Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin reaktio miesjuttuihini

Vierailija
06.03.2018 |

Aina kun kerron jostain uudesta miehestä, kenestä olen kiinnostunut tai ketä tapailen, tai jopa jostain menneisyyden miehestäni hän valittelee, että yhyy kun hänellä ei ole ollut moneen vuoteen ketään ja mulla niin paljon vientiä.
Tuli olo, että onko hän kateellinen? Pitäisikö minunkin olla vain itsekseni aina, sekö olisi hänen elämänsä kannalta jotenkin parempi?
Vai onko hän vain yksinkertaisesti kyllästynyt kuuntelemaan miesjuttujani? Kyllä kyselee niistä ihan itse..en haluaisi, että välimme kaverini kanssa viilenisivät, mutta tulee aina jotenkin ikävä olo näistä keskusteluista, enkä ymmärrä kateutta kaverusten välillä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänestä tuntuu, että kerskailet. Tai ehkä haluaa apuasi miesten tapaamiseen? Vaikea sanoa. Varmaan parempi kysyä häneltä? Ikävä tommosen takia kaveri dumpata. Hän on kuitenkin kiinnostunut sun jutuista. Minulle kelpaisi tuollainen kaveri sen sijaan että olen kaikkien kavereiden "kaatosanko". Minulle vuodatetaan kaikki ongelmat eikä kukaan kysy mitä minulle kuuluu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi