Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista jotka naureskelee itsekseen?

Vierailija
08.03.2018 |

Tämmöinen tapa itsellä on. En siis kärsi mistään mt-ongelmista tai ole harhainen, mutta minulla on vilkas mielikuvitus joka joskus pistää nauramaan itsekseen. Varsinkin väsyneenä on joskus paikkoja, joissa se ei oikein sopisikaan, mutta hankalaa on pidätellä. Tykkään ronskista ja kummallisesta huumorista, joka tulee mieleen monissa yllättävissä paikoissa. Viimeksi tänään nauratti, kun jollakin miehellä oli karvahattu päässä ja kuvittelin, että jos siinä hatussa olisi vielä roikkuva häntä ja ledivalot, niin paketti olisi täydellinen. Sitten jo hörähdin, mutta ukko katsoi kuin hullua, joten piti naureskella enemmän vasta kotimatkalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko siis "Muita jotka naureskelee itsekseen?"

Vierailija
2/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen itsekseen hörähtelijä :D Hymyilen myös vastaantulijoille jos olen hyvällä tuulella, vakavia naamoja näkee tuolla ihan tarpeeksi

T. Osa-aikamasentunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Puhunkin monesti itsekseni, joskus varmaan kaupassakin.

Vierailija
4/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen itsekseen hörähtelijä :D Hymyilen myös vastaantulijoille jos olen hyvällä tuulella, vakavia naamoja näkee tuolla ihan tarpeeksi

T. Osa-aikamasentunut

Mukava että on muitakin! :) 

Vierailija
5/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joo. Ei mulla kyllä mikään erityisen vilkas tai "hyvä" mielikuvitus muuten ole, mutta käyn pääni sisällä paljon keskusteluja ja joskus sinne sattuu jokin hauska juttu mukaan. Tai joskus saatan pitää jotain näkyä huvittavana tai siitä tulee mieleen jotain hassua. Enemmän kuitenkin nauran itsekseni ollessani yksin kuin seurassa. Jos nauran seurassa, niin se todennäkösiesti johtuu vaikka jostain lukemastani hauskasta jutusta eikä pääni sisällä kuvittelemasta asiasta.

Kerran hihittelin itsekseni, kun eteeni ilmestyi pukumies. Yritin kyllä piilotella huvittuneisuuttani, jotten vaikuttaisi tylyltä... tai oudolta. Jostain syystä se sen tärkeys tuntui hassulta siinä tilanteessa. Harvoin näkee niin tärkeän näköisiä ihmisiä täällä missä asun.

Vierailija
6/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan jopa kiroilevani kadulla kävellessäni. Kai se on vain ajan kysymys milloin vastaantulijat alkavat vaihtaa puolta. Asun yksin, joten yksinpuhuminen on tullut tavaksi. Huonot tavat tarttuvat helposti ja irtoavat vaikeasti.

Vierailija
7/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät sinua narkkarina. 

Vierailija
8/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Joskus käy noin.

Vierailija
9/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hävetti mutta nykyään suhtaudun siihen kuin veden juomiseen. Kykenen kyllä käyttäytymään asiallisesti mutta tuolla kaupassa ja kaduilla tepastellen nyt ei pahemmin tule mietittyä omaa hörähtelyä kaiken vaahtosammuttimien kirkumisen ja radio musiikin keskellä. 

Vierailija
10/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se mitään mt-ongelmia vaadi jos naureskelee itsekseen. Tosin itsellä on mielenterveysongelmia ja pää muutenkin romuna mutta nauran itsekseni jos vaikka kelaan mielessäni jotain huvittavaa juttua.

Vierailija
11/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Välillä hävettää kun joutuu ihan kunnolla pidättelemään naurua ja pääsee pieniä tirskahduksia. Mutta minkäs sille voi jos mielessä on joku hauska juttu!

Vierailija
12/23 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yllättävän yleinenkin taipumus, vaikka yleensä mielletään omituisuudeksi, ellei peräti hulluudeksi. No jos nyt höhöttää taukoamatta kadulla kävellessään, niin ehkä se on omituista, mutta pikku repeilyt siellä ja täällä ei niin vaarallisia ole. 

Onkos kokemuksia sellaisesta, että jonkun kanssa menee huumorintaju suorastaan telepaattisesti yhteen? Että toisen ei tarvitse kuin vihjata jostakin niin molemmat tajuaa heti huumorin idean pikku vivahteineen? Itsellä oli kerran tällainen työkaveri ja sehän meni siihen, että kun aamulla näki toisen, alkoi ideat jalostua heti mielessä ja koko homma meni ihan järjettömäksi komediaksi. En nyt sano että työpaikka on paras mahdollinen paikka jatkuvalle veistelylle, mutta kummallista miten toisten kanssa osuu yksiin ja toisten ei.

Vierailija
13/23 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin puhun , joskus yksikseni vaikka ei ole muita kuulijoita,ei se tarkoita mielenvikaista.

Vierailija
14/23 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Vilkas mielikuvitus etenkin yhteydessä mustaan huumorintajuun on joskus jopa aika haastava juttu. Olen kokenut monesti samaa: äkkään että se omassa mielessä hurjan hauska vitsi on varmaankin ympäristölle vähintäänkin huono, pahimmillaan vaivaannuttava...

Vierailija
15/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ilman naurua tai yssisseenpuhelua on hukkaan mennyt päivä. 💭

Vierailija
16/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Puhunkin monesti itsekseni, joskus varmaan kaupassakin.

Sama täällä.

Minä pistän jopa lauluksi välillä 😂😂😂

Vierailija
17/23 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisliikenteen bussipysäkillä tosi myöhässä olevaa bussia ootellessa

👹

Vierailija
18/23 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
19/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan yksinpuhumista, se on ihan normaalia 🥰🥰🥰🥰🥰

Vierailija
20/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuhuminen on normaalia.

Höpötelkää vaan niin birusti ja ottakaa ilo irti elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi