Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkukeskustelu

Vierailija
05.03.2018 |

Kuinka monta serkkua sinulla on ja oletko läheinen heidän kanssaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin pienenä yhdessä, mutta kaikki asuvat nykyään kaukana toisistaan. 20 ekaserkkua ja tolkuton määrä pikkuserkkuja

Vierailija
2/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, ikähaarukka 20v. Tavataan nykyään harvemmin kuin kerran vuodessa, vaikka välimme sinällään ovat hyvät. Ei soitella tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 serkkua eikä todellakaan olla läheisiä

Vierailija
4/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 50, en ole edes tavannut kaikkia. Yhden kanssa olen ystävä.

Vierailija
5/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Kaksi serkkupuolta, joita en ole koskaan tavannut ja joiden olemassaolosta en edes tiennyt ennen kuin keski-iässä.

Vierailija
6/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen serkkua, joista kenestäkään en juuri mitään tiedä.

Vierailija
7/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ja heistä yks on ihan mun paras ystävä, hänen veljensä on ihan perus kavereita, mukavia tyyppejä.

Sitten äidin puolelta 2: toisen kanssa somen kautta seuraillaan toisiamme, muuten ei olla oikeen tekemisissä, ja hänen veljensä, jota en yhtään ole tuntenut lapsuutensa jälkeen (vanhempien ero, ja äidin yksinhuoltajuus ym.)

Vierailija
8/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, ja heistä yks on ihan mun paras ystävä, hänen veljensä on ihan perus kavereita, mukavia tyyppejä.

Sitten äidin puolelta 2: toisen kanssa somen kautta seuraillaan toisiamme, muuten ei olla oikeen tekemisissä, ja hänen veljensä, jota en yhtään ole tuntenut lapsuutensa jälkeen (vanhempien ero, ja äidin yksinhuoltajuus ym.)

Ja nää on siis tavallisia serkkuja, en mistään pikkuserkuista perusta, en tiedä montako heitä on.

Vierailija
9/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaserkkuja?

Vierailija
10/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

79. Heistä 60 on minua yli viisi vuotta nuorempia joten ei tule oltua juurikaan tekemisissä (itse olen siis 22). Niiden vajaan parinkymmenen kanssa olen tekemisissä, joidenkin kanssa päivittäin ja vähintään kuukausittain kaikkien. Nuorempienkin kanssa toki jonkin verran mutta usein heidän kanssaan olen lastenvahdin roolissa :D

Vierailija
11/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

79. Heistä 60 on minua yli viisi vuotta nuorempia joten ei tule oltua juurikaan tekemisissä (itse olen siis 22). Niiden vajaan parinkymmenen kanssa olen tekemisissä, joidenkin kanssa päivittäin ja vähintään kuukausittain kaikkien. Nuorempienkin kanssa toki jonkin verran mutta usein heidän kanssaan olen lastenvahdin roolissa :D

79? Sun vanhemmilla on sit vissiin hyvin monta sisarusta ja nämä sisarukset ovat eronneet ja tehneet monta kertaa uudestaan lapsia uusissa parisuhteissa?

Vierailija
12/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

79? Sun vanhemmilla on sit vissiin hyvin monta sisarusta ja nämä sisarukset ovat eronneet ja tehneet monta kertaa uudestaan lapsia uusissa parisuhteissa?

Lestadiolaisia veikkaisin ennemmin. Samalla taustalla mullakin yli 50+ serkkua, kaikkia isänpuolen en edes tiedä.

Vierailija
13/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekaserkkuja?

Joo. Molemmat vanhemmat lestadiolaisista perheistä. Äidillä 10 sisarusta, isällä 8, ja kaikilla paljon lapsia.

Vierailija
14/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lestoja...

Mulla on kahdeksan serkkua, isän puolen serkkujen kanssa en ole ollenkaan tekemisissä, äidin puoleltakin nykyään lähinnä vain somessa, nuorempina oltiin paljonkin yhdessä.

Vierailija
15/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä serkkua. En ole yhdenkään kanssa missään tekemisissä. Emme ole siis riidoissa, emme vain ole koskaan oppineet tuntemaan toisiamme. Suurinta osaa heistä en varmasti edes tunnistaisi, jos tulisivat kadulla vastaan.

Vierailija
16/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. Parin kanssa olen enemmän tekemisissä, loppuja tapaan lähinnä sukujuhlissa, koska asumme eri puolella suomea.

Vierailija
17/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Toisen puolen serkkujen kanssa jutellaan sukujuhlissa, ovat oikein mukavia ja hauskoja, mutta ei meillä mitään ihmissuhdetta ole, sukulaisuus vaan. Toinen puoli ei juhlista perusta, etäisiä ollaan. Ketään sen puolen serkkua en ole tainnut tarkoituksella nähdä aikuisena, joskus sattumalta kadulla nähty ja moikattu.

Ehkä puolet on Facebook -kavereita. Yhdenkään numeroa mulla ei ole eikä tavata vapaaehtoisesti ja huvikseen. Ei siis draamaa, ei vaan kiinnosta.

Yhtään oman ikäistä ei ole, eli emme jää samoja muistoja, nuoremmat on melkein 10 vuotta nuorempia, vanhin setti saman 10 vuotta vanhempia.

Vierailija
18/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähentelee sataa.

Vierailija
19/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. En.

Vierailija
20/23 |