Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oikein pitäisi vastata FB-kaverille, joka äityi kettuilemaan kun toivotin hyvää naistenpäivää?

Vierailija
08.03.2018 |

Olen ollut koko päivän hyvällä tuulella ja menin sitten katsomaan josko olisin saanut toiselta FB- kaveriltani tarkempaa tietoa firmasta, joka pystyisi ehkä korjaamaan minulle rakkaan perintöesineen.

Olin ensin tyrmistynyt kun luin kettuilukommentin. Sitten alkoi tulla savu korvista ja sieraimista. Oli pakko kirjautua pois Facebookista time outille. En voi käsittää kuinka joku voi ottaa ja alkaa nälvimään minua koska toivotin hyvää naistenpäivää liian itsekskeisesti. Häh? Kuinka niin voi tehdä? Teki mieli kysyä kuinka olisi pitänyt toivottaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin tämä ihminen yrittää aina polkea minua maan mutaan sekä ylistää omaa hyvyyttään. On jo aiemmin tehnyt mieli sanoa suorat sanat siitä, etten pidä siitä kun minua vähätellään jne. Enhän minäkään ole vähätellyt häntä vaan yrittänyt kestää koska hän ei voi mitään luonteelleen. Pitääpä pitää enemmän hajurakoa sekä rajata hänet pois niistä, jotka näkevät postaukseni. Kun ei näe mitään ei voi varmaan myöskään tempaista hernettä nenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla