Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nätti 68 cm juhlamekko tytölle?

19.04.2006 |

Olen etsinyt tytöllemme juhlamekkoa, mutta kaikki mekot (H&M, Kappahal jne.) tuntuvat olevan hennon vaaleanpunaisia ja itse haluaisin jonkun muun värisen. Onkohan netissä mitään hyvää paikkaa, josta voisi ostaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hensku1981:

Olen etsinyt tytöllemme juhlamekkoa, mutta kaikki mekot (H&M, Kappahal jne.) tuntuvat olevan hennon vaaleanpunaisia ja itse haluaisin jonkun muun värisen. Onkohan netissä mitään hyvää paikkaa, josta voisi ostaa?

Heippa!

Mulla olis tossa yks 68 senttinen viininpunainen mekko, jos kiinnostaa niin laita meiliä mindi74@netti.fi

P.S. Mekko on meillä ollut kerran päällä..

Vierailija
2/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleansinisen mekon sinisilmäiselle tyttöselleni. Mutta tosi on, että tuppaavat lähes aina olemaan niitä vaaleanpunaisia.

Tosin, en enää valita yhtään tyttöjen vaatteiden väreistä yms. sen jälkeen kun sain pojan, niitten vaatteet vasta samaan muottiin on vedetty! Tummansinistä, tummansinistä, tummansinistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans yks ihana mekko jota kerran käytetty.Se on vaan kokoa 74..mut oli meidän neidillä puolen vuoden iässä siskon häissä joten ei mitenkään iso ole...voin laittaa maililla kuvan jos kiinnostaa..myydä en sitä halua mut lainata voin:)..mun maili on anpaje@luukku.com..