Nainen haluaisitko olla mies?
Rehellinen vastaus ja mielellään myöntävä sellainen.
Kommentit (54)
Outo kysymys.
Olisi kauhean köyhää ja tylsää olla mies.
Miesten käsityskyky on suppea.
Naisella on tarkemmat aistit, muuten. Nainen erottaa värejä ja tuoksuja tarkemmin kuin mies. En haluaisi että naamassani kasvaa karvaa enkä lihamöykkyjä jalkojeni väliin.
Paljon muitakin syitä on, nämä tulee ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin. En ole naiseudessa mitenkään kauhean kovasti kiinni, ja saisihan sillä paljon ihan ilmaista uskottavuutta. Lisäksi löytäisin hyvin nopeasti ja helposti hyvän kumppanin, kun niistä miehistä jotka ymmärtävät juuri sellaisia asioita joita minä ymmärrän on huutava pula ja kova kysyntä.
Tätä ei kirjoittanut nainen.
No kun nyt sanoit, niin onhan tuo totta. Olen oikeastaan musu. Mutta kun kukaan ei tätä tiedä, kaikki luulevat minun olevan nainen, minua on syntymästä asti kohdeltu kuin tyttöä/naista, näytän aivan naiselta ja mulla on kaikki naisen osat hyvin toimivina niin hyvin harvoin mainitsen tuota erottelua kellekään.
Jep. Voisi kusta seisaaltaan ja käytännössä koko maailma olisi pisuaari. Ei koskaan tarvitsisi istua lentokoneessa yksin matkustavan lapsen vieressä. Ehkäisy olisi helppoa ja huoletonta. Voisi joskus mokata töissä ilman että siitä tulisi helvetillinen haloo. Saisi kohtuutonta gloriaa kun joskus tekisi vähän kotitöitä. Ja monesta muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi suurin painajaiseni jos huomaisin yhtäkkiä, että minulla olisi munat.
Taitaa olla huono mielikuvitus jos tuo on pahin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi.
Haluaisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Voisi kusta seisaaltaan ja käytännössä koko maailma olisi pisuaari. Ei koskaan tarvitsisi istua lentokoneessa yksin matkustavan lapsen vieressä. Ehkäisy olisi helppoa ja huoletonta. Voisi joskus mokata töissä ilman että siitä tulisi helvetillinen haloo. Saisi kohtuutonta gloriaa kun joskus tekisi vähän kotitöitä. Ja monesta muusta syystä.
En suostu koskaan istumaan lapsen vieressä, vaikka olen nainen. Jos lapsi olisi vieressäni, hakkaisin sen lapsen sairaalakuntoon. Vihaan ja halveksin lapsia. Tämä viestini tietysti poistetaan. Lastenhyysääjä-modejen on niin vaikea hyväksyä sitä, että monet inhoavat lapsia enemmän kuin mitään muuta.
Jos poistetaan niin ihan perusteltua, eikä johdu kannastasi vaan tuosta väkivaltafantasiasta. Jos sinulle on tärkeää ilmaista tätä vihaasi palstalla niin ehkä tavoilla jotka kuuluu aiheesta riippumatta hyväksyttävän ilmaisun piiriin?
En, mut oon aina fantasioinu siitä että mulla olisi penis :D
Vierailija kirjoitti:
Olisihan elämä huomattavasti helpompaa jos olisin mies. Ei olisi todellista vastuuta mistään, minua arvostettaisiin itseni ja saavutusteni perusteella, ei pelkästään ulkonäköni. Saisin tehdä omat valintani niin että ne hyväksyttäisiin, esimerkiksi sinkkuus ja lapsettomuus on miehille sellaisia valintoja joista ei arvostella. Koskaan en tulisi olemaan sellaisen tilanteen edessä et joutuisin abortoimaan sikiön sisältäni, koska se ei ole fyysisesti mahdollista. Myös sikailu sallittaisiin, ja olisi ok nussia vaikka jokaista vastaantulevaa ihmistä.
Kyllä, olisin mieluummin mies. Se olisi helpompaa. N26
Ap vastailee itselleen😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en.
Tosiasiassa miehet haaveilevat että saisivat olla naisia.
Edes pukeutua naiseksi.
Naisvartalo on kaunis. Mies ei niinkään. Tämä on myönnettävä, vaikka olen heteronainen.
Miehet kadehtivat naisen kykyä muuntautua. Ja tietenkin rintoja.
En tiedä kaikista miehistä, mutta minä ainakin haluaisin olla nainen. Tai edes pukeutua naiseksi. Ei minua miehenä eläminen sinällään häiritse, että itkisin itseni uneen, että olisin syntynyt väärään kehoon. Mutta jos saisin jonkin ihmelaitteen avulla valita sukupuoleni, olisin mieluummin nainen. Pienehkö, hoikka kaunis nainen. Saisin käyttää joka päivä kauniita ja naisellisia vaatteita. Lyhyitä hameita, korkkareita, sukkiksia yms. Meikata. Kaikki naisten kiehtovat jutut. Miehet ovat visuaalisesti aika harmaata kamaa.
Elämä naisena on vapaampaa, ei niin muottiin pakotettua. Jopa seksi on naisille vapaampaa. Niin soolona tai vaikkapa lesbosuhteena.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en.
Edes pukeutua naiseksi.
Naisvartalo on kaunis. Mies ei niinkään. Tämä on myönnettävä, vaikka olen heteronainen.
Miehet kadehtivat naisen kykyä muuntautua. Ja tietenkin rintoja.
Heh. Näin miehenä olisi tosiaan hienoa saada olla (kuin jossain sadussa) vuorokausi naisen vartalossa. Ottaisin töistä vapaata ja lojuisin koko vuorokauden sängyssä itseäni räpläten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en.
Edes pukeutua naiseksi.
Miehet kadehtivat naisen kykyä muuntautua. Ja tietenkin rintoja.Heh. Näin miehenä olisi tosiaan hienoa saada olla (kuin jossain sadussa) vuorokausi naisen vartalossa. Ottaisin töistä vapaata ja lojuisin koko vuorokauden sängyssä itseäni räpläten!
Mäkin olen monesti toivonut että miehet voisi tehdä noin. Olisivat niin paljon parempia sängyssä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En, kyllä naisena on paljon helpompi olla. Kokeilla toki voisin.
Mistä tiedät? Oletko kokeillut? Tuskin voit ajatella asiasta objektiivisesti. Jokainen on yksilö ja stereotypiat ovat vain stereotypioita.
:D