Meneekö mieheltä kiinnostus jos viesteihin vastataan pitkän ajan kuluttua?
Mitä ajattelette, jos nainen josta olette kiinnostunut vastailee viesteihin tuntien päästä joka kerta tai jopa vasta vuorokauden kuluttua? Alkaako vähitellen mielenkiinto loppua?
Entä pitääkö sen mennä alussa aina niin että jotain kysytään jos ollaan toisesta kiinnostuneita? Ei ole tietenkään mitään kaavoja mutta itseäni ainakin ärsyttää jos toinen ei kysy mitään jos itse kysyn. Toisaalta ehkä jotkut osaavat luontevasti keskustella ilman kysymyksiäkin. Itse haluaisin kyllä että tutustumisvaiheessa kysellään, kertoo että on kiinnostunut asioistani.
Kommentit (3)
Entä lähetteleekö mies viestiä muutenkin kyselläkseen kuulumisia jos haluaa vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Entä lähetteleekö mies viestiä muutenkin kyselläkseen kuulumisia jos haluaa vain seksiä?
Ehkä, mutta yleensä yrittää aika nopeasti ohjata keskustelua seksiin
En tiedä asiasta mitään. Suosittelen tapaamaan mahdollisimman pian. Siten et ehdi kiinnostua ja surra niin paljon, kun tapaamisen jälkeen viestittely loppuu kuin seinään. Olen ilmeisen epäviehättävä ilmestys, todennäköisesti sulle ei käy samalla tavalla. Tapaamisen jälkeen ei miestä enää kiinnostanut viestittely, vaikka aikaisemmin oli kirjoitellut useamman kerran päivässä.