Kun saan "seksikkään muusikkovaimon"........!!!!!!!!
niin neljä/viisi asiaa oltava kunnossa
1) ikäero 10-15 v minmissään eli minua nuorempi
2) älykkyysosamäärä hyvä
3) uskovainen muttei uskonnollinen eli normiplösä joka käy kirkossa ja laulaa vain halleluujaa
4) hyvä kunto
5) musikaalinen (rap ei ole musiikki, jousisoittimet ja piano lasketaan eduksi)
6) lähetystykeskeinen mieli, eli viedä gospelia eri maihin
- jostain voidaan tinkiä mutta jos nainen on kaunis, muttei uskossa, niin ei kelpaa ....ellei ole jenni vartiainen ja tulossa pian uskoon
- älykkyys on viimeisin asia sinänsä vaikka sekin vaikuttaa moneen tekijään esim haluun kehittyä musiikillisesti tai hengellisesti, moenlle tyhmälle riittää liian tyhmä uskonto, esim itseleni ei riitä kirkkouskonto eikä heluntalaisuus (suomalainen), molemmat kaavamaista tylsyyttä ja äärikarismaattisuus sekin jossain mielessä naisten humpuuqijumppaa
-jossain mielessä joku new age ihminen joka on musikaalinen ja kaunis ja nuori olis parempi kuin uskonnollinen uskovainen, mutta toisaalta en voi sietää ateismia enkä muita uskontoja kuin kristinusko
Kommentit (14)
Miksi kuvittelet, että kelpaisit tuollaiselle naiselle? Olet 45- vai 46-vuotias, alkoholiongelmainen, pitkäaikaistyötön ja aika negatiivisen oloinen.
naiset on Suoessa nykyäänä niin tyhmiä ja pimppuja, hae oikea nainen Koreasta, ne on sissejä ja taistelee jaloa uskontaistelua kuten sinäkin Mike!
Ap käy yksinpuhelua itsensä kanssa :D Tuliko otettua illalla? Kaljaa siis.
Höh, otsikkosi oli harhaanjohtava. Kun saan muusikkovaimon niin... Niin mitä??
Uskaltaako ap paljastaa mikä on hänen äo. On varmuudella testattu joskus.
miksi uskovilla on niin iso MAHA, en tajua haluaisi kiltin kristityn miehen mutenhellarimahalla
kiitos
Anniiina-Apostoli kirjoitti:
miksi uskovilla on niin iso MAHA, en tajua haluaisi kiltin kristityn miehen mutenhellarimahalla
kiitos
Miksi keskustelet itsesi kanssa, ap? Mikset sen sijaan vastaisi muiden kommentteihin?
Onko tämä nyt vitsi vai mikä hemmetti tämä on?
Onko aloittaja aikuinen?
Mä olen ihan sanaton.
Lopeta jo ja korkki kiinni! Tee oikeasti parannus näistä typeristä "sellanen ja sellanen pitää olla" oma elämä ensin kondikseen niin voi tulla niitä vastauksiakin puoliso- asioissa
seksykkyydellä en tarkoittanut sellaista nomibitch-rapparia vaan oikeastaan rock n roll womania joak on silti siveä ja neitsellinen
sorry kielenkäytöni