Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaliitot julki!

Vierailija
08.03.2018 |

Tässä blogissa kirjoitan tarinoita mutta kerron myös sairauksistakin.

Tässä julkaisen myös videoita joissa paljastetaan illuminaattien salaliittoja ja täten opetan ihmisiä tiedostamaan että missä mennään ja mikä on totuus asioista. Totuus, jota monet rikkaat koettavat salata mutta minä paljastan sen minkä salaavat.

Olen rohkea ja otan asiassa riskejäkin enkä pelkää vaikka joutuisinkin illuminaatin hampaisiin, koska Jeesukseen uskovana jos kuolen niin pääsen taivaan kirkkauteen ja loistoon.

http://tiinanvaiheet.blogspot.fi/

1. Kiitosmielin laulaa tahdon, / sillä uskon Jeesukseen. / Hän on kurjan verellänsä / ostanut jo itselleen. / Herran oma elämässä, / Herralleni kuolenkin. / Autuaana nyt jo tässä / osani on ihanin.

2. Mieleni on luonnostansa / aina hidas kiittämään, / vaikka minut armossansa / vapahti hän verellään. / Mutta sitten jälleen muistan / rakkauttaan syntiseen. / En voi olla laulamatta, / kiitos syttyy sydämeen.

3. On niin turvallista olla, / hän on minun omani. / Huolta vailla Herraan luotan, / kun sain hänet voimaksi. / Niin kuin paimen lammastansa / vaaran tullen puolustaa, / niin myös Jeesus uskovansa / nostaa, kantaa, pelastaa.

4. Siksi iloisesti laulan, / tuntui miltä tuntuikaan. / Jeesuksestani en tahdo / luopua mä milloinkaan. / Vaikka kuinka suuret huolet / Herran lasta kohtaavat, / Jeesus sydämessä jaksan / kaikki hetket vaikeat.

5. Vastatuuleen kulkiessa / usein aallot korkeat / vaahtopäinä ankarasti / purtta pientä uhkaavat. / Mutta vaikka tuntuu siltä, / että hän on kaukana, / kuitenkin sen aina tiedän: / Herrani on purressa.

6. Viimein purteni hän johtaa / taivaalliseen satamaan. / Siellä eivät myrskyaallot / uhkaa enää milloinkaan. / Siellä vasta riemu raikuu / luona rakkaan Jeesuksen, / valtavasti kiitos kaikuu, / uusi virsi iäinen.Melodia:Charles Crozat Converse 1868Teksti:Julius Engström 1900Uudistaja:Lauri ThurénSiionin kanteleeseen tulovuosi:1900

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni on luonnostansa / aina hidas

Tässäpä se olennaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi