaa oloasi purettua. Helpottiko?

Vierailija
353/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tykkäämäni kampaamo meni juuri boikottiin minun osaltani. Pyysin muotoilemaan pitkien hiusteni latvoja, eikä pituudesta oteta yhtään. Ja mitä vattua? 10 cm lyhemmät hiukset kun sieltä lähdin ja muotoilua en niihin saanut! Kyseessä siis olisi ollut latvojen kevennys/kerrostus. Ja tämän kyllä kerroin ihan selvästi mennessäni.

Vierailija
354/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähemmistön edustajana olen pistänyt boikottiin yhden kahvilan ja ravintolan.

Kävin miesystäväni kanssa Turussa yhdessä kahvilassa (en muista nimeä kun tästä jo vuosia aikaa) anyway.. tilasimme lattet siinä ja tarjoilijana oli noin 25-vuotiasmies joka katsoi mua huvittuneena ja halveksuen päästä varpaisiin koko tuon ajan. Menimme pöytään istumaan ja joku naistarjoilija toi meille nuo kahvit. Istuimme aika lähellä tiskia ja siinä sitten yhdessä nämä tarjoilijat kyttäsivät ja kuiskuttelivat keskenään ja nauroivat. Mieheni myös huomasi tämän ja meinasi mennä sanomaan heille pari sanaa, mutta ei mennyt kun kielsin. Tuli todella paska fiilis tuosta paikasta ja koskaan en sinne enää mennyt.

Eräs aasialainen ravintola meni myös boikottiin koska sain sieltä töykeintä palvelua ikinä. Mies tarjoilija ei moikannut, puhunut mitään vaan lykkäsi pöytään vain ruokalistat ja lähti pois.

Hetken kuluttua tuli kysymään olemmeko valmiit ja kysyi mitä juotte ja sanoimme ystäväni kanssa että vettä ja huokaillen lähti hakemaan sen vesikannun ja ei edes kaatanut vettä lasiin.

Kun olimme syöneet niin kysyimme saisimmeko loppu ruoat kotiin mukaan koska sitä jäi hyvin paljon niin tähän tämä mies pyöritteli silmiään ja lähti sanomatta mitään lautasten kanssa ja hetken kuluttua toi take away rasiat pöytään ja menimme maksamaan kassalle ja siinäkään ei puhunut mitään... ei siis sanakaan sanonut... valitettavasti oli vika kerta tuollakin vaikka useasti ennen käynyt ja ruoka oli hyvää.

Vierailija
355/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Vierailija
356/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Ollaanko Puutarhakadulla ???

Vierailija
357/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Nuo 'myy mulle aukioloajan jälkeen'-tyypit on niiin rasittavia. Ei mene heidän järkeen se, että kassa on jo kiinni, sieltä raportit otettu jne. Tai että miten selittäisin omistajalle/tilitarkastajille, että miksi on myyty sulkemisajan jälkeen. Ne kellonajat kun jää näkyviin. Että miksi myyjän pitäisi tieten tahtoen hommata itsensä ikävyyksiin sellaisen asiakkaan takia, joka ei osaa tulla ajoissa paikalle?

Vierailija
358/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Luultavasti kuule nukkuu.

Nukkuvasta koirastakin lähtee hilsettä ja karvoja. Kuolaa. Pieruja. Koiranhajua. Yäk.

Vierailija
359/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Salon Plazan S-Marketissa käymisen varmaan jo vajaa kymmenen vuotta sitten töykeiden ja epäystävällisten vartijoiden takia. Olin tuolloin tavallinen, normaalin siisti nuori aikuinen nainen, mutta esim. kaupan sulkeutumisajan koittaessa kymmenen minuutin kuluttua ja ollessani itse ostoskierrokseni loppupäässä vartija tuli puhuttelemaan todella töykeästi, että mene jo kassoille. Sävy oli aina ainakin minulle puhuttaessa ylimielinen ja töykeä, niin kuin olisi puhuteltu jotain myymälävarasjonnea, ja yksi vartija lähti kerran inttämään kanssani siitä, paljonko kello on (vartija ilmoitti "me suljetaan nyt", vaikka kello yhdeksään oli oikeasti vielä reilusti aikaa). Vartijat myös seurailivat ostoskeskuksen pihalle asti ihmisiä ja minulta kerran kysyivät ulkona paperit, kun olin ostanut alkoholia. Pullot olivat siis laukussani, en heilunut pullo kourassa pihalla (ja kai avaamattomia pulloja saa kuljettaa miten lystää?). Olin täysi-ikäinen, mutta eiköhän tämän varmistaminen kuulu kassoille ostotapahtuman yhteydessä?

En ole enää asioinut tuollaisessa myymälässä, jossa annetaan vartijoiden häiriköidä asiakkaita ja puhutella näitä epäystävällisesti ja epäammattimaisesti. Muissa Salon seudun päivittäistavarakaupoissa olen saanut aina oikein ystävällistä ja miellyttävää asiakaspalvelua, eivätkä vartijat ole olleet missään myymälässä jatkuvasti asiakkaiden kintereillä.

Minulla on TÄYSIN samanlainen kokemus Piispanristin Prismassa, olisiko saman firman vartija ollut kyseessä. En ole siellä enään asioinnut sen jälkeen. Nyt on koko kauppa purettu ja uusi rakenteilla, toivottavasti paljon parempi.

Vierailija
360/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin lääkäriaikaa rauhoittavien lääkkeiden uusimista varten ja

..puhelimessa kohteli jälleen kerran kuin jotain narkkaria. Jos minulle on määrätty ko. lääkettä jo vuosikaudet, niin mikä intressi tuolla hoitajalla oli kysellä mihin vaivaan sitä määrätään ja että olenko a-klinikan kanssa hoitosuhteessa?

Vittuako se sille kuuluu ja tietää itsekin, että kyseisen lääkkeen reseptin uusinta vaatii aina lääkärin näkemisen, eli totaalisen turhiakin kysymyksiä kaikenlisäksi.

Halusikohan hän vain päästä piilovittuilemaan? Kuvitteli varmaan pienessä päässään, että tuon lääkkeen käyttäjän on pakko olla joku narkki.

Joo, kunhan purkauduin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi