Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lisää painoa?

Vierailija
06.03.2018 |

Olen yrittänyt ja yrittänyt lihottaa itseäni mut en vain liho. Olen ravannut ravitsemusterapeutilla, lääkäreissä ja he eivät vain usko syömiäni ruokamääriä, koska "kuka tahansa lihoisi" noilla määrillä. No minä en.

Tämä alipaino ja ihmisten ilkeät kommentit käyvät jo oikeasti mielenterveyden päälle.

Esimerkki syömisistäni eiliseltä:

Aamu: iso annos kaurapuuroa, voita ja sokeria, banaani, pähkinöitä, kahvi kermalla.

Lounas: 2x lautasellista kanapastaa, kasviksia, munkki, kahvi kermalla.

Välipala: 3 ruisleipää lisukkeineen, hedelmä.

Päivällinen: Avokado, 3 keskikokoista perunaa, lihakastiketta, salaattia.

Iltapala: 2 ruisleipää lisukkeineen, banaani, ravintolisäpirtelö, pähkinöitä.

Olen 162/36 ja 34vuotta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku imeytymishäiriö, matoja tai muu sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai sitten tosiaan valehtelet, kolmas vaihtoehto on kilpparin liiketoiminta, neljäs että syöt mutta oksennat ne pois heti sen jälkeen.

Vierailija
4/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole muuta lääkettä kuin syöt enemmän mitä kulutat.

Eli vähennä liikkumista ja syö enemmän.

Vierailija
5/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan harrasta liikuntaa, ei ole provo ja en valehtele. En vain liho. Kilppariarvot ok, mitään loisia ei ole. Kaikki ne on tutkittu. -ap

Vierailija
6/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kakut, suklaa, keksit, sipsit, pekoni, hampurilaiset, jäätelö jne?

Vierailija
7/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampparilla käyn satunnaisesti, mut ei mulla olisi varaa mättää tuollaisia herkkuja päivittäin. -ap

Vierailija
8/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut apteekista nutridrinkkejä, varmasti tossa tilanteessa lääkärit on niitä ehdottanut. Voisit juoda vaikka ruoan päälle aina yhden juoman, kertyvillä kaloreilla pitäisi jo alkaa paino nousta samalla saisi vitaamiineja ja kivennäisaineita ainakin tarpeeksi.

Vierailija
9/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin normaalilla arkisella hyötyliikunnalla paino pysyy paikoillaan tuollaisella ruokavaliolla (miinus munkki, avokado ja ravintolisäpirtelö, mutta syötkö sinäkään noita päivittäin) kun en omista autoa enkä ole istumatyössä. Kokeilisin lisätä öljyä ruokiin.

Vierailija
10/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampparilla käyn satunnaisesti, mut ei mulla olisi varaa mättää tuollaisia herkkuja päivittäin. -ap

Alat säästämään. Suklaalevy maksaa 2,10e , varmaan vähintään pari viikossa saat ostettua? Vehnäjauho ja sokeri on halpaa, siitä vaan suklaakakkuja vääntämään.

Vierailija
11/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUUSTO! Kuorrutat kaiken juustolla tästä lähtien. Jos on rahasta puute niin eikun leipäjonoon, se on rasvaisen ja lihottavan vehnähötön keskus.

Vierailija
12/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule,

Menet pizzeriaan ja tilaat kinkku-salapizzan ja mehevän puolen litran kaljan kylkeen. Sen jälkeen kahvilaan jossa otat sacherkakun siivun ja huidot kermakahvilla ja reippailla sokereilla alas. Iltapalaksi kaakaota ja koko rivi donitseja. Aamulla pyöräytät nakkeja pannulla, työnnät ne lihapiirakan väliin ja kaikki mausteet, reippaasti sinappia, teekuppiin puoli desiä sokeria ja ai vot. Mäkkärissä kerrospurilainen mansikkapirtelön kera ja isot ranskikset, ota ketsupin lisäksi majoneesia. Taskuun aina fatserin sininen suklaalevy ja toiseen taskuun jäätelötuutti, mieluiten Dajm. Olutta kannattaa heittää joka aterialla, pysyy ruokahalu ja tulee kalorioita. Jos hätä tulee, niin piparkakkuja puolen sentin sinihomejuustokuorrutteella voi syödä ympäri vuoden.

Mä syön 07 - 16 välillä vain purkin raejusstoa sekä ananasta, illalla rahkaa ja oon läski kuin elefantti.

Vierailija
13/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö eineksiä.

Vierailija
14/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä joka paikkaan niin johan lihoo.

Vierailija
15/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muuten sama tilanne, mutta lääkärissä otettu nyt testejä ja selvitellään mistä voisi johtua. Olen laihtunut tahattomasti 10kg puolessatoistavuodessa. Veikkaan, että mulla on joku sairaus taustalla. Tosin pahoinvointia (ilman oksentamista) on mulla aika paljon, mitä sulla ei tainnut olla.. Ajoittain myös ruokahaluttomuutta/ei pysty syömään kun on niin huono olo.

Onko lääkärissä selvitetty kaikki mahdollinen sun kohdalla? Myös suolen toiminta/ruoan imeytyminen, syöpä jne?

Itse vasta tuloksia odottelen, huomenna lisää tietoja tai sitten lisää kokeita.

Nainen 30v

Vierailija
16/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vittu rahkaa

Vierailija
17/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyä joka paikkaan niin johan lihoo.

Ei kai kukaan enää usko tuohon, että rasva lihottaa?

Vierailija
18/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin 20+ kg kahdessa vuodessa kun lopetin kunnon ruoan syömisen ja nyt elän pääasiassa karkilla, pähkinöillä, leivällä, hedelmillä ja puurolla. Paino nousee tasaiseen tahtiin jatkuvasti. Mun päivän syömiset:

6:00 Puuroa raejuustolla ja vadelmilla, omena, pähkinöitä, suklaata

10:00 Ruisleipä juustolla ja paprikalla, banaani, pähkinöitä

14:00 Ruisleipä juustolla ja paprikalla, 2 x porkkanaa

17:00 2 x näkkäriä juustolla, suklaata.

Lihon tällä ruokamäärällä kilon-kaksi viikossa.

Vierailija
19/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo 6 litraa kaljaa joka päivä

Vierailija
20/30 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muuten sama tilanne, mutta lääkärissä otettu nyt testejä ja selvitellään mistä voisi johtua. Olen laihtunut tahattomasti 10kg puolessatoistavuodessa. Veikkaan, että mulla on joku sairaus taustalla. Tosin pahoinvointia (ilman oksentamista) on mulla aika paljon, mitä sulla ei tainnut olla.. Ajoittain myös ruokahaluttomuutta/ei pysty syömään kun on niin huono olo.

Onko lääkärissä selvitetty kaikki mahdollinen sun kohdalla? Myös suolen toiminta/ruoan imeytyminen, syöpä jne?

Itse vasta tuloksia odottelen, huomenna lisää tietoja tai sitten lisää kokeita.

Nainen 30v

Olin siis normaalipainoinen kun laihtuminen alkoi, nyt olen aika rusina jo, joten vähän kiireellä etsitään, koska alipaino alkaa pian rasittaa sisäelimiä. Olisi pitänyt mennä lääkäriin jo aikaa sitten. Isäni oli luulosairas, joten pitkään ajattelin, että kunhan kuvittelen, ei mulla mitään oo kuitenkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme