Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täistä kyselisin...

19.04.2006 |

Tytön hoidossa epäillään olevan moisia iljetyksiä liikenteessä. Mitään oireita ei meillä aikuisilla ole ollut, mutta toki täishampoolla ajateltiin koko perhe käydä läpi. Miten totaalinen pesuoperaatio täällä kotona tulisi suorittaa: petivaatteet, täkit jne...

Pienin tyttö (6kk) on raapinut päätänsä ja korviaan ihan ruvelle asti (ei kylläkään enää), lisäksi yhtenä päivänä päänahkaan ilmestyi pieniä punaisia pilkkuja, lisäksi näppyä oli niskassa ja korvien takana. Voiko täit aiheuttaa ihottumaa? Kortisonilla näpyt katosi. Mitään ei kyllä silmällä erota. Enkä kyllä osannut kutinan johtuvan täistä???

Enpä olisi uskonut puhtausintoilijana joutuvani tällaisen ongelman eteen!

Onko täishampoo ätkyä ainetta hiuksille? Itsellä vaalennetut, pitkät hiukset ja hirvittää, jos hiukset ovat pesun jälkeen ihan vanussa.

Kokemuksista kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hepulla on ollut kerran ja tartutti ne minunkin päähäni kun tuli meidän viereen yöllä nukkumaan. Kaljupäisemmät eli isi ja silloin 6 kk sisko säilyivät ilman.

Täishamppoopullossa oli kielto alle 2-vuotiaille!

Pojan hiukset ajelimme siiliksi sillä en saanut täin munia irti millään. Onneksi oli kevät - ja poika. Omat hiukseni pesin ainakin viiteen kertaan täishamppoolla ja kampasin tiheällä kammalla mutta munien irtisaaminen oli tosi työlästä. Nyt olen löytänyt täihoitoaineen jolla munienkin pitäisi irrota. Käsittelyt pitää uusia 10 p - 2 vkon kuluttua, jos munia olisi jäänytkin eloon.

Minä huomasin täit pojan päässä ihan vahingossa kun sivelin hänen hiuksiaan. Vaaleassa tukassa mustat liikkuvat pisteet, kääk!

Pesin kaikki vuodevaatteet, vaatteet, takit, hatut jne. Open mukaan lomien jälkeen on täiriski ja nyt sumuttelen estoaineella pipot ym säännöllisin väliajoin.

Täillä ei ole mitään tekemistä siisteyden kanssa!

Vierailija
2/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut puhtausintoilijana joutuvani tällaisen ongelman eteen!

Täit ei johdu likasuudesta!

Mutta jos teillä ei niitä vielä oo ni mun mielestä ei kannata hötkyillä ja alkaa ainakaa täishampoota käyttämää...Pieniä vaaleenharmaita " pilkkuja" ku näkyy hiuspohjassa ja kutisee ni se on sit sitä...Inhottava ja ällöttävä juttu mut tosiaan likasuuden kanssa asialla ei oo mitää tekemistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä vain varmuuden vuoksi. On nimittäin aika tujua ainetta. Jos et itse osaa sanoa onko lasten päissä täitä vai ei, ainakin vauvan suostuisi kai neuvolan terkkakin tarkastamaan.

Jos täitä on on kaikki kodin tekstiilit käytettävä koneessa tai saunassa.