Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muista karppaajista tuntunut, että maha ei täyty vain lihalla ja kasviksilla vaikka kuinka söisi?

Vierailija
19.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu eli syön 1-2palaa täysjyväleipää päivässä + täysjyväriisiä- tai pastaa silloin tällöin aterialla lisukkeena. Jokaisen elimistö on erilainen ja minusta vain tällä hetkellä tuntuu että minä tarvitsen jonkun verran päivässä enemmän hiilareita kuin ns. alakarpit.

Vierailija
2/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En karpannut montaa viikkoa, mutta söin varmaan puoli kiloa lihaa päivässä. Yhtenä päivänä " jouduin" syömään lautasellisen pastaa, ja olin niin ähky, että olin loppupäivän syömättä.

Nälkä oli koko ajan. Ja söin kuin hevonen kasviksia ja lihaa, mutta silti sentit hävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppaus ole vain lihaa ja kasviksia.

Vierailija
4/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eis e karppaushomma mulle lopulta sopinutkaan, tai hyväkarppaus kyllä tietysti, se varmaan sopii kaikille.

Vierailija
5/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään se puoli kiloa päivässä.

Ja tosiaan myös riittävät rasvat kannattaa muistaa.

Vierailija
6/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tietty voi olla tuo rasvan vähäisyys. Jälkikäteen kuulin, että olisi kannattanut käyttää salaattikastikkeita. Minä vain söin kermakastikkeita ja kermavaahtoja.

Vierailija
7/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sen mausta, ja esim. salaattiin lorotan aina reilusti, samoin keitettyihin kasviksiin. Siten pysyy nälkä poissa. Mantelit ja pähkinät ovat myös hyviä.

Vierailija
8/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen etsii itselleen sopivan päivittäisen hiilihydraattimäärän koska jokainen on erilainen kuin muut.

Vierailija
9/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä lorotan aina reilusti salaatin joukkoon.

Vähintään kerran päivässä syön lämpimän aterian tai sitten yhdistän paistetun broilerfileen salaatin kanssa jne.

Salaattilinjalla ei pitkään pötki.

Vierailija
10/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatteja paljoa syödä, koska heti nälkä. Nyt kun saa laittaa majoneesia ja juustoa yms paljon, vie nälän paremmin.