Jennifer Lawrence.
Ihailin ennen niin paljon mutta uutta Oscar gaalaa katsellessa en enää.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Hih, mammoja pännii kun miehensä tykkäävät Jenniferistä :-)
Mun mies tykkää Melania Trumpista ja kieltämättä aika tavallisen näkönen/olonen tytöntyllerö Jennifer hänen rinnallaan.
Hyvä tietää etten ole juoppo jos välillä juon lasin vettä!
Kun Jennifer Lawrencea haastateltiin ja hän osoittautui suureksi Bravo-kanavan ohjelmien katsojaksi. Hän tietää kaikki "koirouva"- ohjelmat ja niiden tosi-tv esiintyjät. Hänellä on myös vahvoja mielipiteitä näistä henkilöistä. JL nauttii myös alkoholista ja on suorasanainen nainen, joka ei hienostele turhia, vaan lataa täysillä kun siltä tuntuu. Hyvin jalat maassa oleva henkilö.
-ulkosuomalainen
Minua on alkanut ärsyttää koko naikkonen ja harmittaa että jää monet leffat/dokumentit katsomatta tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää Melania Trumpista ja kieltämättä aika tavallisen näkönen/olonen tytöntyllerö Jennifer hänen rinnallaan.
Korjaus; aika luonnolliselta, nuorelta ja kauniilta Jennifer näyttää Melanian rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus; aika luonnolliselta, nuorelta ja kauniilta Jennifer näyttää Melanian rinnalla.
Ja sinä käsi raamatulla ottaisit mielummin Jenniferin kun Melanian vartalon jos saisit päättää?! Niinpä..
Vierailija kirjoitti:
Hollywoodin Illuminati mindcontrol MK-ultra tehnyt tehtävänsä. Ison mittakaavan sopimuksen, maailmantähteyden saa vain, jos alistuu kaikenlaiselle sairaalle kulttisälälle. katsotaan jännittyneenä pettääkö Jenniferin psyyke. Ikävää, että näinä lahjakas ihminen oli samanlainen kuin muutkin: maine ja mammona houkutteli ja myi sitten sielunsa saatanalle.
Tää rellestäjä-Jennifer on Gail-niminen sivupersoona. Useimmilla julkuilla tuntuu olevan sivupersoonia, mm. Nicki Minajilla Roman, Beyoncella Sasha Fierce jne. Ennen sellaiset ihmiset, joilla oli jakautunut persoonallisuus, passitettiin hoitoon, nykyään lavoille ja salamavaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lawrence on hyödyntänyt uraansa makaamalla Weinsteinin kanssa.
Weinstein tuotti Unelmien pelikirjan (josta Lawrence sai oscarin), mutta ei kai muuten ole vaikuttanut uraan.
Vierailija kirjoitti:
Ryypätäänkö nykyään mukamas Oscareissakin? Ennen Golden Globesissa oli alkoholi tarjoilu ja Oscarit oli alkoton pönötys tilaisuus. Jatkoilla sitten tietysti kaadettiin kuppia mutta itse siellä teatterissa ei juotu.
Siellä teatterissahan palkintoja jaettaessa menee monta tuntia, luuletteko että siellä joutuu sen ajan istumaan kuivin suin?
Aina siellä on väliajalla ja mainoskatkoilla tissuteltu.
https://imagesvc.timeincapp.com/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fpeopledot…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Melania tosi ladylike jos vertaa Jenniferiin mutta tietysti jokaisella on oma ihmistyyppinsä mikä vetää puoleensa. Joku tykkää rempseämmästä joku hillitymmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lawrence on hyödyntänyt uraansa makaamalla Weinsteinin kanssa.
Weinstein tuotti Unelmien pelikirjan (josta Lawrence sai oscarin), mutta ei kai muuten ole vaikuttanut uraan.
Tämä selvä;DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypätäänkö nykyään mukamas Oscareissakin? Ennen Golden Globesissa oli alkoholi tarjoilu ja Oscarit oli alkoton pönötys tilaisuus. Jatkoilla sitten tietysti kaadettiin kuppia mutta itse siellä teatterissa ei juotu.
Siellä teatterissahan palkintoja jaettaessa menee monta tuntia, luuletteko että siellä joutuu sen ajan istumaan kuivin suin?
Just näin. Noissa tilaisuuksissa on seat filler- ammattilaiset töissä. Seat filler on siis henkilö, jonka ainoa tehtävä on istua siellä salissa elokuvatähden paikalla, silläaikaa kun tähti itse on baarin puolella tai vessassa käymässä. Sillä tavalla saadaan televisiokuviin vaikutelma siitä, että katsomo on koko ajan täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä käsi raamatulla ottaisit mielummin Jenniferin kun Melanian vartalon jos saisit päättää?! Niinpä..
Se raamattu nyt on mulle yksi paskan maku, kun en sitä lue, en usko jumalaan enkä kuulu kirkkoon. Voin pitää kättäni vaikka lastenkirjan päällä tai taskussa kun vannon, sama asia. Mutta kyllä, todellakin ottaisin ennemmin Jenniferin vartalon.
Siis whaaaat Jenniferillähän on ihan törkeän hyvä kroppa?! Kattoo nälkäpelejä tai unelmien pelikirjaa esim. Melania on just sellanen 15-vuotiaasta asti kitudieetillä kärsinyt kuivan kesän orava, johon on oikeisiin paikkoihin pumpattu muovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos joku Meryl Streep, Nicole Kidman tai Julia Roberts olisi ikinä käyttäytynyt noin olisi häntä pidetty seinähulluna. Meininki rupeaa olemaan kun Amy Winehousella ennen lopullista romahdusta.
Viisikymppinen itäblokin Melania, joka myi itsensä vanhalle ällöttävälle umppalumpalle ja jonka naamaa on kiristetty niin, että silmät on pelkät vinot viirut enää, joo kaikki on ihan kauhean kateellisia sille ja sen "ladylikemäisyydelle", joka johtuu ihan vain siitä, että tunne-elämä on kuollut umppalumpan takia. Vaikka sinä (ei siis miehesi vaan sinä) pidät hänestä, niin eiköhän aika moni muu valitsisi Jenniferin hetkeäkään miettimättä.
Miksi edes otit Melanian esiin tässä ketjussa? Oletko se sama, joka jankuttaa Aitolehden miehestä ja Räikkösen vaimosta jatkuvasti? Perusta oma ihkutusketju niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulla laittaa muista tähdistä vastaavia kuvia sieltä palkintojenjakotilaisuudesta? Noin niinku vertailun vuoks..
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen itäblokin Melania, joka myi itsensä vanhalle ällöttävälle umppalumpalle ja jonka naamaa on kiristetty niin, että silmät on pelkät vinot viirut enää, joo kaikki on ihan kauhean kateellisia sille ja sen "ladylikemäisyydelle", joka johtuu ihan vain siitä, että tunne-elämä on kuollut umppalumpan takia. Vaikka sinä (ei siis miehesi vaan sinä) pidät hänestä, niin eiköhän aika moni muu valitsisi Jenniferin hetkeäkään miettimättä.
Miksi edes otit Melanian esiin tässä ketjussa? Oletko se sama, joka jankuttaa Aitolehden miehestä ja Räikkösen vaimosta jatkuvasti? Perusta oma ihkutusketju niille.
Mutta anna mä arvaan? Sen sinä tiedät varmasti että ton kirjottajan mies tykkää Jenniferistä. On täällä kyllä niin päteviä mammoja kristallipalloineen että huhuh!
Vierailija kirjoitti:
Siis whaaaat Jenniferillähän on ihan törkeän hyvä kroppa?! Kattoo nälkäpelejä tai unelmien pelikirjaa esim. Melania on just sellanen 15-vuotiaasta asti kitudieetillä kärsinyt kuivan kesän orava, johon on oikeisiin paikkoihin pumpattu muovia.
Ihan tavallinen vartalo tuolla muijalla on, siis niissä kuvissa joita ei ole muokattu.
Alzheimerko jo aivoja jäytää vai miksi puki rintaliivit vaatteiden päälle?