Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet ja kapeat tihrusilmät syvässä päässä, posket pulleat ja viivasuu.

Vierailija
06.03.2018 |

Onko se kaunista? No ei ole. No mulla on ne kaikki eikä musta missiä leivota tai poptähteä.
Olen sentään korkeasti koulutettu ja voin päteä ilman ulkonäköpaineita akateemisessa virassa tutkijana. Jos pidän maskia naamalla ei näy kuin hiukset. Onneks ne sentään on vaaleat ja pitkät.
Ei ois musta tällä ulkonäöllä poptähteä tullut.
Enkä edes halua. Voin pitää kivoja löysiä verkkareita. Ei tarvii ahtautua hiihtoasuun. ;)
Onneks edes osaa laulaa tai kertoa vitsejä. Ei tarvii haaveilla maailmanvalloituksesta. Paitsi tieteellisestä urasta. Ja senhän saavuttaa älyllä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivasuun saa hyvin helposti hymysuuksi, se ei ole ongelma. :)

Vierailija
2/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivat sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei kiinnosta. Pitäisi nähdä sun kuva, niin voisi sanoa.

Vierailija
4/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat mutta minua kehutaan nätiksi usein :)

Vierailija
5/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi Alma on sit varmaan saman näköinen kun sä, niin paitsi että et maininnut olevasi pulska. Ja silti sitä karismaa löytyy eikä ulkonäkö estä menestystä. Päinvastoin.

Kauneutta voi nykyään ostaa. Ehkä siksi ASENNE on uusi ulkonäkö.

Usko itsees, heilauta kultaisia kutrejasi, niin sä olet viehättävä.

Mä olen aina ollut söpö ja kaunis, mutta vähemmän uskottava ( joidenkin mielestä) . Nyt kun ikää alkaa tulla, niin en enää ole niin söpö enkä kaunis enkä ehkä edelleenkään uskottava, vaikka mulla onkin akateeminen tutkinto huippuarvosanoin. Tässä nyt sitten suren menetettyä kauneutta ja mietin että mistä sitä asenetta sais vähän lisää.

Tasan ei kuule käy onnenlahjat!

Vierailija
6/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihavilla on naama yleensä sellainen että, silmät ovat pienet viirut läskien seassa. Piirteet häviävät läskien sekaan. He näyttävät samoilta. Heistä ei pysty erottamaan ulkomuotoa, koska naama on pelkkää läskiä.

Vierailija
7/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain lihavilla,lihavuus kerääntyy kasvoihin. Heillä on todella lihavat kasvot, pienet tihrusilmät ja taikinaiset kasvot. Monta leukaa. Miksi läskit menevät naamaan?

Vierailija
8/8 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lihavilla on naama yleensä sellainen että, silmät ovat pienet viirut läskien seassa. Piirteet häviävät läskien sekaan. He näyttävät samoilta. Heistä ei pysty erottamaan ulkomuotoa, koska naama on pelkkää läskiä.

:DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi