Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuvaisuuslaki voimaan, niin ei voi kiristää rahaa jälkeenpäin.

Matti
07.03.2018 |

Ei huolta huomisesta.
Eihän tässä ole mitään epäselvää, kuin kansanedustajat lyökää nuija pöytään ja suostuvaisuuslaki lukkoon mitä pikemmiten. Minä itse olen jo käyttänyt paperille laadittua sopimusta yli kymmenen vuotta seksuhommissa entisen aviosiippani kanssa. Olen ollut nääs etukäteen viisas näissä seksujutuissa. Suostuvaisuuspaperin laadin sen jälkeen, kun siippani yritti kiristää minulta rahaa hoidonkorvaukseksi, mutta viime aikoina on vain nyrpistellyt nenäänsä ja haluaisi purkaa sopimuksen, mutta sitäpä en hyväksy.
Minulla on valmiina entisen vaimoni allekirjoittamia seksusuostuvaisuustodistuksia kahden naapurin oikeaksi todistamana. Voin tunnustaa että muutan vain aina päivämäärän ajankohtaiseksi, niin homma on aina lainmukainen. Ei voi koskaan muuten todistaa onko helluni ollut suostuvainen vai ei, vaikka itse useinmiten onkin aloitteellinen. Jos joku haluaa tilata sopimusmalleja, niin voin hyväntahtoisuudessani lähettää niitä postikustannuksia vastaan.
Terveisin
Juhani
Ps. Niin ja seksusopimushan sitoo molempia osapuolia ja tulee ottaa huomioon että poliisinkin työmäärä vähenee kun asiat ovat valmiiksi sovittu paperilla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla