Nainen haluaisitko olla mies?
Rehellinen vastaus ja mielellään myöntävä sellainen.
Kommentit (54)
En olisi. Naisena on oikeasti helpompaa ainakin suomessa, ainakin jos on naisellisen nainen. Eikä minun ole koskaan tarvinnut olla huolissaan että saanko seksiä tai onko penis liian pieni, tämä varmaan iso huoli monilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
Taidat narrata.
Vierailija kirjoitti:
En olisi. Naisena on oikeasti helpompaa ainakin suomessa, ainakin jos on naisellisen nainen. Eikä minun ole koskaan tarvinnut olla huolissaan että saanko seksiä tai onko penis liian pieni, tämä varmaan iso huoli monilla miehillä.
Onko koolla sinulle noin paljon väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt unta että minulla oli penis. :D Ihan innoissani koitin sitä koskea mutta lerpahti samantien kuin ilmapallo josta lähti ilmat pihalle. Mistähän tämäkin kertoo.
Vaimolla on samanlainen maaginen kosketus. Tarttuu penikseen kuin m*stalainen lapioon.
Eli ei tartu.ikävä juttu.
En.
Palkan vuoksi kyllä, koska vaatimattomalla koulutuksella tehdystä vähäisestä ja virheellisestä työstä maksetaan koomisia summia.
Miehenä homehduttaisin taloja ja väsäisin metroja.
Miksi naisille on niin vaikea myöntää, että he haluaisivat olla miehiä?
Peniskateus on ihan normi juttu. Ei sitä tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Peniskateus on ihan normi juttu. Ei sitä tarvitse hävetä.
n
Tää oli hauska :D
Mutta joo, ei herran nimessä en ikipäivänä haluaisi olla mies! Ei minulle naisena oleminen ole mitenkään tärkeää, lähinnä olen vain minä. En ota paineita siitä mitä nainen "saa" tehdä ja miltä naisen "pitää" näyttää jne, mutta rakastan olla juuri minä.
Jos suoraan sanon tuntisin solvaavani itseäni jos toivoisin olevani mies! Minulla on hyvä itsetunto, ei tarvetta aliarvioida ja mollata itseäni. Olisi kauheaa jos mieheksi muuttuminen olisi mahdollista. Tappaisin itseni. Se on varma.
En todellakaan. Olen oikein tyytyväinen siihen, että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
En tietenkään. Mahdoton ajatus.
On varmaan vastenmielistä, että vehkeet roikkuu kehon ulkopuolella. Istuminen näyttää olevan hankalaa. Muuta en halua edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin. En ole naiseudessa mitenkään kauhean kovasti kiinni, ja saisihan sillä paljon ihan ilmaista uskottavuutta. Lisäksi löytäisin hyvin nopeasti ja helposti hyvän kumppanin, kun niistä miehistä jotka ymmärtävät juuri sellaisia asioita joita minä ymmärrän on huutava pula ja kova kysyntä.
Tätä ei kirjoittanut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
En tietenkään. Mahdoton ajatus.
On varmaan vastenmielistä, että vehkeet roikkuu kehon ulkopuolella. Istuminen näyttää olevan hankalaa. Muuta en halua edes kuvitella.
Ei ole lainkaan vastenmielistä. Istuminen on helppoa kunhan muistaa levittää vähän jalkoja irti toisistaan
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen oikein tyytyväinen siihen, että olen nainen.
Asteikolla 1-10 kuinka rehellinen olit vastauksessasi?
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi.
ap kommentoimassa
Mikä mahtaa olla oikea asiasi?
Kateus?
Hyi, en.
Tosiasiassa miehet haaveilevat että saisivat olla naisia.
Edes pukeutua naiseksi.
Naisvartalo on kaunis. Mies ei niinkään. Tämä on myönnettävä, vaikka olen heteronainen.
Miehet kadehtivat naisen kykyä muuntautua. Ja tietenkin rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en.
Tosiasiassa miehet haaveilevat että saisivat olla naisia.
Edes pukeutua naiseksi.
Naisvartalo on kaunis. Mies ei niinkään. Tämä on myönnettävä, vaikka olen heteronainen.
Miehet kadehtivat naisen kykyä muuntautua. Ja tietenkin rintoja.
Ei välttämättä kaikki miehet
Vierailija kirjoitti:
Olisi suurin painajaiseni jos huomaisin yhtäkkiä, että minulla olisi munat.
Minulle taas puolestaan olisi suurin kiihoke, jos naiselta löytyisikin pippeli.
-Heteromies
Ja muutenkin olisin miehenä luonteellani ja käytökselläni todella pidetty. Nytkin olen, mutta miehenä tuo on ihan eri luokan buusti kun siihen yhdistyy se arvostus ja kunnioitus.