Tajusin juuri että mies ei ole oikeasti kiinnostunut
Sängyssä ajattelee vain omaa nautintoa, ei edes välitä nautinto minä, ei ikinä kysy vaikka yritän itse ohjailla ja pyytää tekemään jotakin mikä tuntuu itselle hyvältä.
Laukeaa ja kääntää kylkeä. Selkeästi kiinnostunut minusta vain seksin takia. Tai mistä muusta sen huomaa että miestä kiinnostaa vain seksi?
Viestitellään kyllä päivittäin, mutta ei hän kyllä ikinä kysele elämästäni tarkemmin. Vastaa kyllä tästäkin lähes heti jos vastaan hänen eilisillan viestinsä tms.
Kertokaa kolme asiaa, josta tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut naisesta aidosti.
Kommentit (9)
Mies kuuntelee sinua, hän haluaa miellyttää sinua sängyssä ja hän haluaa jakaa elämänsä kanssasi.
Juu, kyllä hän toisaalta kyselee livessä jotain omasta elämästäni kun. Viimeksi seksin jälkeen kun pyysin että piirtäisi selkääni tms niin hetken piirteli ja heti pyysi et mun vuoro. Siis en millään tapaa koe olevani kuin prinsessa hänen kanssaan. Olisi kiva kokea näin kuitenkin edes alussa. Pöh. En arvosta itseeni kyllä lainkaan kun vaan jatkan vaikka aina jää paska fiilis.
Vierailija kirjoitti:
on kiinnostunut mitä sinulle kuuluu, kyselee asioitasi ja haluaa jutella kanssasi.
ottaa huomioon sinua teoissa ja sanoissa, ennen kaikkea toiminnassaan.
On lempeä ja ymmärtäväinen sua kohtaan, ei syyttele ei etsi vikoja vaan olemisenne ja keskustelunne pyrkivät hyvään ja rakentavaan, riitojenkin kautta joskus.
Tämä. Kun ihminen välittää toisesta, olipa mies tai nainen.
Minun mies toimii juuri noin, ottaa minut ja lapset huomioon, hellii minua, sanoissa ja teoissa. On lempeä, ymmärtäväinen ja arvostaa minua. Voimakastahtoinen ja haluaa päättää asioista mutta myös rakastava ja vastuunottaja, häneen voi luottaa. Ja mukava, lämminsydäminen perhettään kohtaan. Ei halveksu koskaan minua, ja hellii. Hyvä isä.
Älä ap tyydy huonoon mieheen tai mieheen joka ei rakasta sinua. Rakastava ihminen tekee sinulle hyvää, hän ei aiheuta sinulle ahdistusta, ylsinäisyyden kokemuksia, hänen seurassaan koet itsesi arvostetuksi, rakastetuksi ja hyväksi. Siinä on turvallisuutta ja vetovoimaa samaan aikaan.
Tulipa tosiaan ahdistava olo. Virheeni oli toki että menin harrastamaan tämän kanssa heti baarin jälkeen seksiä..Oli muuten ensimmäinen kerta elämässäni. Mies toki ajatteli heti että olen helppo ja haluaakin nyt vain seksiä.
Sano ap suoraan miehelle, että hän on eroottisesti laiska ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä hän toisaalta kyselee livessä jotain omasta elämästäni kun. Viimeksi seksin jälkeen kun pyysin että piirtäisi selkääni tms niin hetken piirteli ja heti pyysi et mun vuoro. Siis en millään tapaa koe olevani kuin prinsessa hänen kanssaan. Olisi kiva kokea näin kuitenkin edes alussa. Pöh. En arvosta itseeni kyllä lainkaan kun vaan jatkan vaikka aina jää paska fiilis.
Mikä saa sut jatkamaan. Jos tosiaan kääntää seksin jälkeen selän, kuulostaa luotaantyöntävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut jatkamaan. Jos tosiaan kääntää seksin jälkeen selän, kuulostaa luotaantyöntävältä.
Ehkä testaan kerran vielä että tapaan hänet kerran ilman seksiä. Jos ei kuulu perään niin tietää mitä hän haki.
on kiinnostunut mitä sinulle kuuluu, kyselee asioitasi ja haluaa jutella kanssasi.
ottaa huomioon sinua teoissa ja sanoissa, ennen kaikkea toiminnassaan.
On lempeä ja ymmärtäväinen sua kohtaan, ei syyttele ei etsi vikoja vaan olemisenne ja keskustelunne pyrkivät hyvään ja rakentavaan, riitojenkin kautta joskus.