Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4996)

Vierailija
2061/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni kävi niin, että kun hänen vakioparturinsa sai mieheni ammatin selville (melko hyväpalkkainen) niin kassalla samantien hiustenleikkauksen hinta nousi edellisestä kerrasta 10 eurolla.

Hinta ei ollut kuitenkaan hinnastossa muuttunut millään tavalla, eikä korotus edes yleensä ole kerralla kovin iso.

No, siinäpä parturi menetti vakioasiakkaan.

Vierailija
2062/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ison kampaamoketjun tuolissa istuessani sain todistaa työntekijöiden riitaa varastetuista saksista. Sen jälkeen kampaaja vuodatti minulle miten huono henki heillä on ja epäluotettavat kollegat.

En mennyt enää sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkuuteni loppuu heti jos mainoksissa esiintyy tatuoituja tai yrityksessä on töissä tatuoituja henkilöitä.

Tätä minäkin olen kuullut monesti, olen siis aspa kahvilassa, varsinkin vakkariasiakkailta, että "voi kun nykynuoriso on kaikki niin maalattuja ja varmasti rikollisia, en semmosen ihmisen liikkeeseen astu jalallanikaan, mutta sinä se vaan olet niin mukava ja ihana ja persoonallinen ai että". Tietäsivätpä vaan, mitä lähes 40-vuotiaan naisen vaatteiden alta löytyy: täysin tatskattu iho :D Ette te sitä oikeasti huomaa asiakaspalvelussa, onko se myyjä tatskattu vai ei. 

Vierailija
2064/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin lopputilin työstäni sen takia, koska työntekijöiden kanssa ei saanut veljeillä, vaan piti ehdottomasti johtajien toimia kuin H itler konsonaan. Tämä oli ihan käsky ylemmältä taholta. Enkä muuten ollut ainut, työntekijät vaihtuvat koko ajan.

Nyt lopetin eräässä ruokakaupassa käynnin, koska jatkuvasti pitää seurata silmä tarkkana ettei tuotteet ole jo vanhoja. Ei puhettakaan, että se olisi punalaputettu, joka kerta siellä kaupassa käydessä kerran viikossa huomasin, että päiväykset menneet ja täyden hinnan maksoin. Palautteisiin ei reagoitu. Missään muussa kaupassa en ole ikinä ostanut vanhoja tuotteita.

Proviisorina otit loparit apteekista?

Täysin eri alasta kyse.... t. lainaamasi

Vierailija
2065/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta erilaista syytä.

1.Huonosti toiminut asiakaspalvelu.

2.Kauppa lopetti jonkun suosimani tuotteen myynnin, eikä itselläni ollut mitään muuta syytä käydä siellä kaupassa.

3.Kauppa siirrettiin toiseen paikkaan, sellaisen mihin on aiempaa vaikeampaa päästä omalla autolla. Vaihtoehtoisesti autoilua vaikeutettiin jo sen kaupan olemassa olevalla paikalla.

4.Kauppa rupesi kohtelemaan selkäreppua kantavaa asiakasta kuin potentiaalista myymälävarasta.

Vaihtoehtoisesti hankkivat myymälään kunnollisen kameravalvonnan sijasta säilytyskaapit ja asiakkaan pitää jättää reppunsa/laukkunsa säilytyskaappiin. Tehden kaupassa asioinnin sen verran monimutkaisemmaksi että heti ostokset maksettua pitää ensin käydä hakemassa reppu/laukku säilytyskaapista ja sitten palata takaisin kassan luokse keräämään ostokset. Ei oikein kiinnostaisi aina ostaa tai kuljetella taskussa muovikassia yhden kaupan takia. Selkäreppua voi sentään satoja kertoja käyttää uudelleen ja suurempia ostosmääriä varten on sitten repussa mukana kestokassi. Tykkään siitä että itsellä on aina edes vähintään yksi käsi vapaana, enkä tykkää siitä että melkein jokaisella kauppareissulla pitäisi kantaa kasseja molemmissa käsissä.

Vierailija
2066/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti, surkeinta asiakaspalvelua ikinä. Tai ennemminkin ei voi puhua asiakaspalvelusta koska sitä ei ole.

Minä sain paketin saapumisilmoituksen torstaina eli käytännössä To iltana kun tulin töistä. Paketti oli jossain itselleni tuntemattomassa postin toimipisteessä - hornan tuutissa. Ilmoituksessa luki että paketti palautetaan perjantaina (huomenna) mikäli sitä ei ole noudettu. MITÄ 1 päivä aikaa noutaa.

Soitin postin "asiakaspalveluun" että mitä tämä on 1 päivä ja jos en nouda niin palautetaan lähettäjälle?!?!

Lähden huomenna työmatkalle en pysty mitenkään sitä huomenna noutamaan.

Posti: jos maksat lisää niin voidaan säilyttää kauemmin

Minä: no en todellakaan maksa mitään lisää, tottakai pitää asiakkaalla olla aikaa noutaa paketti, enemmän kuin 1 päivä.

Posti: niin tämä on täällä jo odottanut noutoa.

Minä: no miksette ole ilmoittanut aiemmin?

Posti: me olemme lähettäneet sinulle tekstiviestin

Minä: TEKSTIVIESTI!! ja milloin minä olen postille puhelin numeroni antanut tällaista tarkoitusta varten?

Posti: Niin tämä on meidän käytäntö

Minä: Niin mihin numeroon se viesti on lähetetty?

Posti: numeroon xxxxxxxxx

Minä: En minä sitä numeroa käytä kuin satunnaisesti varalta eikä siinä ole ollut virtaakaan ties kuinka pitkään aikaan. Koskaan en teille ole tuota numeroa antanut.

Posti: tämä on meidän käytäntö, haluatko maksaa että säilytämme? muussa tapauksessa palautamme paketin lähettäjälle.

Minä: EN Maksa, mutta valituksen teen teistä ihan varmasti ja joka ikiseen tuuttiin netissä kerron epäasiallisesta toiminastanne.

Senkus teet sata ilmoitusta vaikka, ei auta 😂 tee samalla valitukset myös Alkosta ja VR:stä😉

Vierailija
2067/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ison kampaamoketjun tuolissa istuessani sain todistaa työntekijöiden riitaa varastetuista saksista. Sen jälkeen kampaaja vuodatti minulle miten huono henki heillä on ja epäluotettavat kollegat.

En mennyt enää sinne.

Harritori?

Vierailija
2068/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä asiakkaalle. selässä ei ole silmiä, miksi mennään seisomaan suoraan taakse? eikö täällä ole myyjää huuto...... ai jukolauta...... onko nää tänään paistettu????? mitäs veikkaisitte? voiko tämän syödä vielä huomenna????? aikuiset ihmiset!!!!! miten mikään kylmässä säilytetty ruoka tappais jos päiväys menee??? ja ihan tiedoksi, myyjät osaa työnsä ihan niinku lääkärit tai lakimiehet. miltä tuntus jos tulisin sun työpaikalle, oletuksena, että et osaa mitä teet.

Vierailija
2069/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  kaksi  kertaa  kuulen  saman  mainoksen  RadioNova :ssa ,  kuten  ystävänikin ,  en  varmana  osta  ikinä .

Vierailija
2070/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottelun. Olen hetero ja musta levitetään systemaattisesti ja tuottamulsellisesti valheita. Satunnainen ohikulkija ei tunnu missään mutta kun Lidlin tai Alepan kassahinuri uhittelevasti alkaa juuri mun kohdalla , siis ottelutapahtuman aikana yskimään tai viheltelemään tai jopa laulamaan tai juoruamaan prisman hyllyjen välissä niin kaupan vaihtohan siinä on kohdallaan. En ole mitenkään neitimäinen tai turhan herkkä kunniastani mutta tämä on asiatonta etenkin kun en ole homoseksuelli tai hintti.

Vierailija
2071/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta erilaista syytä.

1.Huonosti toiminut asiakaspalvelu.

2.Kauppa lopetti jonkun suosimani tuotteen myynnin, eikä itselläni ollut mitään muuta syytä käydä siellä kaupassa.

3.Kauppa siirrettiin toiseen paikkaan, sellaisen mihin on aiempaa vaikeampaa päästä omalla autolla. Vaihtoehtoisesti autoilua vaikeutettiin jo sen kaupan olemassa olevalla paikalla.

4.Kauppa rupesi kohtelemaan selkäreppua kantavaa asiakasta kuin potentiaalista myymälävarasta.

Vaihtoehtoisesti hankkivat myymälään kunnollisen kameravalvonnan sijasta säilytyskaapit ja asiakkaan pitää jättää reppunsa/laukkunsa säilytyskaappiin. Tehden kaupassa asioinnin sen verran monimutkaisemmaksi että heti ostokset maksettua pitää ensin käydä hakemassa reppu/laukku säilytyskaapista ja sitten palata takaisin kassan luokse keräämään ostokset. Ei oikein kiinnostaisi aina ostaa tai kuljetella taskussa muovikassia yhden kaupan takia. Selkäreppua voi sentään satoja kertoja käyttää uudelleen ja suurempia ostosmääriä varten on sitten repussa mukana kestokassi. Tykkään siitä että itsellä on aina edes vähintään yksi käsi vapaana, enkä tykkää siitä että melkein jokaisella kauppareissulla pitäisi kantaa kasseja molemmissa käsissä.

Tämä, selkäreppu ei tee kenestäkään varasta ellei se ole kassan jälkeen täynnä maksamattomia tavaroita eikä ole kuittia näyttää. Ottakaa aina kuitti, etenkin jos käytte useissa kaupoissa

Vierailija
2072/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homottelun. Olen hetero ja musta levitetään systemaattisesti ja tuottamulsellisesti valheita. Satunnainen ohikulkija ei tunnu missään mutta kun Lidlin tai Alepan kassahinuri uhittelevasti alkaa juuri mun kohdalla , siis ottelutapahtuman aikana yskimään tai viheltelemään tai jopa laulamaan tai juoruamaan prisman hyllyjen välissä niin kaupan vaihtohan siinä on kohdallaan. En ole mitenkään neitimäinen tai turhan herkkä kunniastani mutta tämä on asiatonta etenkin kun en ole homoseksuelli tai hintti.

Jos tää on totta, niin kyseessä on seksuaalinen ahdistelu.

Vierailija
2073/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ei pystynyt koskaan olemaan hiljaa. Väkisin jututti, vaikka luin intensiivisesti lehtiartikkelia.

Lopulta kysyi vielä ammattiani ja siihen loppui se monivuotinen asiakkuus.

Harmi, sillä hiukset olivat aina tosi kivasti..

Vierailija
2074/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, että tulin kirjoitti:

Helsingin Lanternan huonekaluliikkeissä myyjät istuskelevat tietokoneidensa ääressä tai seisoskelevat tiskin takana. Ainoastaan yhdessä paikassa (Sotka) myyjä tuli kysymään, voiko auttaa. Ystävällinen nuori mies.

Ihan itsepalveluna en voi huonekalua tilata. Jos menen myymälään, niin haluan tilata sen sieltä enkä sitten kotoa netistä.

Huonekalujen asettelemiseen fiksusti ja samalla myyvästi ei ole paljoa panostettu. Tämä koskee kaikkia liikkeitä. Johonkin vain on tungettu tavarat. Jos hieman nähtäisiin vaivaa ja aseteltaisiin huonekalut kivasti ja vähän edes sisustettaisiin sitä ympäristöä, niin kauppakin voisi paremmin käydä. Kivoja sohva-asetelmia mattoineen jne.

Nyt on kuin menisi varastomyymälän loppuunmyyntiin.

Eipä paljon enää tuonne huvita mennä ostoksille, myyjien rauhaa häiritsemään.

Johan tulisi myyjiin liiketta jos olisivat edes osittain provikkapalkalla.

Olen USAlaisessa huonekaluliikkeessa nahnyt kun asiakas sanoi etta otan tuon ryhman. Myyja kysyi etta sohvat ja poydan? Asiakas vastasi etta koko ryhma, matto, lamput ja poydalla ollut iso vati myos. Olikin kivasti laitettu esille.

Vierailija
2075/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla kymmeniä kertoja, nyt Koronan aikaan myös ravintoloissa, jos henkilökunta ei yhtään piittaa suosituksista, eli ei pidä maskia. Nyt siihen on alkanut kyllä vaikuttaa myös toiset asiakkaat. Jos huomaan, että paikka on täynnä sikoja, jotka EDELLEEN yskivät täysin avoimesti ympäriinsä ja kämmeniinsä ja menevät sitten yhteiselle kahvipannulle, niin ei. En ole mikään hysteerisesti Koronaan suhtautuva, mutta sellainen ei vain tunnu sopivalta muutenkaan ja antaa paikasta luotaantyöntävän vaikutelman. Tuntuu ikävältä, kun tietää, että omissa käsissä on ties mitä pöpöjä siitä kahvipannu kahvasta ja sitten joutuu koskemaan vielä omaan käsilaukkuun, puhelimeen ja omiin kortteihin ennen kuin saa seuraavan kerran käsidesiä ja ne pöpöt on sitten mun puhelimessa, jota en voi enää käyttää siinä kahvilassa ollessa. Jossakin muualla voi olla toisin, mutta itse asun täällä junttilassa, alle 30 000 asukkaan laajassa maaseutumaisessa kaupungissa, jossa ihmiset ei kertakaikkiaan opi elämään suositusten mukaan.

Vierailija
2076/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mennyt enää sinne.

Harritori?

Meinasin ensin vastata, että ei, kun tää oli itäkeskuksessa 😂 Mutta joo, Harritori juurikin! On kyllä jo vuosia tapahtuneesta.

Vierailija
2077/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä oli pakko lopettaa asiointi lähikaupassa, kun jäin karkkien varastamisesta kiinni. Hävetti ihan saatanasti.

Vierailija
2078/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkuuteni loppuu heti jos mainoksissa esiintyy tatuoituja tai yrityksessä on töissä tatuoituja henkilöitä.

Tätä minäkin olen kuullut monesti, olen siis aspa kahvilassa, varsinkin vakkariasiakkailta, että "voi kun nykynuoriso on kaikki niin maalattuja ja varmasti rikollisia, en semmosen ihmisen liikkeeseen astu jalallanikaan, mutta sinä se vaan olet niin mukava ja ihana ja persoonallinen ai että". Tietäsivätpä vaan, mitä lähes 40-vuotiaan naisen vaatteiden alta löytyy: täysin tatskattu iho :D Ette te sitä oikeasti huomaa asiakaspalvelussa, onko se myyjä tatskattu vai ei. 

Ei minua kiinnosta onko jonkun aspan p*rseessä sydän jossa lukee "Pera 4evö", eikä se minulle kuulukaan. Sen sijaan jos aspalla lukee rystysissä "love" ja "hate" ja kaulassa on p*run iso pääkallo, niin minä kyllä vedän siitä omat johtopäätökseni kyseisen henkilön kyvystä toimia ammattimaisesti ja pitää henkilökohtaiset yksityisasiansa ominaan ja asioin muualla. Samoin mm. esillä roikkuvat alusvaatteet tai vaikkapa ryntäiden avomielinen esittely ovat epäasiallista toimintaa ja siksi turn-off. Se että joku tatuoitu friidu ei tätä ymmärrä saa minut kyllä vastedes epäilemään että jopa ne piilossa olevat tatuoinnit ovat merkki vajavaisesta järjenjuoksusta.

Vierailija
2079/4996 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui muuan viidakkoaiheisessa smoothie bar-ketjussa asiointi samantien kun sattumalta luin perustajan joutuneen todella koville firman alkuaikoina. Siis joutui niinkin kärsimään, että piti oikein myydä vene ja toinen auto pois... Voi raukkaa.

Vierailija
2080/4996 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se asiantuntemattomuus,ite tietää asiakas missä hyllyl,jos myydään ei oota kun tarjous,tilataan..ei se oo enää buttiikki vaan joku saat joskus viikolla paikka..myyjä kerto he saa tästäkin 0,10c..asiakkaalle oikeen kerrotaan.. Ei kande availla tommosii liikkeiden ovii,ja mainostetaan tvssä vielä..asikas pettyy vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän