Miksi mies katsoo pitkään
Olen siis asiakaspalvelussa työssä, ja olen huomannut, että usein miehet katsovat pitkään silmiin kun tervehtivät tai moikkaavat lähteäkseen. Naiset taas vilkaisevat vaan yleensä nopeasti moikatessaan. Rupesin miettimään tätä kun just yks päivä joku sanoi että kiitos hei, sanoin saman hänelle takaisin ja jäi vaan tuijottamaan vähäksi aikaa ennen kuin lähti. Ja siis se on sellainen vakava tuijotus, ei mitään hymyilyyn viittaavaa. Sitten rupesin pistämään merkille, että todella monet miehet tekevät niin. Vai kuvittelenkohan vaan :D ja ulkonäöltä oon mielestäni ihan keskiverto.
Kommentit (5)
Olet jumalaisen kaunis ja ne halajaa naimisiin kaltasesi taruolennon kanssa. Tyytyväinen?
Varaa heti pari vihkikirkkoa, jos nyt enää mitään hyviä saat. Nopeat syö hitaat. Kyllä sinulle nyt jonkinlainen kosinta on tulossa, ihan näinä päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat vähän hitaammilla käyviä,ne miehet.Tai sitten käytät eri äänenpainoa tai muuta viestintää heihin tiedostamatta ja he jäävät miettimään,oliko neidillä muutakin mielessä vielä?
Hmm no enpä kyllä tiedä, aika neutraalin mukava yritän olla kaikille sukupuoleen katsomatta :D
Ovat vähän hitaammilla käyviä,ne miehet.Tai sitten käytät eri äänenpainoa tai muuta viestintää heihin tiedostamatta ja he jäävät miettimään,oliko neidillä muutakin mielessä vielä?