Ehdotin miesystävälle avointa suhdetta sillä miehet pettää kuitenkin
Tai niille vuosien varrella tulee salasuhde. Ex miehellä oli aikoinaan avioliittomme aikana salasuhde ja tiedän monia joilla on. Nykyisellä miehelläni on paljon naispuoleisia ystäviä joiden kanssa käy kahvilla. Edellinen vaimonsa ei hyväksynyt miehen naispuolisia ystäviä ja siitä aiheutui heille riitaa. Minäkään en ensin hyväksynyt, kun itsellänikään ei Ole miespuolisia kavereita. Ajattelin ratkaista ongelman niin että molemmat saa luvan kanssa tehdä mitä haluaa. Itse olen ollut uskollinen aiemmissa suhteissa ja minua on petetty. Nyt ei tarvitsisi enää miettiä onko miehen ystävät ystäviä vai salarakkaita. Ihan Sama mulle. Onhan siinä sekin hyvä puoli että saisin rakastella hyvännäköisten nuorten miesten kanssa mielinmäärin. Silloin ei harmita jos Mies viettää aikaa muitten naisten kanssa. Tässä on vaan se ongelma, että Mies ei halua avointa suhdetta vaikka perustelin että hän saisi ihan vapaasti tehdä mitä haluaa enkä Ole mustasukkainen hänestä.
Niin ja naisen pettäminen on pirullisempaa, koska naisilla on tunteet mukana pettämisessä, kun taas miehille se on vain seksiä.