Onko linssi bolognese hyvää?
Teen tämän tänään ja odotukset ovat suuret :D
Oletteko maistaneet mitn vastaavaan, oliko hyvää?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin linssilasagne oli lähes pahaa, ja olen kasvissyöjä, enkä nirso.
Voi harmi. Itse olen tehnyt linsseistä ainoastaa linssicurry kastikkeen riisin kanssa ja oli hyvää. Koitan nyt hyödyntää linssejä enemmän eri muodoissaan ja tää näytti kyllä jumalaisen hyvältä.
Noh, tulen kai tänne sit kertomaan miltä maistui :D
Njam 😻 hyvää on eikä kenenkään söpön eläimen ole tarvinnut kuolla. Tosi helppoa niin, että heittää sekaan jotain Uncle Bensin valmista kastiketta, vaikka sweet and sour linssien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Njam 😻 hyvää on eikä kenenkään söpön eläimen ole tarvinnut kuolla. Tosi helppoa niin, että heittää sekaan jotain Uncle Bensin valmista kastiketta, vaikka sweet and sour linssien kanssa.
Ei taida ihan bolognesea tulla, jos UB:n Sweet & Souria sekaan heittää.
Luulisin, että tuosta reseptistä tulee ihan syötävää ruokaa. Tosin mausteet ovat osittain hiukan itäiset, jos bolognesen makua halutaan. Mutta pasta on ohjeessa väärin valittu. Spagetti ei sovi liha- eikä kasvisbolognesen kanssa ollenkaan. Italiassa ruoan nimi on Pasta bolognese, ja pasta on lähes aina tagliatellea. Leveä nauha kantaa muruista kastiketta paljon paremmin kuin ohut spagetti.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ruoan nimi on Pasta bolognese, ja pasta on lähes aina tagliatellea. Leveä nauha kantaa muruista kastiketta paljon paremmin kuin ohut spagetti.
Just näin.
Ja vastaan ap-kysymykseen: kyllä on.
En ole kyseistä reseptiä käyttänyt, vaan säveltänyt omasta päästäni.
Myös soijamurusta tehty bolognese on erittäin hyvää.
Varmasti on.
Itse teen kasvisbolognesen muuten kuten normiversion mutta lihan tilalle paahdan munakoisosilppua. Erinomaista!
Noniin teinpä tämän ruoan tänään ja pakko sanoa että oli minun mielestäni ''pahaa''. Todella tomaattista ja mausteista. Tuntu että olisin tunkenut maustekastiketta naamaan. Lisäsin jopa herkkusieniä jos olisi pelastanut. Ei oikein mennyt alas siltikään :(
Mutta, koska en halunnut että tuo ruoka menee missään nimessä hukkaan ja kaapissa oli paprikoita ja juustoa niin laitoin paprikan sisään tota kastiketta , ja kuorrutin cheddar juustolla. Tuli muuten ihan älyttömän hyvää!! Siis maistui ihan sille kuin olisi joku jauhelihakastike siellä. Todella täyttävää ja hyvää, ihan vinkiksi vaan kasvissyöjille jos haluaa koittaa ja suosittelen lisää herkkusieniä ainakin! :)
Ap
Niin ja siis laitoin ne paprikat (keltaisia) tietty uuniin 200 astetta ja annoin olla n.20min :D
Ainakin linssilasagne oli lähes pahaa, ja olen kasvissyöjä, enkä nirso.