Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokaostokset kotiin kuljetettuna? Suosittele!

Vierailija
07.03.2018 |

Nyt ollaan siinä tilanteessa, että ruokaostokset on pakko ostaa kotiinkuljetettuina. En sattuneesta syystä pääse kauppaan ja kaapit alkavat jo olla tyhjillään. Asun Espoossa.

Mistä sinä olet tilannut ruokaostokset? Kannattaako? Paljon kotiinkuljetus maksoi? Oliko palvelu sovitun kaltaista ja aikataulu piti?

Eniten mua arveluttaa valikoima, kotiinkuljetuksen hinta ja se, tuleeko ne ruokatavarat oikeasti kotiin asti käyttökelpoisina ilman että kylmäketju katkeaa...

Kertokaa kokemuksianne! Mistä kannattaa tilata?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sattuneesta syystä krapula mikä estää menemästä kauppaan?

www.pizzaonline.fi

Vierailija
2/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitat siis ilmeisesti ihan ruokatavaroita ja kauppaostoksia, et mitään ruokakassia, jossa on päivän tai viikon tarvikkeet tietyille ateriakokonaisuuksille?

Tuo ruokakassin kotiin tilaaminen kiinnostaisi minuakin, mieluusti kuulisin tällaisena kiireellisenä äitinä kokemuksia asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa joissakin on tämä palvelu. Mutta ainakin täälläpäin pitää olla ajoissa varaamassa sitä kuljetusaikaa. Ne menee tosi nopeesti. Kuljetusmaksu jotain 18e ja foodien kautta pääsee tilaamaan.

Vierailija
4/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaupassa käyntiä. En käy, mies käy mutta helpompi olisi jos tuotaisiin kotiin

Vierailija
5/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, mä asun Espoossa myös ja viime syksynä aloin tilata ruokaa kotiin. Siis en pizzaa tms vaan ruokatavaroita, kissanhiekkaa, säästöpakkauksia wc-paprua, painavia vichyjä ja limuja.

Oikein hyvin pelaa. On kaksi vaihtoehtoa Cittari ja Alepa. Alepan nimi on muka hienostuneesti Foodi kauppakassi.

Käytän Foodia, kun on halvempi. Laita Googleen hakusana Foodi tai Alepa. Sitten shoppailet vaan.

Voit saada samana päivänä kotiin, jos aamulla tilaat. Kotiin tuovat pikku pakettiautolla ja ajat pitävät.

Ilmoittavat tekstarilla ja sähköpostilla, koska lähtevät varastolta ja sitten vielä noin puoli tuntia ennen, kun ovat oven takana. Kotiinkuljetusmaksu on kuusi euroa, kun sinulla on S-kortti se vihreä ja bonusta saat kuljetuksestakin.

Kaikki stemmaa, mitä olen tilannut ja ovat tosi kauniisti ja huolellisesti pakatut.

Muista laittaa (tilauslistassa on ruudut), mitä ei missään nimessä saa korvata. Voi tulla nimittäin paljon kalliimpi tuote tilalle. Mulle tuodaan fiksuissa isoissa valkoisissa paperikasseissa.

Olen huomannut, että rahaa säästyy ja paljon, kun saa rauhassa kotona tsekata kilohinnat ja vertailla tuotteita. Ja hermot säästyy. Toi kuljetusmasuhan on halvempi, kun itse ajelisi bussilla edestakaisin ja raahaisi painavia kasseja.

Minä olen jo vanha enkä omista autoa. Lisäksi pelkään liukastuvani jäisillä teillä, mutta tämä oli pelastus. Ei tarvitse muuttaa vanhainkotiin.

Vierailija
6/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä vähän, kun innostuin. Niin siellä on kaikkea kivaa kodinhoitoonkin ja kosmetiikkaa, luontaistuotteita, vitamiineja.

Valikoima on hyvä tuore tuotteissa. Yhtä erikoisjuustoani kaipiailen. Mainiota on, että viimeksi eivät yhtään nikotelleet, kun tilasin 140 pashaa ja kymmenen juustokakkua, 50 isoa Pepsiä ja 50 isoa sitruuna mineraalivettä. Nyt on herkkuja ja nautiskelen kotona kissojen kanssa.

Vierailija
7/7 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt noin kymmenen kertaa Ekamarket.comia. Hyviä tarjouksia välillä ja kaikki on ollu tuoreita. Toimitusmaksu on 5,90€, joka on mielestäni kohtuullinen. Voittaa nykyään jo turhan usein ruuhkat ja jonottamiset! Ja toimitukset on tullu sovittuna aikana. Olen myös sitä mieltä, että olen säästänyt, kun on voinut katsoa rauhassa. Eikä ole tullut juurikaan heräteostoksia. Vaan jotenkin tuntuu, että pitäisi itse vaan kaupassa käydä eikä saisi mennä näin helpon kautta.. ja en tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä