Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkukeskustelu

Vierailija
05.03.2018 |

Kuinka monta serkkua sinulla on ja oletko läheinen heidän kanssaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 serkkua, neljän kanssa olemme kasvaneet kuin sisaret ja ollaan läheisiä. Loppujen kanssa tulee harvemmin oltua yhteyksissä, kun asustelevat kaukana.

Vierailija
22/23 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

79. Heistä 60 on minua yli viisi vuotta nuorempia joten ei tule oltua juurikaan tekemisissä (itse olen siis 22). Niiden vajaan parinkymmenen kanssa olen tekemisissä, joidenkin kanssa päivittäin ja vähintään kuukausittain kaikkien. Nuorempienkin kanssa toki jonkin verran mutta usein heidän kanssaan olen lastenvahdin roolissa :D

79? Sun vanhemmilla on sit vissiin hyvin monta sisarusta ja nämä sisarukset ovat eronneet ja tehneet monta kertaa uudestaan lapsia uusissa parisuhteissa?

Vanhemmillani on yhteensä 9 sisarusta eikä ole kukaan eronnut. Niinkuin joku tuolla kommentoikin niin vl-tausta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 serkkua, joista 2 samanikäisiä ja leikittiin lapsena paljon yhdessä, nykyisin vaihdetaan kuulumisia muutaman vuoden välein. 3 serkuista syntyi kun olin itse teini ja pääsin lapsenhoitohommiin. :) Välit ei enää kovin läheiset mutta ihan hyvät silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi