Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti hienoa muistamista (esim. synttareina tms) kaupan kakku? Eihan siina ole nahty mitaan vaivaa? Suomalainen nainen on kyl vahaan tyytyvainen, taytyy nain ulkomammana

Vierailija
19.04.2006 |

todeta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipomoiden kakuista kuin kotonatehdyistä. Mutta onhan se tietysti " ahkeran emännän" merkki että leipoo kakkunsa itse. Mutta useinkaan se ei kyllä sitä tarkoita että ne olisivat hyviä saatikka kauniita! Pakastekakkuja en vieraille tarjoaisi.

Vierailija
2/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuisin ikihyviksi, jos saisin kakun esimerkiksi Mestari Aleniukselta tai Tampereella vastaavasti Mestari Branderilta. Ja Lohjalla vasta upea kakkuleipuri onkin. Huoltoasemalta ostettu kukkakimppu ei ehkä ole ihanaa muistamista, mutta huippufloristilla teetetty on. Ihan sama koskee kakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä parempi jos sen kakun sitten saa syödä ilman, että tarvii syöttää tai pitää sylissä samaan aikaan vähintään yhtä lapsista.

Kun on tyytyväinen vähäänkin välttyy turhilta pettymyksiltä.

Vierailija
4/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mauton johonkin synttäreille. Kyllä jokaisen täytyy osata itse tehdä kakkunsa. Jos eivät osaa niin teettäsisivät jossain, mut tavallisen kaupan tiskiltä ostettu kakku on kamala.

Vierailija
5/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisi sen hankkimiseen vähän panostaa.

Vierailija
6/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten samaa mieltä kanssasi, Stolpet ja muut tekee kyllä sellaista jälkeä että oksat pois!

Ihastuisin ikihyviksi, jos saisin kakun esimerkiksi Mestari Aleniukselta tai Tampereella vastaavasti Mestari Branderilta. Ja Lohjalla vasta upea kakkuleipuri onkin. Huoltoasemalta ostettu kukkakimppu ei ehkä ole ihanaa muistamista, mutta huippufloristilla teetetty on. Ihan sama koskee kakkuja.

Vierailija
7/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä ne iänikuiset banaani, mansikka, kermavaahtokakut joita aina

tarjoillaan synttäreillä ym.

Vierailija
8/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ällöjä ne iänikuiset banaani, mansikka, kermavaahtokakut joita aina

tarjoillaan synttäreillä ym.

Kostutukset on mitä on ja väliin on lätätty bonan marjasosetta, voi huokaus.

Vierailija
9/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on loistava kokki, MUTTA kakkua hän ei osaa leipoa. Tietysti arvostan sen yrittämistä, mutta onneksi olen muutaman vuoden erittäin hienovaraisen vihjailun jälkeen saanut aikaan sen, että hän käy ostamassa kakun leipomosta...

Vierailija
10/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan taida itse kakkuja leipoa (eikä paljon muutakaan), vaan kyllä kaikki leivonnaiset yleensä haetaan lähileipomosta ja herkullista on.

Toinen ulkomamma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän