Legendaarisia palstan yleisimpiä keskustelunaiheita
Kommentit (49)
Silmien väli - kumpi parempi, liian lähellä vai liian kaukana toisistaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Kylässä tapahtunutta, vessapaperi oli hassun väristä, ruoka outoa, sitä oli liian vähän. Mitä ajattelette tästä, siis voiko näin tehdä toiselle?
Ja toisinkinpäin. Ne vieraat, kun niiden lapset nirsoili/ ei ne tajunnu lähteä ollenkaan/ kävi isolla hädässä. Ni mitä tekisitte jos teidän vieraat nyt näin häiritsevästi alkais käyttäytymään? Eiks tää nyt oo vähä outoa teistäkin?
Aloitukset, jotka alkavat johdatelevalla kysymyksellä, ja jotka johtavat äitien/ vauvojen haukkumiseen. Tämä vauva.fi:ssä! Aiheita on surullisen lukuisia:
-äitien bodyshaming,
-kuinka vauvat huutaa/lapset ei osaa käyttäytyä,
-äidit ei osaa kasvattaa,
-imetys julkisella paikalla vähintäänkin kyseenalaista
Joskus ilkeät kysymykset kohdistetaan suoraan äidille: "miltä se tuntuu kun on menettänyt koko elämänsä lapsille"
Miltä näyttää tälläisen aloittajan sielunmaisema?
Oletko koskaan miettinyt-aloitukset. Et miksi jotkut tekee näin tyhmästi, kun eikö siis tää mun tapa ole nyt pikkasen parempi? (Ja taas aloittaja tuntee itsensä vähän paremmaksi kuin muut)
Vierailija kirjoitti:
Aloitukset, jotka alkavat johdatelevalla kysymyksellä, ja jotka johtavat äitien/ vauvojen haukkumiseen. Tämä vauva.fi:ssä! Aiheita on surullisen lukuisia:
-äitien bodyshaming,
Joskus ilkeät kysymykset kohdistetaan suoraan äidille: "miltä se tuntuu kun on menettänyt koko elämänsä lapsille"
Nää imetys keskustelut alkaa usein tyyliin et tapahtuipa tänään mulle! Siis että mun viattoman puhtaiden silmien näköpiirissä ilmestyi VAUVA, joka joi TI**IÄ! Siis voitteko kuvitella!? Sit mua oksetti, pyörrytti, mä voin niin huonosti et mun ruokahalu meni! Mä en kestä. Enkä mä voinu edes kattoo mihinkään muualle. Miksei ne vaan voinu pysyä omassa kodissaan?
Vierailija kirjoitti:
-äitien bodyshaming,
Minäpä vähän luulen, että näiden aloitusten kanssa on vähän sama juttu kuin niiden naiset sitä, naiset tätä -aloitusten kanssa. Niiden takana ei suinkaan ole suuri joukko kirjoittajia, vaan hyvin vähäinen määrä kirjoittelijoita, 1-3.
Mites kun toi lapsen kaveri aina notkuu meillä ni mietin mitä tehdä, annan ruokaa vai enkö anna? Mitäs te tekisitte?