Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Kokoomusta saisi äänestää?

Vierailija
05.03.2018 |

Olen ollut pari kuukautta uudessa työpaikassani. Olen viihtynyt ja olen kuvitellut, että myös minusta pidetään.

Tänään oltiin sitten ruokatauolla pälisty kaikenlaista. Huomasin, että jonkun juttuni jälkeen tuli hetken hiljaista ja puheenaihe vaihtui, mutta en jäänyt miettimään asiaa.

Satuin sitten myöhemmin vahingossa kuulemaan, kun kaksi työkaveria puhuivat minusta naureskellen, että "taitaa olla joku kokoomusrouva".
Ihmettelen. Olemme kuitenkin koulutettuja ihmisiä ja kuvittelisin kaikkien, tai lähes kaikkien, jakavan samat arvot ja kannattavan Kokoomusta.

Ymmärsinkö ehkä jotakin väärin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos kuulut maan rikkaimpaan 10%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien työpaikoilla on ollut soveliasta puhua politiikkaa?

Vierailija
4/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
5/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kuulu, mutta tuskinpa kuuluu moni muukaan Kokoomuksen arvojen kannattaja.

Vierailija
6/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kuulu, mutta tuskinpa kuuluu moni muukaan Kokoomuksen arvojen kannattaja.

Mikset siinä tapauksessa vaan ammu itseäsi suoraan jalkaan? Miksi turhaan kiertää vaaliuurnan kautta.

Vierailija
7/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat mielestäsi kokoomuksen arvot? (En arvostele sinua, kukin äänestää miten haluaa)

Vierailija
8/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää, että kukaan palkansaaja tai ylipäätään ihminen, joka ei ole todella rikas ja katso elämäntehtäväkseen kerätä lisää rikkautta itselleen äänestäisi kokoomusta. Varmaan moni äänestää, kun kuvittelee näin kuuluvansa parempaan kansanosaan. Voin kertoa, että et kuulu. Ja et tule näin rikkaammaksi. Kokoomuksen tehtävä on keskittää hyvinvointi, niin henkinen kuin taloudellinenki, erittäin rajatulle kansanosalle.

Vierailija
9/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, jos ajattelee, että Suomen suurimman puolueen kannattajia ei löydy enää mistään. Minä olen ainakin ylpeästi kokoomuslainen jatkossakin. Myöntäkää pois, niin olette vaaliuurnilla tekin.

Ap

Vierailija
10/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen äänestäjäkunta: 10-20% maan rikkaimmista koska yhteiset edut, loput ovat yksinkertaisia  helposti vedätettäviä hölmöjä/ihmisiä jotka äänestävät mediaseksikkäimpiä ehdokkaita.

Vierailija
11/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käsittämätöntä miten vastenmielisiä ihmiset voivat olla. Kokoomus ajaa myös heidän etuaan, mutta ilmeisesti eivät sitä ymmärrä. Kannattaa puhua asiasta heidän kanssaan ja kertoa totuus aina uudelleen, kunnes alkavat ymmärtää.

Vierailija
12/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva realisti kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, että kukaan palkansaaja tai ylipäätään ihminen, joka ei ole todella rikas ja katso elämäntehtäväkseen kerätä lisää rikkautta itselleen äänestäisi kokoomusta. Varmaan moni äänestää, kun kuvittelee näin kuuluvansa parempaan kansanosaan. Voin kertoa, että et kuulu. Ja et tule näin rikkaammaksi. Kokoomuksen tehtävä on keskittää hyvinvointi, niin henkinen kuin taloudellinenki, erittäin rajatulle kansanosalle.

Ketkä sitten kuuluvat parempaan kansanosaan, jolle annat luvan äänestää Kokoomusta?

Ap

Vierailija
13/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käsittämätöntä miten vastenmielisiä ihmiset voivat olla. Kokoomus ajaa myös heidän etuaan, mutta ilmeisesti eivät sitä ymmärrä. Kannattaa puhua asiasta heidän kanssaan ja kertoa totuus aina uudelleen, kunnes alkavat ymmärtää.

Pakkomonikulttuuri ei ole kantaväestön edun mukaista

Vierailija
14/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. duunari, mutta olen tehnyt aina töitä ja äänestänyt Kokoomusta. Kyllä Suomessa pärjää kunhan ei laiskottele.

Vierailija
15/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, voiko politiikasta puhua sitten niin paljon kaikkien kanssa. Ja ehkä ei kannata, jos menee välit muuten kivoihin työkavereihin.

Ap

Vierailija
16/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu palkansaaja, enkä voisi kuvitella äänestäväni kokoomusta.

Vierailija
17/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Helsingin seudulla Kokoomus lienee ainoa puolue, joka vielä pitää vihreät takanaan. Siinä mielessä Kokoomuksen äänestäminen on järkiteko.

Vierailija
18/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu palkansaaja, enkä voisi kuvitella äänestäväni kokoomusta.

Äänestätkö sitten ollenkaan?

Vierailija
19/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. duunari, mutta olen tehnyt aina töitä ja äänestänyt Kokoomusta. Kyllä Suomessa pärjää kunhan ei laiskottele.

Todella kiva kuulla. Minä olen aina arvostanutkin duunareita ja köyhiä ja muita sellaisia. Kaikki eivät onnistu elämässä, mutta kaikillahan meillä, myös ihan duunareilla on paikkamme yhteiskunnassa, vai mitä?

Ap

Vierailija
20/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rouva realisti kirjoitti:

Ketkä sitten kuuluvat parempaan kansanosaan, jolle annat luvan äänestää Kokoomusta?

Ap

Ne joiden tavoitteena on rikastua toisten tekemällä työllä :-)

Ihmiset joiden tarkoituksena on yksityistää yhteiskunnan peruspalveluita (sähkönsiirto, terveydenhoito, rautatiet, postipalvelut ym. ), siirtääkseen niistä saadut voitot pois suomesta verottajan ulottumattomiin.

Pääoman omistajat, joiden ei enää tarvitse tehdä työtä elääkseen, sillä he voivat liikutella pääomaa sinne missä se tuottaa eniten voittoa, välittämättä inhimillisyydestä tai oikeudenmukaisuudesta.

Työnantajat jotka yrittävät tuhota periaatteen, työstä on maksettava kohtuullinen korvaus työntekijöille.

Onhan näitä loiseläjiä jo aikamoinen määrä suomessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi