Mies sanoi, että näytän vihaiselta
Sänkyhommat on mulle vähän vaikeita, kun mun pitää keskittyä, ettei ajatukset lähde harhailemaan kauppalistaan ja pyykkeihin ja vasu-keskusteluihin. Nyt sain sitten kuulla, että keskittymiseni tulkitaan vihaisuudeksi. En oo nyt sit pariin päivään tehny muuta kun purru huulta etten purskahda itkuun miehen läsnäollessa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyhommat on mulle vähän vaikeita, kun mun pitää keskittyä, ettei ajatukset lähde harhailemaan kauppalistaan ja pyykkeihin ja vasu-keskusteluihin. Nyt sain sitten kuulla, että keskittymiseni tulkitaan vihaisuudeksi. En oo nyt sit pariin päivään tehny muuta kun purru huulta etten purskahda itkuun miehen läsnäollessa.
Mitä pahaa miehen sanomisessa oli? En ymmärrä tuollaisia itkuliisoja.
No siis käytännössähän mies sanoi, että ap näyttää rumalta ainakin sänkyhommeleissa. En tiiä muista, mut kyl mul menis ainakin halut. Hitto jos punkassa pitäis vielä kasvojenilmeitäkin murehtia, saati sitten makkaroita ja selluliittejä.
Tsemppii, ap!
Haluton nainen, joka miettii sängyssä pyykkejä, ei ole välttämättä kenenkään mielestä kaunokainen.
Tuskin kukaan tarkoituksella niitä pyykkejä ja ostoslista siinä tilanteessa miettii. Itsellä ainakin nuorempana oli vaikeaa tyhjentää pää ja keskittyä itse asiaan. Nykyisinkin ajattelen ja analysoin monesti ikäänkuin ulkopäin sitä Aktia sen sijaan, että pystyisin vain keskittymään nauttimiseen. Ehkäpä osa syy tähän on se, ettei mies ikinä puhu toiveistaan tässä suhteessa enkä myöskään tiedä miltä hänestä tämä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis käytännössähän mies sanoi, että ap näyttää rumalta ainakin sänkyhommeleissa. En tiiä muista, mut kyl mul menis ainakin halut. Hitto jos punkassa pitäis vielä kasvojenilmeitäkin murehtia, saati sitten makkaroita ja selluliittejä.
Tsemppii, ap!
Haluton nainen, joka miettii sängyssä pyykkejä, ei ole välttämättä kenenkään mielestä kaunokainen.
Tuskin kukaan tarkoituksella niitä pyykkejä ja ostoslista siinä tilanteessa miettii. Itsellä ainakin nuorempana oli vaikeaa tyhjentää pää ja keskittyä itse asiaan. Nykyisinkin ajattelen ja analysoin monesti ikäänkuin ulkopäin sitä Aktia sen sijaan, että pystyisin vain keskittymään nauttimiseen. Ehkäpä osa syy tähän on se, ettei mies ikinä puhu toiveistaan tässä suhteessa enkä myöskään tiedä miltä hänestä tämä tuntuu.
Miksi sua kiinnostaisi miltä hänestä tuntuu, kun häntä ei kiinnosta ollenkaan miltä sinusta tuntuu.
Nyt herätys nainen ja lähde tuosta suhteesta. Ei ole kerta kaikkiaan mitään järkeä jäädä jos saa pelätä jo omia ilmeitäkin omassa kodissaan. Tuo on jo aivan sairas tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei suakaan voi pakottaa mihinkään, mihin et halua. Jos tarvitset/haluat lämmittelyä, niin joko mies siihen suostuu tai sitten jää sänkyhommat väliin.
Jos oikeesti vaatimalla vaadin, ni ehkä minuutin verran se jaksaa räplätä, sit se kampeaa jo päälle. Seuraavalla kerralla ei sitäkään. En haluaisi nalkuttaa. Pelottaa, että se lähtee sitten muualle, jos minä en innostu. AP
Kuule, anna tuollaisen mulkun lähteä. Mitä sä tolta muka saat, muuta kuin pahaa mieltä? Tuntisin itseni todella halvaksi ja hyväksikäytetyksi jos olis tuollainen mies. Jos sinulla olisi mukava ja huomaavainen mies siellä sängyssä ja joka ajattelisi sinunkin nautintoasi, ei taatusti olisi keskittymisongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppii, ap!
Miksi sua kiinnostaisi miltä hänestä tuntuu, kun häntä ei kiinnosta ollenkaan miltä sinusta tuntuu.
Nyt herätys nainen ja lähde tuosta suhteesta. Ei ole kerta kaikkiaan mitään järkeä jäädä jos saa pelätä jo omia ilmeitäkin omassa kodissaan. Tuo on jo aivan sairas tilanne.
Enpä huomannut pistää viestiin mitään tunnistetta, koska AP on itse viestinsä niin kuitannut. Olen siis eri. Lähinnä kommentoin asiaa omasta näkökulmastani. Minulla mies on kaikin puolin huomaavainen rakastaja. Lähinnä mun omat epävarmuudet on se ongelma ja kommentti liittyi nimenomaan siihen viestiin , johon vastauksen osoitin.
Täytyy sanoa että on miehellä huonot taidot sängyssä jos naisen ajatukset lähtee harhailemaan. Turhaan syyttelette ap:ta. Minulta lähtisi kyllä mies vaihtoon jo tuosta syystä, aika itsekäs tapaus.
Ap, kuulostat uupuneelta ja ahdistuneelta. Siksi varmaan keskittyminen on vaikeaa. Koita saada apua tai ainakin lepää, ulkoile ja opettele rentoutumaan muuallakin kuin seksissä. Pidä huolta itsestäsi. Itselläni on samaa mutta pikkuhiljaa parempaan suuntaan.