Oletko kateellinen Nanna Karalahdelle?
Hän on kaunis ja hyväkroppainen, hieno luksus koti, miehensä on kuuluisa jääkiekkoilija, suloinen lapsi ja toinen tulossa, pian omistaa Oman liikuntapäiväkodin. Meneekö teillä yhtä hyvin????
Kommentit (33)
Mammat ottaisivat reppu levällään Jeren jos saisivat. Nyt joutuvat tyytymään lähiöiden vara-jereihin.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ottaisivat reppu levällään Jeren jos saisivat. Nyt joutuvat tyytymään lähiöiden vara-jereihin.
En koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on narkki.
Miten voisin olla kateellinen kun olen lukenut Jeren edesottamuksista. Nanna tuntuu olevan hyvä ja empaattinen ihminen ja kuitenkin nyt on vain ajan kysymys milloin Jere lähtee seuraavan kaunottaren mukaan ja jättää tämänkin perheensä oman onnensa nojaan.
Minusta Nanna olisi ansainnut parempaa.
Nannalla on kyllä kadehdittava kroppa, itse en ole samaa tasoa. Joten ulkönäköä voisin kadehtiakin :)
En ole!!! Minulla on hienompi talo, koulutetumpi ja älykkäämpi mies ja muutenkin asiat paljon paremmin. Plussaa lisäksi siitä, ettei tarvitse asua Keravalla😉.
Ainoastaan kropalle. Ilman kaikkea muuta hänen elämäänsä voisin elää.
Lähinnä minua säälittää Nanna. Kohta 2 lasta kainalossa ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Parhaat vuotensa tuhlaa Jereen... sitten etsii isäpuolta lapsilleen...
Kysyisin ap sinulta, että oletko sinä kateellinen vai oletko Nanna itse?
En ikinä haluaisi tuon tyylistä elämää.
En tiedä kuka hän on, mutta sukunimestä päätellen ei tarvitse olla kateellinen.
Yleensä laitan silmät kiinni junassa välillä pasila-riihimäki matkalla Lappiin.
No enpä taida olla. Nuori hömppänä nainen joka retkahtaa (ex)-narkomaaniin, tykkää julkisuudesta ja tekee rahaa ulkonäöllään, koulutuksena jotain liiketalouden opintoja (merkonomi?). Hieman ihmetyttää millä rahalla ja millä kokemuksella lastentarhaa pykäävät. Mutta jokainen tyylillään, tuo hänen tyylinsä vaan iskee enemmän Vantaan lähiöissä kun minun ympäristössäni.
Et voi olla tosissasi. Hänhän on tekemisissä sen huumerikollisen kanssa. Ja perustaa vielä päiväkodin sen kanssa.