Kannattaako sekaantua, mieli tekis:)
Mies jätti minut ( ja lapset) yllättäen yhden nuoren typykän takia. Tää typykkä on ns. kiertopalkinto jolla nyt ollut vipinää muidenkin miesten kanssa samaan aikaan kun on seurustellut mieheni kanssa. Sanon mieheni siks koska avioliitto ei ole vielä selvä.
Kommentit (9)
Miehesi elää nyt omaa elämäänsä. Älä puutu siihen. Eiköhän hän itse osaa tehdä valintansa ja huonoista oppia.
Sä oot ihan fiksu nainen, mutta ehkä me ei kuitenkaan sovita toisillemme. Ollaan kuitenkin ihan eri luontosia ja tykätään tehdä vapaa-ajalla eri asioita. Mulla on ehkä enemmän haussa sellainen uskollinen aviopuoliso, mielellään loppuelämäksi. Ilman että kumpikaan pettää. Sopuisa ja normaali perhe-elämä.
Älä kerro. Vaatii tuhat ja yksi yötä, että löydät uuden miehen kapakasta. Helpompi on jäädä odottamaan, että vanha mies palaa kotiin häntä koipien välissä.
Toisaalta, mutta se ei ole välttämättä kannattavaa, jos toinen ei halua sitoutua vaan haluaa viettää elämänsä eri tavalla. Turha ihmistä on lähteä muuttamaan tai pyrkiä sellaiseen.
Tätä vanhaa mä en ottaisi takaisin vaikka 27v yhdessä oltiinkin.
Siinä taitaa jäädä miehelläsi luu vetävän käteen
Siis kannattaako mun vihjaista millään tavalla miehelle tästä.