Hiusmalliaika peruuntui
Siis voiko noi noin vaan perua ajan? Olin ensimmäisenä kysymässä aikaa sillon kun näitä varattiin ja nyt vaan peruttiin eikä kuulemma korvaavaa aikaa ole. Tiedän että joo se on ilmaista itselle mutta vituttaa kun vaihtoi kaikki vuorot ja muut ja sitten vaan perutaan. Mäkin olen kuitenkin asiakas?
Kommentit (10)
Kyllähän ne voi, mutta kyllä mun mielestä olis kohteliasta korvata aika eikä vaan sanoa että "sori et pääse". Kuitenkin olet potentiaalinen asiakas ja firman maineesta kiirii kyllä eteenpäin tällaset jutut jos asiakaspalvelu on paskaa...
Erittäin huonoa asiakaspalvelua. En käyttäisi ko. kampaamon/ kampaajan palveluja enää. Laittaisin myös tulikivenkatkuisen, julkisen palautteen. Näin ei vaan toimita!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huonoa asiakaspalvelua. En käyttäisi ko. kampaamon/ kampaajan palveluja enää. Laittaisin myös tulikivenkatkuisen, julkisen palautteen. Näin ei vaan toimita!
Mitä ihmeen asiakaspalvelua? Ettekö tajua, ettei malli ole minkään arvoinen. Hän tulee paikalle, kun on luvannut, mutta kampaamo voi täysin mielivaltaisesti perua tai muuttaa asioita. Malli saa sen, mitä hänelle tehdään. Jos tehdään. Miten joku voi suhtautua itseensä asiakkaana, jos on hiusmalli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen asiakaspalvelua? Ettekö tajua, ettei malli ole minkään arvoinen. Hän tulee paikalle, kun on luvannut, mutta kampaamo voi täysin mielivaltaisesti perua tai muuttaa asioita. Malli saa sen, mitä hänelle tehdään. Jos tehdään. Miten joku voi suhtautua itseensä asiakkaana, jos on hiusmalli!
En välttämättä tarkoittanut asiakkaana juuri silloin, vaan esim. kys. lafkan tuotteiden asiakkaana. Ei kyllä kiinnosta niihin enää ikinä sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä tule käyttämäänkään, enkä merkin tuotteita. Ei mua kiinnosta mesota somessa, mutta tekisi mieli laittaa joku vastaus. Menin vaan niin hämilleni etten osannut sanoa mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voisi mielivaltaisesti perua asioita..? Jos toinen on kuitenkin siirtänyt menojaan jne., niin kyllä mun mielestä olisi ihan kohteliasta edes yrittää saada toinen aika. On kyseessä kuitenkin ihminen eikä mikään irtopää.
Aika jännä, myös mun kaverilta peruttiin just aika. Kuulemma sairastapaus. Häneltä oli aiemmin kysytty vaihtaisiko aikaa mutta ei sopinut se ehdotettu, nyt sitten peruivat alkuperäisen... jännä.
Mulle käynyt monesti noin. Niitä ei vaan kiinnosta