Ensimmäinen lapsi toiveissa, ovis kp 10, koska yhdynnät? OV.
Miten seksiä kun ovulaatio löytyy kp 10? Minä kierron päivinä, aamulla vai illalla?
Yritetty kuukautisten jälkeen joka toinen päivä, n. KP 6, kp 8, kp 10, kp 12... mutta ei ole onnistunut. Jo 10 kiertoa yritystä takana.
Minä päivinä yhdynnät ovulaation aikaan, jos haluaa parantaa onnistumisen mahdollisuutta
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (8)
Kokeilkaa kp 9 ja kp 11. Oletko varma että ovulaatio tapahtuu kp 10 päivä?
Vierailija kirjoitti:
Miten seksiä kun ovulaatio löytyy kp 10? Minä kierron päivinä, aamulla vai illalla?
Yritetty kuukautisten jälkeen joka toinen päivä, n. KP 6, kp 8, kp 10, kp 12... mutta ei ole onnistunut. Jo 10 kiertoa yritystä takana.
Minä päivinä yhdynnät ovulaation aikaan, jos haluaa parantaa onnistumisen mahdollisuutta
Kiitos asiallisista vastauksista!
Sori, mutta ei sitä tuon paremmin voi tehdä. Toki voit kokeilla 7, 9 ja 11, mutta kyseessä on joka tapauksessa todennäköisyyspeli.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun eniten haluttaa.
Just näin! Älä suorita niin se onnistuu. Unohdat kp:t ja ovulaatiotestit ja annatte mennä vaan! Tai jos tuntuu, että jotain häikkää on, niin tottakai ajoissa tutkimuksiin, mutta eikös se raja ole vuosi? Että nyt rentoudutte ja olette ihan normaalisti, vielä ei mitään huolta pitäisi olla.
KP 9 eilen illalla tuli limat, mutta ovulaatiotesti näytti pyöreää nollaa
KP 10 tänään ovulaatiotesti näytti alkavaa ovulaatiota
KP 11 eli huomenna taitaa olla ovis
Taidetaan kokeilla KP 10, KP 11, KP 12 kerran päivässä. Aikaisemmin ajoitettu vähän jo ennen ovista ja kohta vuoteen ei ole onnistunut. Sen takia pyydän apuanne ja sen takia aloitus kai näin lähempänä ovista! Aiemmin jo KP 6 tai KP 8 aloitus.
AP
Neuvoja mammat!