Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi unelmaelämääsi?

Vierailija
08.03.2018 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisin terve. Olen syntymästä asti ollut psykoottinen ja 7-8 -vuotiaana sairastuin masennukseen. Olisi kiva kokea millaista olisi "normaali" elämä. Käydä töissä, ulkona ilman päivien valmistautumista, nähdä kavereita. Olisi kiva kun olisi rahaa sen työssäkäymisen seurauksena. Saisin matkustella ja tutustua vieraisiin kulttuureihin.

Mummo aina sanoo, että ei haittaa vaikka on köyhä ja menee huonosti - kunhan on terve. En ole hennonnut sanoa hänelle, ettei mulla ole koskaan ollut sitä terveyttä.

Olisi kiva herätä auringonpaisteeseen ja linnunlauluun ja olla oikeasti onnellinen. Ei heti silmät auettua kääriytyä peittoon ja kirota uutta tuskallista päivää.

Voimia sinulle!☀️

Kiitos! Kiitos todella paljon sinulle, sydämeni pohjasta. Tänään on ollut todella paha ja synkkä päivä, et tiedäkään miten paljon pieni viestisi minulle merkitsee.

Vierailija
22/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma elämässä Esko Eerikäinen pyytäisi mut treffeille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työ. Asuisin Amerikassa ja minulla olisi unelmieni (:D) mies ja lapsia. Iso talo ja isot perheautot. Oltaisiin varakkaita ja matkusteltaisiin paljon.

Vierailija
24/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelua ja hyvää ruokaa ystävien kanssa.

Myös puoliso ja lapsia 4. Mies olisi hyväpalkkaisessa työssä ja itse saisin kotona hoitaa lapsia :) Oltaisiin rikkaita, joten rahahuolia ei olisi koskaan.

Toki myös hyvä parisuhde olisi ihanaa. Kaikki tuttuni olisivat terveitä ja joku heistä voisi hoitaa lapsia kun mennään miehen kanssa treffeille pari kertaa kuukaudessa :)

Vierailija
25/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua talossa, joka ei koskaan pölyyntyisi, olisi aina siisti ja järjestyksessä. Ruoka valmistuisi kuin itsestään, vaatehuolto toimisi kuin unelma, kaikki koneet ja vempeleet pelaisivat aina moitteettomasti (ilman huolta ja ongelmia).

Itse saisin rentoutua kartanon länsisiivessä nauttimassa hanhenmaksapalleroita ja nauttia upean viinikellarini tuotteita.

Vierailija
26/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni elän unelmaelämääni. Olen onnellisesti naimisissa, lapset aikuisia. Minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Ei tarvitse käydä töissä = paljon vapaa-aikaa, jonka voin käyttää, miten haluan.

On iso, kaunis talo sekä kotimaassa että Espanjassa, toisessa upea puutarha ja toisessa näköala, infinity pool, sitrushedelmät saa omasta puutarhasta ja vähän oliivejakin jne.

Rahaa on riittävästi, voin matkustella, milloin haluan.

Jos jotain pitäisi toivoa, niin yksityislentokoneen voisin ottaa, se vapauttaisi matkustelua entisestäänkin. Ja tietysti toivon vielä monta hyvää, tervettä vuotta!

Tärkein kaikista on kuitenkin oma, rakas perhe!

Ja jotkut haukkuu tätä palstaa wt-palstaksi. Eihän se ole niin ja tässä todiste 🙂

Vierailija
27/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki hyvin tällä hetkellä. Jos haluaisin tehdä elämästäni paremman ja toteuttaa unelmiani niin tarvitsisin lisää rahaa.

Vierailija
28/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaispalkka, Kelan maksama asunto Eirassa ja aikaa harrastaa ja viettää laatuelämää.

Vierailija
29/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma olisi se, ettei mulla olisi näitä lapsia, vaan jotkut toiset lapset. Fiksummat ja kunnolliset. Taas menossa selvitys vanhemman koulukiusaamisesta ja 12-vuotias on polttanut tupakkaa. Nämä siis vain tämän viikon saldoa. En jaksa, surettaa ja hävettää.

Vierailija
30/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin terve, hyvässä fyysisessä kunnossa. Harrastaisin liikuntaa ja joogaa. Asuisin perheeni (ihanne ois mies ja 2 lasta) Helsingissä esim. Töölössä tai Haagassa. Matkusteltaisiin, hyvät työt ja hyvä elintaso. Mökki tai loma-asunto. Eli mun mielestä aika perusjuttuja.

Vierailija
31/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikaa ja rahaa seuraavan vuoden verran ettei tarvitsisi murehtia. Ystäviä, harrastulIe, aurinkoa, luontoa. Joskus kahvittelua ja shoppailua. Rakkautta. Ja jotain hyvää mielenkiintoista ja merkityksellistä olisi kiva saada aikaiseksi. Vaikka jokin taiteellinen tuotos.

Vierailija
32/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin olla mummo keinutuolissa ja neuloa aamusta iltaan villapaitoja ja sukkia sekä  samalla katsoa tv.tä.  Vielä 6-7- vuotta töitä, sitten toteutuu :D

Vierailija
33/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaatimattomat unelmat teillä. Meinaatteko oikeasti, ettei teillä ole edes noita juttuja jo nyt?

Vierailija
34/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto, naimissa nykyisen miesystävän kanssa. Itselläni työ, jossa tienaisin sen verran hyvin, että voisin elättää meidät kun mies toteuttaisi haaveitaan ja ryhtyisi kokopäiväiseksi taiteilijaksi. Pari kissaa voisi olla kiva myös. Ja haluaisin kotisiivoojia pari kertaa kuussa

Vierailija
35/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteeni koskettaisi joidenkin ihmisten sielun sopukoita ja ansaitsisin taiteellani hieman. Minulla olisi läheisiä ystäviä ja perheenjäseniä tukiverkkona. Minulla olisi aikaa ja varaa harrastaa rakasta harrastustani mielinmäärin. Sielunkumppanina mies joka on samalla aaltopituudella ja jonka kanssa seurustelisin omasta halustani, en pakotettuna.

Vierailija
36/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelua ja hyvää ruokaa ystävien kanssa.

Myös puoliso ja lapsia 4. Mies olisi hyväpalkkaisessa työssä ja itse saisin kotona hoitaa lapsia :) Oltaisiin rikkaita, joten rahahuolia ei olisi koskaan.

Toki myös hyvä parisuhde olisi ihanaa. Kaikki tuttuni olisivat terveitä ja joku heistä voisi hoitaa lapsia kun mennään miehen kanssa treffeille pari kertaa kuukaudessa :)

Meillä oli ja on tuollaista. 2 vkon kuluttua taas ystäväperheet tulossa syömään. Pitäisi suunnitella mihin mennään aikuisten pitkää vkl viettämään. Perhelomareissut sitten vielä erikseen (omatoimimatkoja), reissataan 4-6 vkoa vuodessa + joku vkl.

Kotiin en jäänyt lapsia hoitamaan ennenkuin nyt 4v sitten kun aloitin oman firman ja teen töitä kotoa. Rikkaita ei olla mutta selvitään hyvin.

Vierailija
37/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne ei rajoittaisi valintojani. Haluaisin auttaa aikuisia lapsiani enemmän rahallisesti, tehdä vähemmän työtä ja säästyvällä ajalla opiskella ja harrastaa ja tavata ystäviä. Yhden ihmissuhteeni toivoisin parantuvan. Näköjään lottovoitolla voisin parantaa elämänlaatuani.

Vierailija
38/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tupa ja perunamaa, jotain työtä josta saisi riittävän toimeentulon ilman että työlle pitää kuitenkaan uhrata koko elämäänsä. Ehkä pieni sivuduuni jonkin harrastuksen kautta, vaikka joogaohjaajana kerran-pari viikossa.

Kiva miesystävä jonka kanssa matkusteltaisiin talvikaudella muutama kaupunkilomareissu Euroopassa ja kesäkaudella pari patikointireissua jonnekin päin.

Tämmöset unelmat mulla näköjään... Näitä oli kyllä ihan hyvä miettiä.

Vierailija
39/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain omavaraista elämää kohtuu vaatimattomassa pienehkössä talossa, työt sellaisia että voisi tehdä kotoa käsin. Matkaa isompaan kaupunkiin alle tunti, parin kilsan päässä hyvä ruokakauppa, toimiva bussi-/junayhteys, apteekki jne niin ettei auton käyttö olisi välttämätöntä jokapäiväisessä arkielämässä.

Vierailija
40/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun unelma olisi se, ettei mulla olisi näitä lapsia, vaan jotkut toiset lapset. Fiksummat ja kunnolliset. Taas menossa selvitys vanhemman koulukiusaamisesta ja 12-vuotias on polttanut tupakkaa. Nämä siis vain tämän viikon saldoa. En jaksa, surettaa ja hävettää.

Psykologina sanon, että lapsihulttioista tulee usein ihan loistavia aikuisia. Kärsi nyt ja pysy jämäkkänä, mutta muista rakastaa, niin myöhemmin saat hymyillä. Oma mieheni oli nuorena ihan mahdoton tapaus ja nyt on maailman paras ja kiltein mies.