Mikä on Vantaan halvoista ja huonoista alueista vähiten huono?
Asuntolainaa mahdollisuus saada n 150 000e, joten eipä sillä kovinkaan ihmeellistä asuntoa osteta. Joten kertokaa miltä alueelta tuolla rahalla saisi parhaiten rahoille vastinetta!
Kiitos!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Asunnon koon tarve?
Totta! Unohtui tämä tieto kokonaan. 3h tai 4h. Kaksi alakoululaista. Hyvät kulkuyhteydet (varsinkin Helsinkiin) plussaa!
Korso on hyvä vanha ja monipuolinen alue. Itse vietin siellä lapsuuteni 50-60luvuilla. Ei mikään nykylähiö.
Länsimäki, Helsingin vieressä ja hyvät kulkuyhteydet
Hakunila menettelee. Hyvät kulkuyhteydet.
Martilaaksosta vois saada jotain, suht ok alue kun tuolla asunut pitkään. Junalla pääsee hyvin helsinkiin.
Korso. Busseista ainakin 731 ja 739 menevät Helsinkiin ja junalla pääsee sekä Helsinkiin että Keravalle.
Ei tuolla hinnalla saa Vantaalta kuin kaksion. 3-4 h maksavat Vantaan wt-alueillakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla hinnalla saa Vantaalta kuin kaksion. 3-4 h maksavat Vantaan wt-alueillakin enemmän.
Höpö höpö. Meillä kolmio vantaalta 135 000€. Koivukylässä asutaan.
Mainettaan parempi paikka. Tosin muutettiin itä-helsingistä tänne.
https://www.etuovi.com/kohde/7820922?sc=M1228081149&so=rardq&pos=17
Ostaisin tämän. Lähikoulussa lapsia kalliilta asuinalueelta ja sitten halvalta asuinalueelta. Eli juuri sopiva mix. Loput palvelut lähellä Myyrmäessä.
Millaisia alueita Länsimäki ja Rajatorppa on? Niissä on paljon asuntoja tarjolla edullisesti.
Hakunila yllättävän kiva: uimahalli, urheilupuisto ratsastustalleineen ja lenkkipolkuineen lähellä. Hakunilaan ei tule metroa eikä junaa, joten pahimmat narkkarit ja pummit ei sinne eksy. Tulevaisuudessa hakunilasta menee muuten yksi harvoista suorista busseista perille rautatientorille. Kaupat aika huonot, kannattaa olla auto että pääsee parempiin. Kehälle ja itään on nopea lähteä. Ympäristö ylikulkusiltoineen turvallinen liikkua. Koulut ihan hyvät.
Toivottavasti oli apua :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.etuovi.com/kohde/7820922?sc=M1228081149&so=rardq&pos=17
Ostaisin tämän. Lähikoulussa lapsia kalliilta asuinalueelta ja sitten halvalta asuinalueelta. Eli juuri sopiva mix. Loput palvelut lähellä Myyrmäessä.
Putkirempat ja kaikki mahdolliset tulossa - Älkää ostako, joudutte maksamaan remppoja ihan sairaan paljon ja voi kaiken kukkuraksi olla homekämppä.
Ostakaa joku parempi, jos voitte.
Oon kuullu et Havukoski on kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia alueita Länsimäki ja Rajatorppa on? Niissä on paljon asuntoja tarjolla edullisesti.
Länkkäriä en niin tunne, mutta Rajatorpassa ei ole kauppoja ihan lähellä, lähin on Myyrmanni, joten pitäisi kyllä auto varmaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä sinne korpeen eikä Korsoon!
Meidän taloyhtiössä Myyrmäessä on halpoja kerrostalokolmioita myynnissä. Paskin äänieristys, ja putkiremppa tulossa parin vuoden sisällä. Rauhallinen alue eli ei ihan paskinta Myyrmäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut vuosiin,koska olen muuttanut pois sieltä😂
Lehmipolku 2:ssa asuttiin.
Asunnon koon tarve?