Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4996)

Vierailija
2001/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. En halua tukea sairaiden ja vammaisten törkeää hyväksikäyttöä!

sama täällä. Lisäksi erään myymälän myymälävastaava(?)tai myymäläpäällikkö kohtelee niitä pakkotyöllistettyjä ihmisiä kuin roskaa. Taitaa nauttia vallastaan

Vierailija
2002/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noho-partners konsernin ravintolat ovat boikotissa toimitusjohtajan ääliömäisten korona-kannanottojen johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkipaikkakunnallamme on tasan yksi kahvila, ja heillä on selvästi noussut monopoliasema hattuun. Palvelu on tympeää ja todella hidasta, ja tilauksissa sekoillaan. Viimeksikin odottelimme kahvejamme vartin, ja kun kävimme niitä kyselemässä, niin niiden tekoa ei ollut edes aloitettu. Asiakkaiden oletetaan vievän astiansa itse pois, ja murut ynnä muut tullaan pyyhkimään pois vain erikseen pyydettäessä. Hinnat ovat kuitenkin melko suolaiset, joten tämä itsepalvelu ei kyllä näy hinnoissa. Nykyään ostan suosiolla paakkelssit kaupasta ja kahvittelen mökillä.

Vierailija
2004/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla olevassa vaatelikkeessä en käy koska, myyjä huusi että täällä sitä vain käydään eikä osteta mitään. Aiemmin olin ostanut jos sopivaa vaatetta löytyi. Nykyisin en viitsi mennä katsomaan, pitäköön vaatteensa kun ei katsoa saa.

Vierailija
2005/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelaisella kirpputorilla lopetin käymästä, kun omistajan käytös oli niin töykeää.

Vierailija
2006/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Työttömien, sairaiden ja vammaisten törkeää hyväksikäyttöä.

Vierailija
2007/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkipaikkakunnallamme on tasan yksi kahvila, ja heillä on selvästi noussut monopoliasema hattuun. Palvelu on tympeää ja todella hidasta, ja tilauksissa sekoillaan. Viimeksikin odottelimme kahvejamme vartin, ja kun kävimme niitä kyselemässä, niin niiden tekoa ei ollut edes aloitettu. Asiakkaiden oletetaan vievän astiansa itse pois, ja murut ynnä muut tullaan pyyhkimään pois vain erikseen pyydettäessä. Hinnat ovat kuitenkin melko suolaiset, joten tämä itsepalvelu ei kyllä näy hinnoissa. Nykyään ostan suosiolla paakkelssit kaupasta ja kahvittelen mökillä.

Onpa harmillinen kokemus:/

Vierailija
2008/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

MIesparturit jos niitä sieltäpäin löytyy, ovat hiljaa keskittyvät tekemään hommansa.

Naisparturit sen sijaan koittavat erinlaisilla kehumisilla yms myydä

keskinkertaisia tuotteita saadakseen leipänsä.

Akat ei vaan tota huomaa jostain syystä

Vierailija
2009/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakuntani pienehkö luontaistuotemyymälä saa jatkossa jäädä ilman asiakkuuttani, siellä on niin oudolla huumorintajulla varustettu miesmyyjä, etten halua mennä enää asioimaan sinne. Töksäyttelee kaikkea törkeää, saa asiakkaan tuntemaan itsensä epäkelvoksi jne. Kerran katselin valikoimaa pidemmän aikaa ja myös kyselin muutamasta tuotteesta lisää. Vastaukset olivat lyhyitä ja jotenkin vihamielisiä? Kassalla sitten ostin yhden tuotteen, myyjän kommentti oli tokaisu "no hyvä että EDES JOTAIN kelpasi!", sanottuna kovalla äänellä ilman hymyä tai katsekontakia. Kiitos ja näkemiin. 

Life-myymälä samalla paikkakunnalla on myös paikka, jossa en enää asioi. Kysyin maidotonta suklaata, myyjä ensin epäili onko sitä ollenkaan valikoimissa, sitten kun löysin, suositteli sen lisäksi vieressä olevia tuotteita, joissa oli maitoa...onneksi osaan lukea, ja huomautinkin tästä. "Oho, hups!" Kiva jollekin allergiselle mummolle tai ulkomaalaiselle tms. 

Kyseisellä miehellä ei ilmeisesti ollut tarpeeksi ovimattomentaliteettia... Ostin joskus pienestä luotaistuotemyymälästä kerralla isomman satsin ja myyjä melkein alkoi itkeä kun ostin niin paljon ja kiitteli kiittelemästä päästyään. Teillä ihmiset ei ole hajuakaan mitä on joidenkin idealististen puotien katteet.

Ai mikä hatun kate, minä olen maailmanparantaja joka en tiedä mistään mitään? No niin olet. Ei se maailma parannut jos et osta niitä kyseisiä tuotteita jatkuvasti.

Vierailija
2010/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on ottanut esille Gigantin ja jatkan samaan listaan. Ostimme vuosikausia sitten pyykkikoneen Gigantista, joka oli siihen aikaan vasta hiljattain tullut lähikaupunkiimme. Kokemusta ei ollut siis entuudestaan. Asiakaspalvelu oli p...stä ja myyjä ylimielinen, mutta pyykkikoneen tarve kova kun entinen hajosi, joten teimme kaupat huonosta palvelusta huolimatta. Kassalla toinen myyjä alkoi kaupata jotain erikoistakuuta, muistaakseni kahden vuoden takuu piteni neljäksi vuodeksi tms. En yleensä usko näitä, mutta siihen aikaan talossa oli pieniä lapsia, paljon harrastuksia ja työtkin sellaiset, että pyykkiä tuli tosi paljon. Otimme sitten lisätakuunkin vaikka se oli aika kalliskin. Maksutilanteessa kassamyyjä ei antanut ekstratakuusta mitään todistusta tai kuittia vaan kehui, että ei tarvitse kun he tallentavat kaikki sähköiseen muotoon asiakkaan nimellä. Säästävät näin luontoa kun vähentävät turhia papereita. Että jos tulee ongelmia niin nimellä vaan ilmoittaa niin löytävät heti paperit. Pyysivät ajokorttiakin ja rekisteröivät koneelle siitä tiedot, joten uskottavalta tuntui. Ihmettelin vähän käytäntöä, mutta oli kiire hakemaan lasta hoidosta yms menoa niin lähdimme vaan kotiin koneen kanssa ja uskottelin itselleni, että tämä on vaan uutta nykymaailman käytäntöä kun en ollut Gigantissa ennen asioinut.

No kone pesi jonkin aikaa ja hajosi suht uutena, oli vielä normaaliakin takuuaikaa jäljellä, puhumattakaan siitä ekstratakuusta. Soitin Giganttiin, josta sanottiin, että pitää tuoda kone heille. Aloin väittää että takuuaikana korjaus pitää tulla kotiin eikä minun tarvitse konetta raahata mihinkään. Aspa totesi tylysti, että "lue takuuehdot" ja suurinpiirtein löi luurin korvaan. No kun sitä takuulappua ei ollut raahasimme miehen kanssa koneen peräkärryyn ja veimme Giganttiin. Siellä oli erillinen tiski valituksia varten. Elämäänsä kyllästyneen näköinen aspa väitti kaikille vastaan eikä korvaansa lotkauttanut millekään valituksille. Kun tuli meidän vuoro, selitin asian ja sanoin, että kone on peräkärryssä ulkona. Mies naurahti, että näytä takuulappu. Kerroin, että se on koneella täällä liikkeessä. Mies tuumi tylysti, että "jos ei ole takuulappua niin ei ole takuuta" ja kääntyi seuraavan asiakkaan puoleen. Keskeytin hänet ja näytin mukanani olevaa ostokuittia jossa luki lyhyesti tyyliin pyykkikone+merkki Sama myyjä totesi vain, että "milläs todistat, että tuossa on ostettu just tämä kone kun siinä ei ole tarkempia mallinumeroita". 

Niimpä niin, en millään. Meitä oli huijattu oikein kunnolla. Olen puhunut tästä monelle enkä ole ainoa, jolle on käynyt näin Gigantissa, näitä tapauksia on pilvin pimein. Mutta milläs todistat. Ikinä en ole sen jälkeen Gigantteihin jalallani astunut enkä astu.

Tuosta kannattaisi tehdä jo kantelu kuluttaja-asiamiehelle. Joko valituksia vastaanottava on saanut väärää tietoa, tai myyjä on valehdellut. Joka tapauksessa noin ei saisi tehdä.

Vierailija
2011/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliaakikkona pizzeriassa, tilattiin gluteeniton pizza. Tarjoilija oli ystävällinen, mutta pöytäämme kuului kun hän kailotti keittiössä: "Ääh, joku tilasi taas gluteenittoman!" Ja kokki vastasi: "Voi v***".

Mikä ongelma siinä gluteenittomassa sitten mahtoi olla, en tiedä, toista kertaa emme sinne mene.

Vierailija
2012/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakuntani pienehkö luontaistuotemyymälä saa jatkossa jäädä ilman asiakkuuttani, siellä on niin oudolla huumorintajulla varustettu miesmyyjä, etten halua mennä enää asioimaan sinne. Töksäyttelee kaikkea törkeää, saa asiakkaan tuntemaan itsensä epäkelvoksi jne. Kerran katselin valikoimaa pidemmän aikaa ja myös kyselin muutamasta tuotteesta lisää. Vastaukset olivat lyhyitä ja jotenkin vihamielisiä? Kassalla sitten ostin yhden tuotteen, myyjän kommentti oli tokaisu "no hyvä että EDES JOTAIN kelpasi!", sanottuna kovalla äänellä ilman hymyä tai katsekontakia. Kiitos ja näkemiin. 

Life-myymälä samalla paikkakunnalla on myös paikka, jossa en enää asioi. Kysyin maidotonta suklaata, myyjä ensin epäili onko sitä ollenkaan valikoimissa, sitten kun löysin, suositteli sen lisäksi vieressä olevia tuotteita, joissa oli maitoa...onneksi osaan lukea, ja huomautinkin tästä. "Oho, hups!" Kiva jollekin allergiselle mummolle tai ulkomaalaiselle tms. 

Kyseisellä miehellä ei ilmeisesti ollut tarpeeksi ovimattomentaliteettia... Ostin joskus pienestä luotaistuotemyymälästä kerralla isomman satsin ja myyjä melkein alkoi itkeä kun ostin niin paljon ja kiitteli kiittelemästä päästyään. Teillä ihmiset ei ole hajuakaan mitä on joidenkin idealististen puotien katteet.

Ai mikä hatun kate, minä olen maailmanparantaja joka en tiedä mistään mitään? No niin olet. Ei se maailma parannut jos et osta niitä kyseisiä tuotteita jatkuvasti.

Eihän mikään puoti voi toimia sillä periaatteella, että jotain on pakko ostaa. Shoppailun ilo on osittain siinä, että katsellaan kaikkea erilaista ja mietitään, mikä olisi omalle maulle ja kukkarolle sopivaa. Ei voi olla asiakkaan vastuulla, että kauppa saa jotain myytyä. Tuollaiseen syyllistävään kauppaan en menisi minäkään.

Vierailija
2013/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut joku kerta osallistua johonkin eräässä tamperelaisessa kulttuuripaikassa järjestettävään tilaisuuteen. Sitten sattui niin, että kohtasin työni kautta kyseisen firman toimarin. Hän käyttäytyi niin sivistymättömästi, että en varmasti koskaan tule tukemaan kyseisen paikan toimintaa eurollakaan.

Ilmeisesti olen pienipalkkaista työtä tekevänä kyseisen daamin silmissä muutenkin ei-toivottu asiakas, varallisuutta tosin ovat edeltävät sukupolvet jättäneet ”jonkin verran”. Vaan eipä tiennyt mitä menetti. Kuulumme mieheni kanssa sosiaalisia kokoontumisia (normaaliaikoina) järjestäviin yhdistyksiin, joten kauttamme olisi saattanut järjestyä työmahdollisuuksia.

Vierailija
2014/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen kosmetologi. Kolmannella asiointikerralla (juuri hiljattain) rahasti minulta muutaman euron liikaa aivan tavallisesta hoidosta, selvästi tarkoituksella. Hämmennyin tilanteesta ja maksoin. Kun kävelin puljusta ulos päätin etten enää kertaakaan sinne mene.

Vierailija
2015/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh meillä on myös tosi kömpelö Life-myymälä. Kaikki yli viisikymppiset palvellaan aina ensin, nuoremmat vasta sen jälkeen. Tuli tosi näkymätön olo kun myymälässä oli vain yksi myyjä jolla oli edellinen asiakas kesken. Odotin ja kun myyjä vapautui niin taapersin hänen luokseen ihan vain huomatakseni että hän pyyhältää ohitseni suoraan turkismummon luo :D kun viimein tuli minun vuoroni kysyä eräästä tuotteesta niin viittilöi hyllyn suuntaan että "tuolla niitä vissiin on". Just..

Vierailija
2016/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa luokaton palvelu ravintolassa. Saanut odottaa kauan ruokaa, lounaskaveri syönyt lounaansa ennen kuin mun ruoka tuodaan, (ne pitää tuoda yhtä aikaa) mun jälkeen tulleet saaneet ruoan ennen minua, ja huom kyseessä oli sama ruoka eli ei johtunut siitä, että minun ruokavalintani valmistus olisi jotenkin hitaampaa. Palvelu jotenkin epäystävällistä, ei hymyä jne. En ole käynyt paikassa nyt kolmeen vuoteen, enkä sinne aio astua koskaan. Palautettakin annoin, mutta eipä ole tapahtunut mitään, sama peli jatkuu, kollegoilta kuullut. Sinänsä harmi, koska itse ruoka oli hyvää. En mennyt sinne edes, kun oli kollegan läksiäiset. Hän halusi sinne, sanoin, että sorry, minä en tule. Periaate on periaate. Minä en rahojani moiseen paikkaan enää kanna.

Vierailija
2017/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla ja sanoin, että ruskean kupari väri. Mutta tulos oli musta ja hiukset paloi. Kampaaja kehui hiuksia, miten hyvää jälkeä teki ym. En mene enää. Ja kampaaja on varmaan opiskellut nämä samat lässytykset, mitä asiakkaalle kerrotaan. Ja kampaaja oli oikeassa, ei asiakas. Nämä samat asiat ehkä opetetaan kampaamo koulussa, että kehutaan mitä teet, ym. Väri karttaa ei kuulemma enää näytetä asiakkaalle, kun mukamas menee pieleen? Toki täysin huijausta. Hiukset paloi, ja ovat huonot ja monen pesun jälkeen edelleen mustat hiukset?

Vierailija
2018/4996 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt samalla kampaajalla parikymmentä vuotta. Sitten kerran alkoi tehdä meikäläisestä "luonneanalyysiä". Se olikin sitten viimeinen kerta.

Vierailija
2019/4996 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläinen. Näytin ilmeisesti köyhältä, joten ei edes nostettu katsetta tietokoneelta. Menin sitten toiseen huonekaluliikkeeseen ja ostin sohvaryhmän ja ruokailuryhmän uuteen taloon.

Toinen liike on Pukumies. Etsin iltajuhliin mekkoa, ja olin valmis maksamaan istuvasta ja kauniista mekosta paljonkin. Siellä kun oli hinnat korkeat mutta valikoimaakin oli. Mutta myyjät vain katsoivat päästä varpaisiin ja jatkoivat juttelua, eivät edes tervehtineet. Vaatetus ei ilmeisesti ollut tarpeeksi fiini heidän asiakkaakseen että palveltaisiin. Pitäköön tunkkinsa, liekö enää kauppa edes pystyssä.

Vierailija
2020/4996 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut netistä ja maksanut rengasliikkeen nettisivuilla kaksi eri työtä, sekä kesä- että talvirenkaille, kun heidän verkkokauppansa ei antanut näitä saada samaan ostoskoriin ja maksaa yhdellä kertaa. Ajat oli varattu heti joulunpyhien jälkeen  aamuksi, kun liike aukeaa. Kassalla oli täysin pöllämystynyt myyjä (liekö ryypännyt sitten koko joulun) ja hän ei oikeasti meinannut edes ymmärtää yhtään mitä sanoin.

Päivemmällä sitten soitteli, että nyt ne kesärenkaat on laitettu vanteille. Tiedustelin että mitenkäs ne talvirenkaat, joille oli myös aika varattu ja työ etukäteen maksettu. No ei, liikkeessä ei kukaan ollut huomannut, että sellainenkin työ on siellä kalenterissa ja että auto on paikalla jo. No, ehtivät sitten sentään ne päivän aikana tehdä.

Iltapäivällä sitten kävelin paikan päälle hakemaan autoani. Paikan etuovi oli rakennuksen takana, ja tämä sama myyjä oli ulkona tupakalla ja huuteli minulle, että kyllä heillä olisi parkkipaikat täällä heidän oven edessäkin. Kerroin että olin kyllä tulossa hakemaan autoani pois. "Ai jaah!" No hän vaivautui sitten lopettamaan tupakoinnin, että pääsi palvelemaan minua ja pääsin pois sieltä paikasta, jonne en enää ikinä suostu menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi