Onko muista karppaajista tuntunut, että maha ei täyty vain lihalla ja kasviksilla vaikka kuinka söisi?
Kommentit (10)
En karpannut montaa viikkoa, mutta söin varmaan puoli kiloa lihaa päivässä. Yhtenä päivänä " jouduin" syömään lautasellisen pastaa, ja olin niin ähky, että olin loppupäivän syömättä.
Nälkä oli koko ajan. Ja söin kuin hevonen kasviksia ja lihaa, mutta silti sentit hävisi.
Ei karppaus ole vain lihaa ja kasviksia.
Eis e karppaushomma mulle lopulta sopinutkaan, tai hyväkarppaus kyllä tietysti, se varmaan sopii kaikille.
Vähintään se puoli kiloa päivässä.
Ja tosiaan myös riittävät rasvat kannattaa muistaa.
ainoa tietty voi olla tuo rasvan vähäisyys. Jälkikäteen kuulin, että olisi kannattanut käyttää salaattikastikkeita. Minä vain söin kermakastikkeita ja kermavaahtoja.
Tykkään sen mausta, ja esim. salaattiin lorotan aina reilusti, samoin keitettyihin kasviksiin. Siten pysyy nälkä poissa. Mantelit ja pähkinät ovat myös hyviä.
jokainen etsii itselleen sopivan päivittäisen hiilihydraattimäärän koska jokainen on erilainen kuin muut.
Sitä lorotan aina reilusti salaatin joukkoon.
Vähintään kerran päivässä syön lämpimän aterian tai sitten yhdistän paistetun broilerfileen salaatin kanssa jne.
Salaattilinjalla ei pitkään pötki.
salaatteja paljoa syödä, koska heti nälkä. Nyt kun saa laittaa majoneesia ja juustoa yms paljon, vie nälän paremmin.
ratkaisu eli syön 1-2palaa täysjyväleipää päivässä + täysjyväriisiä- tai pastaa silloin tällöin aterialla lisukkeena. Jokaisen elimistö on erilainen ja minusta vain tällä hetkellä tuntuu että minä tarvitsen jonkun verran päivässä enemmän hiilareita kuin ns. alakarpit.