Tiedättekö mitä, av-palstalaiset. Teidän suurin ongelmanne on tyhmyys
Se aiheuttaa tyhmät mielipiteenne, sen että valitsette surkeita miehiä, työttömyytenne ja sen että elämä on teille kaikin puolin vaikeaa.
Jonkin aikaa palstaa lukeneena voin varmuudella sanoa, että tyhmyys on teidän suurin ongelmanne eikä siihen ole valitettavasti korjauskeinoa. Sori.
Kommentit (13)
Sovit hyvin palstalle. Pahinta on, ettet pysty käsittämään tilannetta.
Siksikö viihdyt seurassamme? :-) Mitä sinulle muuta kuuluu, onko viikkosi alkanut hyvissä merkeissä?
Hyvä yleistää, kun tää palsta on varmaan 80% keskustelijoista pelkkää viihdettä.
Sanoo tyyppi, jonka äo 89 ja joka itse käy vauvapalstalla
Taitaa olla niin, että muiden tyhmyys on sinun suurin ongelmasi. Jos on tarpeeksi tyhmä, niin ei itse siitä kärsi.
Väli merkit oikein , senkin vanha korppi kotka !
Mä luen tätä sivua ja kommentoin siksi , että edes hetken tunnen itseni fiksuksi ja viisaaksi.
Hyvä yritys mutta ei kolahda. Tai oikeestaan huono koska ei kukaan "fiksu" täällä pyörisi ja pläjäyttäisi tämmösiä mielipiteitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys mutta ei kolahda. Tai oikeestaan huono koska ei kukaan "fiksu" täällä pyörisi ja pläjäyttäisi tämmösiä mielipiteitä tänne.
Miksi ei? Tänään oli iltasanomien nettiversiossa viite av-palstan ketjuun. Kyllä täällä mielenkiinnosta käy tavallisetkin ihmiset näitä lukemassa. Kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tänään oli iltasanomien nettiversiossa viite av-palstan ketjuun. Kyllä täällä mielenkiinnosta käy tavallisetkin ihmiset näitä lukemassa. Kuten minä.
Tavallinen, hmmm
T.eri
Olet oikeassa.