Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttoman kumppanin herättely on kuin suossa tarpoisi

Lelut.patterin.välissä
06.03.2018 |

Netissä on kaikenlaista tekstiä missä ihmiset kertovat mikä saa heidät haluamaan seksiä. Kaikkea laidasta laitaan, hellää herättelyä ja suuseksiä, suoraviivaista toimintaa, sexiviestejä, estottomuutta ilman painostusta, leluja, peppua, seksikkäitä vaatteita, flirttiä ja iloa. Naiset suosittelevat halujensa herättelyyn usein kotitöihin osallistumista, pidempää esileikkiä, hierontaa. Sekä miehet että naiset haluavat ennen kaikkea vaihtelua.

Taitaa olla usein kuitenkin niin, että jos kumppania haluttaa harvemmin, ei omien kokemusteni ja täältäkin lukemani perusteella tunnu lopulta olevan paljonkaan väliä mitä se toinen tekee tai ei tee. Nuo monet ja hyvätkin neuvot tepsivät kaiketi vain nille, jotka haluvat seksiä, mutta kaipaisivat siihen jotain kivaa muutosta ja piristystä.

Jos minä laitan sekstaria miehelleni, hän ärsyyntyy koska töissä on kiire eikä ole silloin sillä tuulella, Se on painostusta. Jos ehdotan suihinottoa tai seksiä silloin kun ei kiinnosta, sama homma. Ihan sama miten hyvin olen laittautunut tai en ollenkaan. Joku neuvoi että vihjaile seksistä jo aamulla niin varmaan viisari vipottaa täpöllä töistä tullessa. No ei vipota, hän on unohtanut koko asian siihen mennessä. Entäs jos vaan hellii ja pussaa ja hyväilee ja sitä kautta herättelee. Käy niin, että homma jää siihen, ei tapahdu mitään muuta vaikka kivaahan sekin on.

Lopulta sitä on kokeillut kaikki keinot ja toteaa ettei tuohon mikään pysty. Se herää kyllä aina, mutta sitten kuin herää. Voin hyvin kuvitella miten jotain miestäkin tympii kaikkea viritellä ja kokeilla ja helliä ja kotitöitä ja virittelyä, ja tulos: ei mitään.

Se on kuin suossa tarpoisi. Ja ikävintä on kai se ainakin minusta, että sitten kun sitä seksiä on, se jää tyngäksi. Ne jotka harrastavat seksiä paljon, kokeilevat enemmän ja variaatiota on enemmän. Ne jotka panevat harvoin, eivät vissiin sitä vaihteluakaan kaipaa.
Ei mulla muuta, kunhan purkauduin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh just näin. Joku mies neuvoi et ripottele vihjaavasti vaatteita eteisestä makkariin ja odota siellä. Meillä kävis niin et mies tulis sisään ja tempois vaatteet lattialta tiuskaisten ”mitä varten nää on heitelty pitkin poikin... ja mitä varte säkin siellä sängys päivällä makaat” :D

Vierailija
2/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että kotitöiden tekeminen ei ole mikään keino vielotella naista petipuuhiin. Jotkut naiset alustavat miehiään ja pakottavat miehet tekemään kotitöitä ja palkkioksi ehkä lupaavat onnetonta seksiä. Hoh-hoijaa. Minuun ei vetoa yhtään kotitöitä tekevä tossukka mies.

Hemmottele naista muulla tavaöla. Vie treffeille. Kokatkaa yhdessä illallinen, nauttikaa tilkka viiniä, se rentouttaa kireimmäbkin naisen. Käykää saunassa. Anna naiselle saunan jälkeen selkähierontaa ja no-niin vähän muutakin hierontaa. Laita makuuhuoneeseen tuoksukynttilä ja naiselle silmälaput. Anna naiselle suuseksiä niin että nainen pyytää saada kullisi sisään. Kannattaisiko kokeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sanon naisena, että kuulostaapa työläältä parisuhdeseksiltä. Mun kanssa saa ja voi harrastaa seksiä ihan muutenkin, ei todellakaan tarvitse raahata ulos syömään, saunaan ja tuoksukynttilöitä.

Naurettavaa. Jos menee noin monimutkaiseksi pelkkä yksi seksikerta niin en edes viitsisi miehenä yrittää.

Joskus tommonen ylläri ois tietty jees, vaikka merkkipäivänä.

Vierailija
4/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanoisin, että kotitöiden tekeminen ei ole mikään keino vielotella naista petipuuhiin. Jotkut naiset alustavat miehiään ja pakottavat miehet tekemään kotitöitä ja palkkioksi ehkä lupaavat onnetonta seksiä. Hoh-hoijaa. Minuun ei vetoa yhtään kotitöitä tekevä tossukka mies.

Hemmottele naista muulla tavaöla. Vie treffeille. Kokatkaa yhdessä illallinen, nauttikaa tilkka viiniä, se rentouttaa kireimmäbkin naisen. Käykää saunassa. Anna naiselle saunan jälkeen selkähierontaa ja no-niin vähän muutakin hierontaa. Laita makuuhuoneeseen tuoksukynttilä ja naiselle silmälaput. Anna naiselle suuseksiä niin että nainen pyytää saada kullisi sisään. Kannattaisiko kokeilla?

Oletko ikinä ollut haluton? (Oletko edes nainen?)

Samoin kuten ap:n tapauksessa: ei silmälaput tai tuoksukynttilät toimi jos halut 10km päässä. Ne voi toimia jos halut on 5m päässä (noin kuvainnollisesti).

Jaan ap:n turhautumisen. Itse olen mies, mutta tilanne hyvin samankaltainen.

Täällä joskus purin tuntoja ja neuvot oli just sitä imurointi ja seksipeli -tyyliä. Miten ihmeessä joku luulee että jollain kornilla seksipelillä aukeaa lukot, tai että ketään nihkeästi suhtautuvaa saa sellaista pelamaan?

Vierailija
5/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimona haluan seksiä enemmän kuin mieheni. Meillä auttoi rehellinen jutteleminen. Sanoin että parisuhde ei voi jatkua jos ei panosteta seksiin ja huomion osoittamiseen enemmän. Ei uhkailulla vaan toteamisella, koska olin itse päättänyt ettei ole mieltä aina ruikata.

Ja enemmin vaikka eroan kuin jatkan vähällä.

Mieskin heräsi ja huomasi että haluaa säilyttää parisuhteensa.

Nyt on kaikki ihan hyvin. Se vaati vaan molempien panostuksen.

Minä tulin myös vastaan, etten suutu jos kieltäytyy, mutta mies ei saa kieltäytyä 2 kertaa enempää. Sitten hoitelee minut tavalla tai toisella..

Näin pääsimme koko aikaisesta pahasta mielestä ja riitelystä😊

Vierailija
6/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfis vaimo kirjoitti:

Vaimona haluan seksiä enemmän kuin mieheni. Meillä auttoi rehellinen jutteleminen. Sanoin että parisuhde ei voi jatkua jos ei panosteta seksiin ja huomion osoittamiseen enemmän. Ei uhkailulla vaan toteamisella, koska olin itse päättänyt ettei ole mieltä aina ruikata.

Ja enemmin vaikka eroan kuin jatkan vähällä.

Mieskin heräsi ja huomasi että haluaa säilyttää parisuhteensa.

Nyt on kaikki ihan hyvin. Se vaati vaan molempien panostuksen.

Minä tulin myös vastaan, etten suutu jos kieltäytyy, mutta mies ei saa kieltäytyä 2 kertaa enempää. Sitten hoitelee minut tavalla tai toisella..

Näin pääsimme koko aikaisesta pahasta mielestä ja riitelystä😊

Nautitko siitä että mies harrastaa kanssasi seksiä velvollisuudesta ilman aitoa omaa halua?

Vierailija
7/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies kykene seksiin ilman aitoa omaa halua

Vierailija
8/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies kykene seksiin ilman aitoa omaa halua

Kykeneepäs. Kyllä muna voi seistä vaikkei psyykkisesti yhtään kiinnosta paneminen.

Vierailija
9/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuinka loukkaavaa on naisena, miksei miehenäkin tulla vuosi kymmeniä torjutuksi?

Vaikka rakastaa puolisoaan yli kaiken.

Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen että mieheni välittää minusta niin paljon että yrittää vastata haluihini.

On sitä seksiä aina ollut noin 3krt viikossa mutta minulla ainakin seksi ja rakkaus on oikeastaan sama asia.

Mies kyllä kävi lääkärissä ja kilpirauhasen vajaatoimintahan sieltä löytyi.

Itse ainakin Arvostan miestäni, että en koe sääntöäni 2 kerran kieltäytymisen jälkeen mitenkään alistamisena tai muuten velvollisuudeksi huonossa mielessä.

Koen että hän arvostaa ja rakastaa tällaisella kompromissillä. Jos ei halua mennä vieraisiin tai erota. Ja rikkoa lasten kodin.

Niin jotainhan sitä on tehtävä. Kyllä nautin silloinkin, hän tekee mitä haluaa kunhan tulen tuntemaan että rakastaa...

Vierailija
10/13 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilanne se että toista osapuolta ei kiinnosta seksi yhtään. Ei ole väliä mitä teen tai en tee. Huomionko vai en. Jos vihjailen, niin se on painostamista. Jos teen aloitteen, se on painostamista. Voisihan tuo varmasti jonkun muun kanssa haluta. Meillä ei kuitenkaan kemiat pelaa. Pikkuisen hymyilyttää tosiaan nuo neuvot, että miten piristää seksielämää. Hah. Ei täysin kuollut seksielämä piristy kuin kumppania vaihtamalla.

Vierailija
11/13 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heino homma että nymfisvaimo on saanut tilanteensa toimimaan.

Väittäisin kuitenkin, että tuossa ei ole kyse haluttomuudesta, vaan sopimuksesta. Mies on ollut valmis harrastamaan seksiä hieman useamminkin eli kolmestikin viikossa ilman että asia on ongelma.

Vastentahtoinen seksi ei sen sijaan onnistu, eikä etenkään eron uhalla. Se ajaisi kumppanin nurkkaan ja seksistä tulee hyvin nopeasti intohimotonta ja sen jälkeen ahdistavaa. Muna ei seiso tai pipari kostu, ja toisen läheisyyskin alkaa pian pelottamaan koska siihen voi liittyä seksivaade.

Meillä on seksiä säännöllisesti, joskin vähemmän ja erilaista kuin minä haluaisin. Asiasta on toki puhuttu useinkin hyvässä hengessä. Mutta voin vannoa että jos vetäisin erokortin esille, miehellä hirttäisi halut kiinni kokonaan ja seksistä tulisi hyvin nopeasti hänelle stressi ja velvollisuuspakkopullaa. On mentävä vähemmän haluavan ehdoilla.

Vierailija
12/13 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan ap:n turhautumisen. Itse olen mies, mutta tilanne hyvin samankaltainen.

Täällä joskus purin tuntoja ja neuvot oli just sitä imurointi ja seksipeli -tyyliä. Miten ihmeessä joku luulee että jollain kornilla seksipelillä aukeaa lukot, tai että ketään nihkeästi suhtautuvaa saa sellaista pelamaan?

Nimenomaan, seksipelienkin pelaaminen kuuluu ”kaivataan piristystä seksielämään”-osastoon. Ei kai tuota eroa sellainen aina ymmärrä joka ei ole tämmöisessä tilanteessa ollut.

Mutta yrittänyttä ei laiteta! Aloin viime sunnuntaina vähän flirttailla ja jotain vastakaikuakin tuli. Jatkoin rohkaistuneena vihjailua, että voin tulla pesemään sut suihkuun (ei kuulemma tarvinnut), mutta kokeilin vielä vähän viehkoitella ja hyväillen hivuttautua. Sänkyyn tuli kuitenkin kylmäkalle joka vähän etäältä taputteli mun kylkeä ja sanoi hyvää yötä.

Noh, toivottavasti saadaan täs pian molemmat purkautua muuallekin kuin tänne :S

Vierailija
13/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut.patterin.välissä kirjoitti:

Ne jotka panevat harvoin, eivät vissiin sitä vaihteluakaan kaipaa.

Juurikin näin. Oon omalta mieheltä kysynyt että mistä tykkää ja mielelläni toteutan jos toiveita on. Lähinnä ne vähät toiveet on liittynyt suihinottojuttuihin ja olen ne tehnyt mielelläni.

Toi hieronta-silmälappuhomma siitä hyvä esimerkki, että turha toivoa että se vähemmän haluava näkisi tommosta vaivaa ikinä. Ei puhettakaan että meillä isäntä kunnolla panostaisi seksiin tai ehdottais uutta kun pelkät aloitteetkin on niin harvassa.