Lääkäri yritti pakottaa mut riisumaan tänään
On ollut selkä- ja vatsakipuja. Menin päivystykseen. Lääkäri tutki ja sitten sanoi, että pitää tehdä gynekologinen tutkimus ja ehkä ultrata. En suostunut. Pyysi kuitenkin riisumaan housut. En suostunut siihenkään. Sanoi, että pitää tunnustella peräaukkoa. Suutuin. Hän sanoi, että jos en suostu tutkimuksiin, pitää mennä yksityiselle.
Kai yksityisellä saan itse valita mitä se lääkäri tekee?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Espoon Kilossa on joku pervo lääkäri joka koittaa saada kaikki naiset alasti vaikka vaiva olisi mikä.
Heinolassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Riisuuntumisasiat gynellä on muuten outoja.
Riisuunnutaan häveliäästi sermin takana, pylly paljaana kävellään gynen pöydälle ja sitten levitetään jalat auki :D
Tästä tuli mieleen tapahtuma vuodelta 1976. Olin raskaana ja Kätilöopistolla lääkärissä. Siellä odotushuoneessa istui naislauma ilman housuja. Lääkäri kutsui sisään ja kätelläkin piti ilman housuja.
Hyi helvetti, toivottavasti ei enää tällaista tapahdu.
(Kätilöopistolla ei enää tapahdu mitään)
Ei muuta kun 'me-too' nyt päälle vaan ja heti !
Alahan vaan etsiä sopivaa toimittajaa, joka voisi tehdä 'scoopin' ja sopivaa avautumis-& tilitys-lehteä nyt jo heti kun toimitukset kohta aukeavat.
Kyllä se pahuksen nilkki vielä oikein kunnolla kuseen ja käpälälautaan saadaan tuosta hyvästä , siitä voit nyt jo olla ihan varma...
Olet siis kipulääkekoukussa ja haluat huumaavia ilman tutkimusta
Minä menen gynelle aina sen verran pitkä paita päällä, että peittää peffan.