Nainen haluaisitko olla mies?
Rehellinen vastaus ja mielellään myöntävä sellainen.
Kommentit (54)
Olisihan elämä huomattavasti helpompaa jos olisin mies. Ei olisi todellista vastuuta mistään, minua arvostettaisiin itseni ja saavutusteni perusteella, ei pelkästään ulkonäköni. Saisin tehdä omat valintani niin että ne hyväksyttäisiin, esimerkiksi sinkkuus ja lapsettomuus on miehille sellaisia valintoja joista ei arvostella. Koskaan en tulisi olemaan sellaisen tilanteen edessä et joutuisin abortoimaan sikiön sisältäni, koska se ei ole fyysisesti mahdollista. Myös sikailu sallittaisiin, ja olisi ok nussia vaikka jokaista vastaantulevaa ihmistä.
Kyllä, olisin mieluummin mies. Se olisi helpompaa. N26
En. Ihan tiedoksesi, Freudin teoriat on osoitettu vääriksi jo aika päivää sitten.
N30
Vierailija kirjoitti:
Olisihan elämä huomattavasti helpompaa jos olisin mies. Ei olisi todellista vastuuta mistään, minua arvostettaisiin itseni ja saavutusteni perusteella, ei pelkästään ulkonäköni. Saisin tehdä omat valintani niin että ne hyväksyttäisiin, esimerkiksi sinkkuus ja lapsettomuus on miehille sellaisia valintoja joista ei arvostella. Koskaan en tulisi olemaan sellaisen tilanteen edessä et joutuisin abortoimaan sikiön sisältäni, koska se ei ole fyysisesti mahdollista. Myös sikailu sallittaisiin, ja olisi ok nussia vaikka jokaista vastaantulevaa ihmistä.
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Arvostan.
Jos voisi olla vaan välillä mies. Koko ajan en jaksaisi, kävisi ahdistavaksi. Mutta ehdottomasti haluaisin kokeilla.
Seisaalta pissaaminen on ainoa syy miksi voisin olla mies.
Olisi suurin painajaiseni jos huomaisin yhtäkkiä, että minulla olisi munat.
Olen nähnyt unta että minulla oli penis. :D Ihan innoissani koitin sitä koskea mutta lerpahti samantien kuin ilmapallo josta lähti ilmat pihalle. Mistähän tämäkin kertoo.
Haluaisinko olla peniksen vietävissä oleva sika? En.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinko olla peniksen vietävissä oleva sika? En.
hmm kiitos rehellisestä vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt unta että minulla oli penis. :D Ihan innoissani koitin sitä koskea mutta lerpahti samantien kuin ilmapallo josta lähti ilmat pihalle. Mistähän tämäkin kertoo.
Me miehet kutsumme sitä suorituspaineeksi
En tiedä mikä aloittajan agenda on tai muiden kommentoijien, mutta olen kyllä hyvinkin utelias asian suhteen. Tosin haluaisin olla suht komea tai siisti mies, koska jotkut miehet näyttävät ihan gorilloilta ja tuollaista muodonmuutosta en varmaan tällä päällä sulattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Et saisi vuokra-asuntoa. Et pääsisi kiintiönaisena isopalkkaisiin virkoihin ja olisit koko ajan epäiltynä seksuaalirikoksista, niin ettet uskaltaisi puhua lapsille tai mennnä kaksistaan naisen kanssa hissiin. Riskisi joutua väkivaltarikoksen uhriksi moninkertaistuisi. Ja jos sota syttyy, joutuisit rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Seisaalta pissaaminen on ainoa syy miksi voisin olla mies.
No onhan sekin varteenotettava syy ;)
Haluaisin kokeilla, jos siis voisin olla oikeasti miesversio itsestäni enkä transu. Luulen että on helpompi olla erikoinen mies kuin erikoinen nainen (kunhan ei ole naisellinen mies).
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on samanlainen maaginen kosketus. Tarttuu penikseen kuin m*stalainen lapioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saisi vuokra-asuntoa. Et pääsisi kiintiönaisena isopalkkaisiin virkoihin ja olisit koko ajan epäiltynä seksuaalirikoksista, niin ettet uskaltaisi puhua lapsille tai mennnä kaksistaan naisen kanssa hissiin. Riskisi joutua väkivaltarikoksen uhriksi moninkertaistuisi. Ja jos sota syttyy, joutuisit rintamalle.
Hyvin kiteytit miehenä elämisen nyky Suomessa
En, kyllä naisena on paljon helpompi olla. Kokeilla toki voisin.
Haluaisin. En ole naiseudessa mitenkään kauhean kovasti kiinni, ja saisihan sillä paljon ihan ilmaista uskottavuutta. Lisäksi löytäisin hyvin nopeasti ja helposti hyvän kumppanin, kun niistä miehistä jotka ymmärtävät juuri sellaisia asioita joita minä ymmärrän on huutava pula ja kova kysyntä.
Naisia paikalla?