Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä on melkein vuosi ja painan saman verran kuin loppuraskaudessa

Vierailija
09.03.2018 |

16 kiloa ylimääräistä. Imetän ja olen syönyt vuosikausia samalla tavalla. Ahdistavaa ajatella joka päivä kuinka laiska ja itsekuriton olen, kun olen tällaisessa kunnossa. Olen aina ollut ankara itseäni kohtaan ja sairastanut teininä syömishäiriötä. Tässä on sietämistä. Kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä 13 vuotta ja painoa 30 kg enemmän kuin ekan kerran tuli raskaaksi... En ole vaan koskaan pysyvästi päässyt raskauskiloista. Monta kertaa olen onnistunut laihduttamaan merkittävästi, mutta aina ole lihonut takaisin. Enää en jaksa edes yrittää laihtua, olen tällainen pullero kuin olen.

Vierailija
2/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksestä 13 vuotta ja painoa 30 kg enemmän kuin ekan kerran tuli raskaaksi... En ole vaan koskaan pysyvästi päässyt raskauskiloista. Monta kertaa olen onnistunut laihduttamaan merkittävästi, mutta aina ole lihonut takaisin. Enää en jaksa edes yrittää laihtua, olen tällainen pullero kuin olen.

❤️

Haluaisin samanlaisen asenteen. Kilot lähtee jos ovat lähteäkseen. Kunhan suhteellisen terveenä pysyisi. Häpeän vain tällä hetkellä kovasti ulkonäköäni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella hoikka ennen raskautta. Lihoinkin raskauden aikana todella paljon. Ajattelin synnytyksen jälkeen, että kyllä ne kilot karisee sitten helposti. No eivät karisseet, tuli jopa pari kiloa lisää. Kun lapsi oli reilun vuoden, kyllästyin todella peilikuvaani. Sain vihdoin potkua aloittaa laihdutuksen ihan oikeasti. Ei enää tekosyitä.

Söin ruokaisia salaatteja ja vähensin hiilarit minimiin. Kaloreita en laskenut. Niin se paino vaan lähti laskuun. Vielä on matkaa jäljellä, mutta olen tyytyväinen että sain vihdoin aloitettua tämän ruokaremontin.

Vierailija
4/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kilot vasta kun lopetin imetyksen vuosi synnytyksen jälkeen!

Vierailija
5/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut, miten olet laihduttanut, mutta lopputuloksesta päätellen menetelmäsi on ollut väärin. Anna mä arvaan: kitudieettiä. Etkä edes ole virheistäsi oppinut, vaan toistanut saman tehottoman kuurin moneen kertaan. :D:D:D

Vierailija
6/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut, miten olet laihduttanut, mutta lopputuloksesta päätellen menetelmäsi on ollut väärin. Anna mä arvaan: kitudieettiä. Etkä edes ole virheistäsi oppinut, vaan toistanut saman tehottoman kuurin moneen kertaan. :D:D:D

Kokeillut laihdutusmenetelmät:

- Ensin kokeilin Painonvartijoita - paino lähti hyvin, mutta kilot hiipivät hitaasti takaisin

- Karppausta olen kokeillut muutamanakin eri variaationa vuosien varrella (Atkins, paleo, Antti Heikkilän pellinki-dieetti), tämä mulla laihduttikin tosi tosi huonosti ja olo oli outo

- Olen sortunut pari kertaa tosiaan myös niihin pikakuureihin, eli omatoimiseen nutraamiseen sekä ohjaajan vetämään Cambridge-dieettiin. Näiden lopputulos oli erittäin nopea painonlasku, mutta ennätyksellisen nopea lihominen kuurin jälkeen sekä ilmeisesti pysyvästi sekaisin mennyt näläntunne (mulla on nykyisin aina nälkä söin mitä vaan)

- Tajuttuani että mun kroppa on jotenkin sekaisin menin ravitsemusterapeutille lääkäriasemalle. Siellä tilannettani yritettiin saada hallintaan virallisterveellisellä. Sen verran saatiinkin apua, että ahmimiskäyttäytyminen saatiin useiden kuukausien "järkevän syömisen" jälkeen loppumaan. Mutta heti jos yritän laihtua alle 80 kilon, vaikka kuinka hitaasti ja järkevästi syöden niin iskee taas karmaisevat nälät ja heikotukset ja sorrun ahmimaan. Lopetin ravitsemusterapeutilla käynnin häpeissäni, kun en pystynyt noudattamaan enää ohjeita ja sorruin tosiaan mättämiseen useita kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi