Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äskeinen ohjelma jossa keskusteltiin raiskaukseen

Vierailija
05.03.2018 |

liittyvästä lakimuutoksesta. Enpä kuullut järkevää perustelua, miten lakiin voisi sisällyttää sen, että pit olla suostumus seksiin. Siis että miten tuollaista voi näyttää toteen oikeudessa 🤔 ja etyä joku voi olla sitä mieltä, että perättömät raiskausilmoitukset ovat merkityksettömiä siihen nähden, että enemmän ilmoitettaisiin raiskauksista. Eli onko merkityksetöntä lakia edesajavan mielestä, että jonkun elämä tuhotaan perättömällä ilmoituksella. Kuulinko nyt oikein..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on penätty naisilta vastuuta siitä, että ei tule raiskatuksi. Onko sitten miesten vastuu, että ei tule tuomituksi syyttömänä?

Vierailija
2/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee kännissä jonkun vieraan ihmisen mukaan yöpymään hänen asuntoon ja menee samaan sänkyyn nukkumaan vaikka nyt pelkät pikkarit jalassa ja päädytään harrasteleen seksiä. Olisiko tässä annettu suostumus 🤔 jos sitten muutaman päivän kuluttua kaduttaakin, että en muuten Sanonut kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on penätty naisilta vastuuta siitä, että ei tule raiskatuksi. Onko sitten miesten vastuu, että ei tule tuomituksi syyttömänä?

Mitä tarkoittaa, että "naisilta on penätty vastuuta"? Ja omaa syyttömyyttäänhän ei tarvitse tietenkään todistaa. Muuten menee ihmisoikeudetkin uusiksi.

Vierailija
4/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on ihan hyvä argumentti se, että jos on epävarma toisen suostumuksesta, niin sitä voi kysyä.

Vierailija
5/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis olla suurinpiirtein joku faking allekirjoitettu asiakirja panemisesta, että se pätisi oikeudessa mikäli sattuu tulemaan jotain mielenmuutoksia :D

Vierailija
6/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee kännissä jonkun vieraan ihmisen mukaan yöpymään hänen asuntoon ja menee samaan sänkyyn nukkumaan vaikka nyt pelkät pikkarit jalassa ja päädytään harrasteleen seksiä. Olisiko tässä annettu suostumus 🤔 jos sitten muutaman päivän kuluttua kaduttaakin, että en muuten Sanonut kyllä

Ei se todellakaan tarkoita suostumuksen antamista että menee pikkarit päällä sänkyyn nukkumaan, vai onko sinusta nukkuvan paneminen ihan ok?

Vierailija
7/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se todellakaan tarkoita suostumuksen antamista että menee pikkarit päällä sänkyyn nukkumaan, vai onko sinusta nukkuvan paneminen ihan ok?

No kuka menee vieraan sänkyyn suurin piirtein alasti nukkumaan ihan huvikseen. Älä jaksa.. ja ei tuossa sanottu, että nukkuvaa panee vaan päädytään seksiin..

Vierailija
8/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kännistä harrastaa seksiä. Kumpi siinä raiskaa kumman? Molemmat vankilassa hetken päästä koska kumpikaan ei ole pystynyt antamaan pätevää suostumusta.

Vierailija
9/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää siis olla suurinpiirtein joku faking allekirjoitettu asiakirja panemisesta, että se pätisi oikeudessa mikäli sattuu tulemaan jotain mielenmuutoksia :D

Kannatan allekirjoitettua asiakirjaa kahtena kappaleena johon on merkitty ennen seksiä suostumus ja seksin jälkeen oliko seksi sellaista kun luvattiin, eli pysyikö seksinä vai tuliko seksiin ei toivottuja piirteitä josta ei oltu yhtä mieltä, jolloin seksi muuttui raiskaukseksi. Tämän jälkeen ne viedään vahvistettavaksi maistraattiin jolloin voi myös ilmaista luotettavalle virkailijalle sen, onko seksikumppani pakottanut allekirjoittamaan asiakirjan uhkailemalla tai kiristämällä. Kun asiakirjan aitous on varmistettu niin se leimataan ja arkistoidaan :)

Vierailija
10/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka menee vieraan sänkyyn suurin piirtein alasti nukkumaan ihan huvikseen. Älä jaksa.. ja ei tuossa sanottu, että nukkuvaa panee vaan päädytään seksiin..

Äläpäs nyt, ei yhdessä nukkuminen tarkoita seksiä. Olen nukkunut 4 miehen kanssa yhdessä ja kaikille sanoin, että vieressä saa nukkua vain jos ei ole seksiä. Yhden kanssa hiplailtiin vähän enemmän ja muiden kanssa vähemmän, mutta seksiä ei ollut, koska en halunnut. Kaikki kunnia siitä näille miehille, että uskoivat rajat :)

Vierailija
11/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusjärjestelmä ei oikein hyvin sovellu raiskausten oikeudenmukaiseen käsittelemiseen. Jos raiskaus oikeasti tapahtuu niin molemmille osapuolille pitäisi olla täysin selvää että se tosiaan oli raiskaus. Se on sitten sana sanaa vastaan.

Vierailija
12/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luovuttanut.

Kerroin kampuksen valvojalle.

Mies tunnusti tekonsa hänelle ja paikalla oli myös neljäs henkilö (mun kämppis/hyvä ystävä)

Poliisi haastatteli mua.

Poliisi totesi tilanteen "tuntuneen varmasti pahalta", mutta eivät lähde tutkimaan, koska on mahdotonta päästä ratkaisuun, kun on miehen sana mua vastaan (vaikka sanoin, että on jo tunnustanut parille henkilölle)

Vierailija
13/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt, ei yhdessä nukkuminen tarkoita seksiä. Olen nukkunut 4 miehen kanssa yhdessä ja kaikille sanoin, että vieressä saa nukkua vain jos ei ole seksiä. Yhden kanssa hiplailtiin vähän enemmän ja muiden kanssa vähemmän, mutta seksiä ei ollut, koska en halunnut. Kaikki kunnia siitä näille miehille, että uskoivat rajat :)

Ei saakeli.. hiplailtiin vähän enemmänkin. Tällaisille naisille on oma nimityskin 😉

Vierailija
14/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että et itse tekisi niin, ei tarkoita etteikö joku muu voisi tehdäkin. Kaikki eivät halua seksiä tai yhdyntää, vaan muuten vain olla lähellä.

Vierailija
15/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luovuttanut.

Kerroin kampuksen valvojalle.

Mies tunnusti tekonsa hänelle ja paikalla oli myös neljäs henkilö (mun kämppis/hyvä ystävä)

Poliisi haastatteli mua.

Poliisi totesi tilanteen "tuntuneen varmasti pahalta", mutta eivät lähde tutkimaan, koska on mahdotonta päästä ratkaisuun, kun on miehen sana mua vastaan (vaikka sanoin, että on jo tunnustanut parille henkilölle)

Jos mies ei tunnusta poliisille tunnustaneensa niin ei poliisi voi olettaa sinun puhuvan totta. Muuten voisi kukavaan väittää, että joku on jo myöntänyt raiskanneensa hänet.

Vierailija
16/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saakeli.. hiplailtiin vähän enemmänkin. Tällaisille naisille on oma nimityskin 😉

Kerro ihmeessä, haluan kuulla!

Vierailija
17/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää harrastako baaripanoja niin ei tule perättömiä raiskaus ilmoituksiakaan,oma moka miehet

Vierailija
18/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkuminen ei tosiaan tarkoita seksiä. Menin vieraan miehen sänkyyn nukkumaan humalassa vähissä pukeissa, koska kuka nyt täysissä juhlatamineissa haluaa nukkua. Ennen ”yökylää” oli puhetta, ettei seksiä harrasteta. Mies yritti silti, hyvin nätisti, ja olin lähteä mukaan, mutta muutin kesken kaiken mieleni ja sanoin että tästähän puhuttiin. Sanoin tämän ehkä ennen kaikkea itselleni :D Mies oli kunnon tyyppi ja lopetti. Oletusarvona on se, että kommunikoidaan ja missä tahansa vaiheessa on oikeus pistää peli poikki. Ihailen silti kyseistä miestä siinä mielessä, että otti torjuntani tyynesti eikä vetänyt herneitä nenään. Nukkui luvallani lähelläni. Aamupalaakin teki :)

Kaikin puolin esimerkillisesti toimittu, mies oli täyspäinen. Oletan, että valtaosa miehistä on. Terve järki ja molemminpuolinen kunnioitus on usein ratkaiseva tekijä, ja säästää monelta murheelta.

Vierailija
19/19 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä nukkuminen ei tosiaan tarkoita seksiä. Menin vieraan miehen sänkyyn nukkumaan humalassa vähissä pukeissa, koska kuka nyt täysissä juhlatamineissa haluaa nukkua. Ennen ”yökylää” oli puhetta, ettei seksiä harrasteta. Mies yritti silti, hyvin nätisti, ja olin lähteä mukaan, mutta muutin kesken kaiken mieleni ja sanoin että tästähän puhuttiin. Sanoin tämän ehkä ennen kaikkea itselleni :D Mies oli kunnon tyyppi ja lopetti. Oletusarvona on se, että kommunikoidaan ja missä tahansa vaiheessa on oikeus pistää peli poikki. Ihailen silti kyseistä miestä siinä mielessä, että otti torjuntani tyynesti eikä vetänyt herneitä nenään. Nukkui luvallani lähelläni. Aamupalaakin teki :)

Kaikin puolin esimerkillisesti toimittu, mies oli täyspäinen. Oletan, että valtaosa miehistä on. Terve järki ja molemminpuolinen kunnioitus on usein ratkaiseva tekijä, ja säästää monelta murheelta.

Tämän pitäisi olla selvää jokaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi