Oletko kateellinen Nanna Karalahdelle?
Hän on kaunis ja hyväkroppainen, hieno luksus koti, miehensä on kuuluisa jääkiekkoilija, suloinen lapsi ja toinen tulossa, pian omistaa Oman liikuntapäiväkodin. Meneekö teillä yhtä hyvin????
Kommentit (33)
Täytyy olla pahasti sekaisin jos lisääntyy Kuralahden kanssa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä minua säälittää Nanna. Kohta 2 lasta kainalossa ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Parhaat vuotensa tuhlaa Jereen... sitten etsii isäpuolta lapsilleen...
Hän saa hyviä korvauksia "vuotensa tuhlaamisesta" ja isäpuolikin varmaan salamannopeasti ilmestyisi. Vai onko avioehto?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis ja hyväkroppainen, hieno luksus koti, miehensä on kuuluisa jääkiekkoilija, suloinen lapsi ja toinen tulossa, pian omistaa Oman liikuntapäiväkodin. Meneekö teillä yhtä hyvin????
Enemmänkin säälittää, itse en kestäisi Jereä hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä minua säälittää Nanna. Kohta 2 lasta kainalossa ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Parhaat vuotensa tuhlaa Jereen... sitten etsii isäpuolta lapsilleen...
Hän saa hyviä korvauksia "vuotensa tuhlaamisesta" ja isäpuolikin varmaan salamannopeasti ilmestyisi. Vai onko avioehto?
Tuskin Jerellä on paljoa jaettavaksi. Elareitakin tuntuu olevan vaikea kiskoa muiden exien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet kaiketi Karalahdella olevan rahaa?
Sehän on ihan peeaa
Vierailija kirjoitti:
Paremmin menee kuin Nannalla ikinä. En ole Jeren vaimo.
Pulveripäissään tehtyjä lapsia vai sitä hiivasienihuulipunaa? Kumpaa kadehtis enemmän 🤔 ai niin sillähän on kadehdittava kaveripiiri; väkivaltainen rattijuoppo joka maksattaa velkansa äidillään. Semmosia en tunne.
Vierailija kirjoitti:
No enpä taida olla. Nuori hömppänä nainen joka retkahtaa (ex)-narkomaaniin, tykkää julkisuudesta ja tekee rahaa ulkonäöllään, koulutuksena jotain liiketalouden opintoja (merkonomi?). Hieman ihmetyttää millä rahalla ja millä kokemuksella lastentarhaa pykäävät. Mutta jokainen tyylillään, tuo hänen tyylinsä vaan iskee enemmän Vantaan lähiöissä kun minun ympäristössäni.
Sitä kanssa oon ihmetellyt, ketkä lastensa raaskii niille viedä hoidettavaksi? Hömppäjulkkikset?
En kadehdi. Ei ole mitään syytä kadehtia ketään, vaikken juuri mitään omistakaan.
Kaikilla äideillä on suloisia lapsia (ainakin omasta mielestään), joten ei Nannan muksu ole muita ihmeellisempi.
Kroppa? No, joo... ihan kiva.
Mies? Sen vuoksi en ainakaan kadehtisi.
Ei siksi, mikä tausta miehellä on, vaan ylipäätään siksi, ettei miehen vuoksi ketään kadehdita! Oikeesti.
Ei se mies ole kenenkään jatke, saavutus, omaisuus.
Onko se nyt siis varma, että odottaa toista lastaan?
On se nyt myöntänyt asian?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kadehdin. Ihana mies, joka hädin tuskin kykenee lausetta muodostamaan. Kauankohan viihtyy tämän mestarin kanssa tällä kertaa.
Onko kysymys esitetty tosissaan?
Vastaus kysymykseen: Ei, en ole kateellinen Nannalle. Ensinnäkään en ole kadehtivaa sorttia, mutta jos olisin, niin kadehtimani henkilöt olisivat kyllä aivan eri kaliberia. En keksi yhtään mitään kadehdittavaa tässä Nannaa tai hänen elämässään, koska koen, että minulla menee elämän joka saralla paremmin, kuin hänellä. :)
En ole kateellinen yhdellekään julkkikselle. Olisi ihan hirveetä, jos aina pitäisi miettiä julkisilla paikoilla, että jengi tunnistaa ja jos mokaa niin kaikki tietää. Meet ilman meikkiä kauppaan, niin jo on joku kännykän kanssa kuvaa ottamassa tai hokemassa ettet näytäkään samalta kuin täydessä tällingissä, photoshopin kera.
Elän mieluummin onnellisena tuntemattomana.
Kaunis, ihan yhtä hyvä vartaloinen, hyvätuloinen ja onnellisessa parisuhteessa elävä nainen 30 vuotta.