Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäselvä mies ja nyt jotain apua tähän ongelmaan

suotaahuopaa
06.03.2018 |

Elikkä lyhennettynä kaikki:
Olen eronnut pitkästä suhteestani yli kaksi kuukautta sitten, koko eron jälkeisen ajan olen ollut yksin, ehkä jopa vähän masentunut, en nukkunut tai syönyt.
Sitten yksi kaunis ilta sain viestiä mieheltä, joka on ex:äni tuttu, ja hän oli huomannut ettemme ole enää yhdessä. Aloimme viestitellä, kunnes ex laittoi lusikkansa soppaan ja ilmoitti meille molemmille ettei hän pidä meidän yhteydenpidostamme, ja haluaa sen loppuvan. Kuitenkaan hänen mielipiteensä ei voinut vähempää kiinnostaa, joten juttua jatkettiin. Vaihdettiin numeroita ja soiteltiin pitkiä puheluita.
Joka päivä viestiteltiin, ja mies ilmoitti jo olevansa kiinnostunut erittäin paljon, olin käymässä hänen luonaan ja oli todella luontevaa edelleen keskustella sekä olla toisen kanssa. Vaihdettiin pusuja ja nukuttiin vierekkäin.
Viestittely jatkui kokoaikaisesti ja itsekkin annoin ymmärtää että vähän jotain kiinnostusta, mutten kuitenkaan halua nyt suin päin hypätä mihinkään.
Menin uudestaan kyläilemässä, ja no mentiin ns. loppuun asti. Seuraavana aamuna hän vielä pusutteli ennen lähtöäni. Laittoi muutaman viestin ja sitten se tapahtui, täysi hiljentyminen, kysyessäni jotain sain vain yksi sanaisia lauseita, mitä hel***tiä ? Siis kaikkien näiden viestien jälkeen hänen kuuluisi nyt entistä enemmän pitää yhteyttä.
Olen toki itse sekaisin, päätin eron jälkeen että olen aivan yksin ja tutustun itseeni uudestaan, tuntui että suhteen aikana kadotin itseni, nyt kuitenkin kuin tyhjästä ilmestyi hän ja pää meinaa seota.
Hänen kanssaan kaikki oli niin luontevaa, me pystyimme keskustelemaan kaikesta ja jokainen kosketus tuntui kuin pieneltä sähköiskulta jos sen näin voi muotoilla.
Nyt kysymykseen : mitä tämä tarkoittaa? Mitä voin vielä tehdä? Ja kun en haluaisi lähetellä viestejä tai soittaa, koska tällä hetkellä tuntuu ettei häntä oikeasti kiinnosta.
Lisäys, ehdotti matkaa jo tulevaisuuteen. Ja on tosiaan moneen kertaan kertonut minun merkinneen hänelle paljon sekä on esitellyt ystävilleen/ ystävälleen minun kuvaani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole enää kiinnostunut. Ja kaikki jotka pelaa jotain tollasta peliä on typeriä kakaroita, hyvä että pääsit siitä. Jos se viestittää mitään enää ikinä, sano sori mua ei kiinnosta. Kunnon mies pitäis susta huolta. Sellanen tulee vielä.

Vierailija
2/2 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä pääsi kaverin liukkaille. Et voi tehdä muuta kun unohtaa ne kaverukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla